Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: tremur puternic,porneste greu sau doar daca palpez acceleratia la pornire,moare motorul daca nu-l tin turat,martor "motor"aprins in bord.o mica explicatie,cum a inceput totul...:"eram in drum spre casa,aveam 100/h si am vrut sa merg putin mai repede,dar,surpriza,nu accelera,desi apasam pedala pana jos.dupa chestia asta mi-a aparut martorul in bord apoi a inceput tremuratul.am oprit la un rond,sa dau prioritate,am bagat a1a si cand sa plec baff,moare motorul.ca sa ajung acasa am tinut-o turata,cum lasam turatia cum dadea sa moara".am schimbat bujiile(2 din ele aveau ceva ca o mazga pe portiunea aceea de sub filet,cred ca e electrodul sau nu stiu cum ii zice),am schimbat bobina de inductie....degeaba...e la fel.multi mi-au spus ca merge in 2 pistoane si de aceea,dar de la ce face asta?:)nu ma pricep asadar v-as fi recunoscator daca va exprimati cat sa inteleg si eu nu in termeni tehnici de service Smile .multumesc

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16XE
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Un inceput ar fi o diagnoza sau macar un citit de coduri eroare...
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
asta am facut.astept omul sa vina si revin cu codul respectiv.multumesc
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Eroare : Cod 0302 cod 0410
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Definiția codului P0410...

Insuficiența sistemului de injecție secundarã a aerului

Ce inseamna codul P0410...?

P0410 este un cod generic OBD-II pe care modulul de control al motorului (ECM) a detectat cã senzorul O2 al motorului nu a detectat o creștere a nivelului de O2 din gazele de evacuare atunci când sistemul de injecție a aerului a fost comandat în timpul unui test activ.

Ce cauzeazã codul P0410?

Sistemul de admisie a aerului al sistemului de injecție a aerului este blocat, provocând scãderea fluxului de aer în evacuare.
Senzorii O2 devin din ce în ce mai încetați sã rãspundã la creșterea O2 din gazele de eșapament.
Catalizatorul este parțial înfundat, în spate, în spate.
Releul pompei de injecție a aerului nu intrã în contact.
Care sunt simptomele codului P0410?

Lampa motorului de control va fi aprinsã, iar codul este setat în memoria ECM și în cadrul de blocare.

Pompa sistemului de injecție a aerului poate fi zgomotos datoritã lagãrelor greșite.

Motorul poate funcționa prea bogat dacã pompa excesivã de O2 este pompatã în evacuare.

Cum poate un mecanic sã diagnosticheze codul P0410?

Scaneazã codurile și documentele pentru a verifica problema

Șterge codurile motorului și retesteazã sistemul de injecție a aerului pentru o funcționare corespunzãtoare

Reparați orice senzor O2 sau alte coduri de motor înainte de a continua cu diagnosticarea codului P0410

Monitorizeazã senzorul O2 pid pe un scaner pentru a vedea dacã senzorul reacționeazã când pompa de injecție a aerului este activatã, senzorul ar trebui sã treacã sub 150 mv în 3 secunde

Înlocuiește un senzor lent O2 și retesteazã sistemul

Verificați releul de injecție a aerului pentru scoaterea releului dacã pompa nu pornește

Verificã pompa de injecție a aerului pentru o rezistențã adecvatã între pinii de putere și masã

Greșeli frecvente la diagnosticarea codului P0410...

Nu verificați dacã debitul de aer de admisie este corect în pompa de injecție a aerului înainte de a înlocui pompa pentru a nu pompa aerul din acesta

Nu verificați releul pompei de injecție a aerului pentru conexiunile arsului înainte de a înlocui o pompã de injecție de aer necorespunzãtoare

Cât de gravã este codul P0410?

Sistemul pompei de injecție a aerului are rolul de a reduce emisiile de gaze de eșapament și de a determina încercarea vehiculului la emisii.

Verificarea lãmpii motorului de pornire determinã faptul cã autovehiculul nu reușește sã testeze emisiile.

Pompa de injecție a aerului nu trebuie sã provoace alte simptome de mișcare decât o verificare a luminii motorului.

Ce reparații pot repara codul P0410?

Înlocuirea pompei de injecție a aerului și a releului de alimentare
Înlocuirea senzorilor O2 care rãspund prea lent cu vârsta
Înlocuirea filtrului de admisie a pompei de injecție a aerului este înfundat cu resturi
Comentarii suplimentare pentru examinare privind codul P0410

Codul P0410 este declanșat atunci când testul pasiv al pompei de injecție a aerului nu reușește sau este neconcludent atunci ECM comandã pompa sã efectueze o încercare activã, iar senzorul O2 nu transmite un conținut mai mare de O2 în gazele de eșapament în decurs de 3 secunde.
OBD-II Trouble Code: P0302 Cylinder 2 Two Misfire Detected
https://www.obd-codes.com/p0302
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
multumesc frumos pt raspuns...celalalt cod p0302? scria ceva gen : cilindrul 2 blocat permanent.mecanicul care a facut testul a sters toate erorile si a mai facut o data....in afara de acesta cu cilindrul 2 blocat permanent nu a mai aparut niciunul.ce ar fi de facut in acest caz?trebuie inlocuit ceva(ce anume)sau segmentare?.intreb deoarece 1 mecanic zice una altul zice alta si nu mai stiu ce sa fac.stima
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P0302,avertizeaza despre ardere defectuoasa(rateu) in cilindrul 2. Trebuie cautata cauza acestei aprinderi defectuoase care poate fi lipsa scinteie(bujie,fise acolo unde sunt,bobina inductie simpla sau monobloc),amestec incorect(injector defect) sau cauze mecanice(supapa evacuare neetansa,compresie redusa). Un test de compresie care dureaza 10 minute,confirma starea compresiei, a supapelor,a partii mecanice in general...,in rest unele probleme se pot vedea cu testerul,unele trebuiesc "descoperite" functie de experienta si flerul meseriasului... Apropo de codul P0410,nu inteleg cum a fost generat,deoarece motorul tau nu are sistem de injectie aer secundar...?!
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am chemat omul cu testul de compresie.nu stiu cum,dar,pe 1 si 2 a iesit 0 pe 3 si 4 15....am dus-o la segmentat....multumesc frumos pt raspunsuri.stima
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Faptul ca ti au iesit valorile alea pe compresie nu inseamna ca trebuie segmentat motorul , pot fi si alte cauze , de exemplu : sarita distributia de la punct si atunci supapele nu sunt in pozitia corecta sau pur si simplu daca nu e din distributie atunci se verifica chiulasa daca supapele etansaza corect . Abia dupa poti sa ti dai seama exact de problema
  • KardynaLL77

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2016

  • Mesaj Privat
am inteles.tocmai ce am aflat ca am 3 supape sau nu am inteles cum trebuie,strambate in capete si au frecat in chiuloasa.a dus-o omu la facut,imi schimba nu stiu ce supape si nu stiu ce garnituri ca cica e busit rau in zona aia motorul.mi-a zis ceva de admisie....si ca ar fi gasit material metalic pisat in cilindrul 2.omul mi-a zis ca ori la distributie a lovit respectivul care a facut asta,ceva si le-a nenorocit ori si-a bagat nasu prin motor vreunu care nu stie cu ce se mananca....ca sa nu vorbesc aiurea si sa se inteleaga altceva am sa-l intreb duminica cand ma vad cu el,exact ce vrea sa spuna si revin ...nu ma pricep si,dupa cum se vede nu am reusit sa inteleg prea multe.eram si la munca cand am vb cu el la telefon si nu eram f atent caci nu-mi permite munca....revin cu ideea corecta.stima si multumesc frumos
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR