asdfex
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Detin un Opel Insignia 2011 cu motor 2.0 160cp. Am o intrebare legata de niste simptome ce ma duce cu gandul la regulatorul de presiune, o sa sciur foarte sumar:
Simptome:
- variatie turometru
- pornire grea si unerori te zdruncina (probabil ca porneste greu)
- consum de 10% viteza medie 23 mk/h (poate e ceva normal, nu stiu sigur)
- cand e motorul mai rece si accelerez brusc, in trepte inferioare, se aude o bataie usor o bataie (ca un sunet metalic)
- In treapta 1 si 2 motorul e destul de zgomotos, parca e tractor. Am niste review-uri si am inteles ca asa zgomotos e motorul asta.
La Opel mi-au spus ca nu au aparatura necesara sa verifice sistemul de alimentare cu combustibil (pompa, rampa, regulator si injectoare) dar si-au dat cu parerea ca ar putea fi de injectoare sau regulator. Nu am nici o eroare.
Am facut maine o programare la BOSH Car Service la mine in oras (Galati) si mi-au spus la telefon ca o sa verifice mai intai injectoarele, pompa si nush mai stiu ce, dupa care, daca totul e in regula, schimba regulatorul. Am precizat ca majoritatea simptomelor duc la regulator, dar si eu mi-ai zis ca nu pot sa verifice regulatorul.
Intrebarea mea e, nu este o metoda de a verifica Regulatorul mai intai de toate? Ideea e ca verificare de injectoare cu toate celellate teste, e destul de scumpa (undeva la 600 lei). Sincer as verifica si injectoarele sa stau eu linistit dar cand ma gandesc cat costa doar verificarea...
Detin un Opel Insignia 2011 cu motor 2.0 160cp. Am o intrebare legata de niste simptome ce ma duce cu gandul la regulatorul de presiune, o sa sciur foarte sumar:
Simptome:
- variatie turometru
- pornire grea si unerori te zdruncina (probabil ca porneste greu)
- consum de 10% viteza medie 23 mk/h (poate e ceva normal, nu stiu sigur)
- cand e motorul mai rece si accelerez brusc, in trepte inferioare, se aude o bataie usor o bataie (ca un sunet metalic)
- In treapta 1 si 2 motorul e destul de zgomotos, parca e tractor. Am niste review-uri si am inteles ca asa zgomotos e motorul asta.
La Opel mi-au spus ca nu au aparatura necesara sa verifice sistemul de alimentare cu combustibil (pompa, rampa, regulator si injectoare) dar si-au dat cu parerea ca ar putea fi de injectoare sau regulator. Nu am nici o eroare.
Am facut maine o programare la BOSH Car Service la mine in oras (Galati) si mi-au spus la telefon ca o sa verifice mai intai injectoarele, pompa si nush mai stiu ce, dupa care, daca totul e in regula, schimba regulatorul. Am precizat ca majoritatea simptomelor duc la regulator, dar si eu mi-ai zis ca nu pot sa verifice regulatorul.
Intrebarea mea e, nu este o metoda de a verifica Regulatorul mai intai de toate? Ideea e ca verificare de injectoare cu toate celellate teste, e destul de scumpa (undeva la 600 lei). Sincer as verifica si injectoarele sa stau eu linistit dar cand ma gandesc cat costa doar verificarea...
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat