Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • deleted-151754

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Salut! Acum cateva luni s-a rupt capul ala al contactului care invarte, am schimbat contactul si nu citeste cipul, am cheia veche si cipul vechi si nu merge, am schimbat si cititorul, tot timpul cand pun cheia si se aprinde masinuta pocneste ceva cam prin zona clapetei de acceleratie cred, si bazaie, pocnește dupa un timp, se opreste sunetul, dupa un timp iar pocneste, bâzâie iar, pocnește si nu se mai aude nimic dupã, rar se aude pompa de benzina, electromotorul invarte, dar clipește masinuta cu cheie in bord, cand dau sa vad codurile de eroare cu acceleratia si frana imi dã 1614, am incercat o multime de variante de pe forum, cam tot ce am gasit pe aici, dar fara nici un rezultat. Nu porneste deloc, doar invarte desi am cheia originalã cu cipul ei in contact, am incercat si cu alt contact si alta cheie, am auzit ca poate sa intre intr-un fel de mod securizat daca incerci sa o pornesti cu alta cheie si ma gandesc sa nu fie ala motivul din cauza caruia nu-mi citeste cheia originala. Am verificat sigurante, relee, nimic, doar un releu parca se incalzeste putin(cel din poza), totul pare in regula dar nu dispare masinuta aia, doar cateva secunde cand pun borna inapoi nu clipeste sau dispare si daca incerc o cheie sau o las putin incepe imediat masinuta sa clipeasca si sa pocneascã la motor in zona clapetei. Cam asta e tot



MODEL: Corsa 2000
MOTOR: 1.2
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Doamne, ce incoerenta descriere..... a trebuit sa citesc de 3 ori ca sa pricep jumate.
Dragule, daca iti clipeste masina cu cheie, cel mai probabil Immo nu iti recunoaste cheia.
Hai sa incerc sa iti explic. Sistemul antifurt al masinii are 2 componente, una mecanica, si una electronica.
Aia mecanica e reprezentata de contact, si potrivirea acestuia cu lama cheii. Nu potriveste lama cu contactul? Nu poti invarti cheia, deci nu poti porni masina
Aia electronica e reprezentata de cipul din cheie, si imperecherea lui cu imobilizatorul masinii. Nu vede / recunoaste cipul din cheie? Taie injectia, nu ai benzina, deci nu porneste motorul.

Acuma, partea mecanica inteleg ca e OK, ca zici ca poti roti cheia. Mai ramane partea electronica. Uite aici ai poze cum arata imobilizatorul - adica piesa care citeste cipul din cheie. Ca pozitionare, prin inelul ala trece contactul.

Tu cand ai schimbat contactul ai pastrat imo-ul vechi de pe masina, sau ce ai mesterit? Contactul nou de unde l-ai luat?

Daca chiar iti prinzi urechile, esti din Iasi - cauta-l pe dancuciureanu. O sa te besteleasca nitel daca ai facut prostii, da' altfel e baiat de omenie, si se pricepe - sigur te descalceste.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR