Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am probleme destul de mari cu un opel astra g motor z18xe. dupa ce un "mecanic" mi-a strambat toate cele 16 supape pentru ca nu i-a pus fulia de la vibrochen si distributia a sarit (masina era la relanti).
Am cuparat supape, simeringuri am rectificat scaunele de la chiuloasa le'am testat cu benzina sa vad daca etanseaza bine, toate bune si frumoase am pus totul pe masina, ei bine porneste la sfert dar scoate fum alb mai ceva ca trenul. apelez la cunostintele vostre, multumesc!
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi vezi daca bolboroseste in rezervorul cu antigel.. poate e garnitura chiulasa
daca e fum albastrui e de la ulei...
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
pai garnitura e noua pe original am platit pentru ea 200 ron! fumul.....e alb si pare ca pistonul nr. 2 e tot timpul cu benzina ne arsa in el am schimbat bujia si fisa dar se pare ca nu schimba nimic
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nu ai garantie la reparatie motor?
schimba injectoerele intre ele si vezi daca se muta "udatu" bujiei... daca nu se prea poate sa nu fi facut reparatia buna
ar trebui si la un test de comprese sa vezi ce nu e in regula pe cilindrul 2
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica compresia pe cilindru ala,daca n-a golit tachetii inainte de a-i monta ,posibil sa ramana supapa deschisa,golirea lor este obligatorie daca demontezi axele cu came de pe ei.Ca sa gasesti repede si sigur problema pe cilindru ala ,scoti capacu de la tacheti unde-i problema cu udatu' bujiei pistonul in PMS camele in sus si incerci daca se rotesc usor tachetii in lacasurile lor daca preseaza pe dosul camei e clar ca raman supapele intredeschise si scapi doar cu demontat axele si golit tachetii.
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
am sa verific astazi, am constatat ca mananca foarte mult ulei, dar spre surprinderea mea fumul este tot alb! oare cand a lovit in capul pistonului sa se fi intamplat ceva cu segmentii, am verificat pistoanele daca au fisuri dar nu!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
este posibil sa deformeze capul pistonului si sa blocheze segmentii in canal este destul de des intalnit la motoarele cu pistoane cu fusta scurta cum are X,Z 18 XE am si piesele de la motorizari Mazda si Ford cu problemele astea motoare distruse in relanti.
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
recomandati o inlocuire a segmentilor?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR