valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Va salut!
Mi-am luat in urma cu 3 luni un Vectra C Y20DTH din 2002, in stare foarte buna, la prima vedere (130k km cu carte service, TUV Austria in fiecare an cu km pe ele si toate facturile cu ce s-a schimbat pana acum), adus din Austria.
Am prins niste friguri iarna asta si deja a inceput sa faca figuri, din ce am citit pe forum, pare a fi CIM-ul.
Simptomele sunt:
- pun contactul sa pornesc si se aprinde doar martorul de motor, ala galben. Mai insist, iau contactul il pun iar de cateva ori,
- se aprinde tot ce trebuie in bord dar ticaie de 3 ori,
- pornesc motorul si pica sau nu se ridica deloc nici un ceas,
- ramane aprins ABS, Airbag, etc, nu am semnalizari, nu merg stergatoarele, comenzile de pe volan, etc.
Initial am sesizat ca facea asa doar cand era frig afara/in masina (sub 10 grade).
Dupa ce se incalzea in masina pornea normal.
Ieri am demontat CIM-ul suspectat ca ar avea lipituri reci. Nu se observa nimic nici cu lupa dar am decis totusi sa refac lipiturile de la mufe. Zis si facut, montat la loc pe masina, dar face cel putin la fel adica am senzatia ca nu mai conteaza temperatura, face mereu asa.
Asa ca am hotarat sa inlocuiesc CIM-ul.
Am intrebat la Ciclop in Timisoara si CIM-ul nou, OEM, costa 2701 lei, la comanda in 6 zile. Prea mult pt bugetul meu avand in vedere ca inca n-am inscris masina si ma ajunge aproape 1000 euro inmatricularea cu taxa, RAR si ce mai trebuie.
Caut CIM sh si as vrea sa stiu care cod trebuie neaparat sa corespunda? Delphi sau GM?
Codul GM este 13112786
Cod Delphi 4536 9002
0205080194
Am un OP-COM China Clone si as vrea sa stiu daca pot face singur programarea CIM-ului SH pe masina mea.
Am citit ca ar trebui ca CIM-ul ce-l cumpar sa fi fost resetat de pe vechea masina si sa aiba CarPass. Pot sa verific cumva daca a fost resetat? Eu cum il resetez pe al meu cand il demontez pt inlocuire?
Imi poate explica cineva pasii de resetare a CIM-ului de acum si de programare a celui pe care il voi cumpara (cand il gasesc) ?
Mi-am luat in urma cu 3 luni un Vectra C Y20DTH din 2002, in stare foarte buna, la prima vedere (130k km cu carte service, TUV Austria in fiecare an cu km pe ele si toate facturile cu ce s-a schimbat pana acum), adus din Austria.
Am prins niste friguri iarna asta si deja a inceput sa faca figuri, din ce am citit pe forum, pare a fi CIM-ul.
Simptomele sunt:
- pun contactul sa pornesc si se aprinde doar martorul de motor, ala galben. Mai insist, iau contactul il pun iar de cateva ori,
- se aprinde tot ce trebuie in bord dar ticaie de 3 ori,
- pornesc motorul si pica sau nu se ridica deloc nici un ceas,
- ramane aprins ABS, Airbag, etc, nu am semnalizari, nu merg stergatoarele, comenzile de pe volan, etc.
Initial am sesizat ca facea asa doar cand era frig afara/in masina (sub 10 grade).
Dupa ce se incalzea in masina pornea normal.
Ieri am demontat CIM-ul suspectat ca ar avea lipituri reci. Nu se observa nimic nici cu lupa dar am decis totusi sa refac lipiturile de la mufe. Zis si facut, montat la loc pe masina, dar face cel putin la fel adica am senzatia ca nu mai conteaza temperatura, face mereu asa.
Asa ca am hotarat sa inlocuiesc CIM-ul.
Am intrebat la Ciclop in Timisoara si CIM-ul nou, OEM, costa 2701 lei, la comanda in 6 zile. Prea mult pt bugetul meu avand in vedere ca inca n-am inscris masina si ma ajunge aproape 1000 euro inmatricularea cu taxa, RAR si ce mai trebuie.
Caut CIM sh si as vrea sa stiu care cod trebuie neaparat sa corespunda? Delphi sau GM?
Codul GM este 13112786
Cod Delphi 4536 9002
0205080194
Am un OP-COM China Clone si as vrea sa stiu daca pot face singur programarea CIM-ului SH pe masina mea.
Am citit ca ar trebui ca CIM-ul ce-l cumpar sa fi fost resetat de pe vechea masina si sa aiba CarPass. Pot sa verific cumva daca a fost resetat? Eu cum il resetez pe al meu cand il demontez pt inlocuire?
Imi poate explica cineva pasii de resetare a CIM-ului de acum si de programare a celui pe care il voi cumpara (cand il gasesc) ?
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
CIM mai ieftin si NOU http://www.serviceopel.ro/p...an-433-MHZ-GM_328 candva era mai ieftin.
Unul second te poate tine cateva zile sau luni, este alegerea ta. Pica la vara sau la iarna cel second, boala lor, evident modelele vechi, la cele noi ei se jura ca au remediat problema.
Cu opcom poti reseta pe masina ta CIM second cu codul lui si programa cu codul tau dar belea maxima ca trebuie notat index cod sa se pupe pe urma, deasemenea se lasa cu resetari si programari la greu pe toate calculatoarele care au cod de securitate iar la unele da cu virgula.
Cel mai indicat ar fi CIM nou si programat cu tech2 doar CIM, scapi mai repede chiar daca costa. In TM stiu doi useri care au tech2, daca vrei sa incerci cu opcom te pot ajuta prin tel si teamviewer .
Unul second te poate tine cateva zile sau luni, este alegerea ta. Pica la vara sau la iarna cel second, boala lor, evident modelele vechi, la cele noi ei se jura ca au remediat problema.
Cu opcom poti reseta pe masina ta CIM second cu codul lui si programa cu codul tau dar belea maxima ca trebuie notat index cod sa se pupe pe urma, deasemenea se lasa cu resetari si programari la greu pe toate calculatoarele care au cod de securitate iar la unele da cu virgula.
Cel mai indicat ar fi CIM nou si programat cu tech2 doar CIM, scapi mai repede chiar daca costa. In TM stiu doi useri care au tech2, daca vrei sa incerci cu opcom te pot ajuta prin tel si teamviewer .
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
In primul rand iti multumesc pt raspuns.
M-am uitat pe link-ul ce mi l-ai dat, dar si 1850 lei imi depaseste bugetul momentan si n-as mai avea bani de inmatriculare.
Luni imi scot ultimul rand de numere rosii si as vrea sa o pun la punct sa ii fac si RAR si ce mai trebuie.
Prefer momentan sa incerc cu unul sh.
Lasa-mi, te rog, un nr de tel in privat si ne auzim cand primesc CIM-ul, daca ma poti ajuta.
M-am uitat pe link-ul ce mi l-ai dat, dar si 1850 lei imi depaseste bugetul momentan si n-as mai avea bani de inmatriculare.
Luni imi scot ultimul rand de numere rosii si as vrea sa o pun la punct sa ii fac si RAR si ce mai trebuie.
Prefer momentan sa incerc cu unul sh.
Lasa-mi, te rog, un nr de tel in privat si ne auzim cand primesc CIM-ul, daca ma poti ajuta.
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Revin cu noutati.
Dupa lungi cautari pentru a gasi exact codul meu de CIM am gasit intr-un final SH si l-am comandat. Am aflat apoi de la CristianTM ca nu trebuia sa iau SH si mai ales acelasi cod, cel mai bun fiind cu alpha code DL, al meu era XU parca. Fapta fiind deja consumata, am decis sa incerc sa-l programez singur, orientandu-ma dupa tutoriale gasite pe net si luand in considerare sfaturi primite de la CristianTM si de la dancuciureanu, carora el multumesc pe aceasta cale. O sa incerc sa fac un tutorial pe care sa-l pun aici, poate mai vor si altii sa incerce pe riscul lor. Asa cum imi zicea si CristianTM, am gasit si pe site-uri din UK, exista posibilitatea sa strici si CIM-ul si cheia si sa ai nevoie de una NOUA, deci multa lume nu recomanda programarea cu OP-COM.
Pana una alta, am reusit (cred) sa resetez modulul si sa-l reprogramez pe cel luat SH. Masina porneste fara probleme, functioneaza tot ce nu functiona cu vechiul CIM, in schimb au aparut alte probleme carora nu le dau de cap si nu exclud sa fie de la acest CIM luat SH sau de la programare incorecta.
Problemele ar fi:
- nu am deloc lumina la ceasurile din bord
- inchiderea centralizata nu functioneaza
- ceasul ramane la ora la care opresc motorul (daca acum e 14:30 si opresc masina, peste 2 ore cand vreau sa plec e tot 14:30 in loc de 16:30), practic ceasul functioneaza doar cat timp am contactul pus sau motorul pornit.
Cel mai mult ma incurca partea cu luminile in bord.
O sa postez mai tarziu si erorile ce apar pe opcom.
Dupa lungi cautari pentru a gasi exact codul meu de CIM am gasit intr-un final SH si l-am comandat. Am aflat apoi de la CristianTM ca nu trebuia sa iau SH si mai ales acelasi cod, cel mai bun fiind cu alpha code DL, al meu era XU parca. Fapta fiind deja consumata, am decis sa incerc sa-l programez singur, orientandu-ma dupa tutoriale gasite pe net si luand in considerare sfaturi primite de la CristianTM si de la dancuciureanu, carora el multumesc pe aceasta cale. O sa incerc sa fac un tutorial pe care sa-l pun aici, poate mai vor si altii sa incerce pe riscul lor. Asa cum imi zicea si CristianTM, am gasit si pe site-uri din UK, exista posibilitatea sa strici si CIM-ul si cheia si sa ai nevoie de una NOUA, deci multa lume nu recomanda programarea cu OP-COM.
Pana una alta, am reusit (cred) sa resetez modulul si sa-l reprogramez pe cel luat SH. Masina porneste fara probleme, functioneaza tot ce nu functiona cu vechiul CIM, in schimb au aparut alte probleme carora nu le dau de cap si nu exclud sa fie de la acest CIM luat SH sau de la programare incorecta.
Problemele ar fi:
- nu am deloc lumina la ceasurile din bord
- inchiderea centralizata nu functioneaza
- ceasul ramane la ora la care opresc motorul (daca acum e 14:30 si opresc masina, peste 2 ore cand vreau sa plec e tot 14:30 in loc de 16:30), practic ceasul functioneaza doar cat timp am contactul pus sau motorul pornit.
Cel mai mult ma incurca partea cu luminile in bord.
O sa postez mai tarziu si erorile ce apar pe opcom.
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am urmatoarele erori, aparute dupa schimbarea CIM-ului:
B3925 - Wrong Environment Identifier Received IPC (Instrument)
(00) - Present
U2106 - CAN-Bus No Communication with TCM (Transmission Control Module)
(00) - Present
B3902 - Wrong Immobiliser Identifier Received
(00) - Present
B0026 - Driver Airbag Squib Circuit (Stage1) High Resistance
(04) - Present
B1001 - Electronic Control Units (ECU's) Configuration Mismatch
(00) - Present
B3974 - Driver Door Select Switch Window Lifter Circuit Open or High Voltage
(05) - Present
B0026 cred ca apare pentru ca am rupt 2 pini la mufa de la spirala.
B3974 parca era si inainte sa schimb CIM-ul dar nu ma afecta cu nimic, functiona geamul fara probleme.
La restul oare sunt probleme de programare? Nu am facut ceva bine sau sunt probleme ale acestui CIM?
B3925 - Wrong Environment Identifier Received IPC (Instrument)
(00) - Present
U2106 - CAN-Bus No Communication with TCM (Transmission Control Module)
(00) - Present
B3902 - Wrong Immobiliser Identifier Received
(00) - Present
B0026 - Driver Airbag Squib Circuit (Stage1) High Resistance
(04) - Present
B1001 - Electronic Control Units (ECU's) Configuration Mismatch
(00) - Present
B3974 - Driver Door Select Switch Window Lifter Circuit Open or High Voltage
(05) - Present
B0026 cred ca apare pentru ca am rupt 2 pini la mufa de la spirala.
B3974 parca era si inainte sa schimb CIM-ul dar nu ma afecta cu nimic, functiona geamul fara probleme.
La restul oare sunt probleme de programare? Nu am facut ceva bine sau sunt probleme ale acestui CIM?
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Tind sa cred ca problemele aparute acum cu inchiderea si lumina de la bord nu sunt de la programare, nici nu prea avea ce sa fie.
Am verificat in schimb sigurantele si am observat ca atunci cand scot si bag iar siguranta 9 (ultima din stanga jos) se activeaza inchiderea centralizata si se aprinde si bordul pt cateva secunde. Se aude si un click ca de releu. am dat cu spray de contacte acolo dar degeaba.
Sa fie dus vreun releu?
Ce ar trebui sa verific?
Am verificat in schimb sigurantele si am observat ca atunci cand scot si bag iar siguranta 9 (ultima din stanga jos) se activeaza inchiderea centralizata si se aprinde si bordul pt cateva secunde. Se aude si un click ca de releu. am dat cu spray de contacte acolo dar degeaba.
Sa fie dus vreun releu?
Ce ar trebui sa verific?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
foarte slabe sanse sa fie un releu care sa comande chesitile astea...
cam tot ce tine de lumini (faruri, triple, etc) e comandat cu tranzistoare de putere.
ce ramane cu relee sunt chestiile care au motorase (pompa de spalator parbriz de exemplu) si unii consumatori foarte mari (posibil claxoane, sirena alarma, etc).
parerea mea e sa incerci sa te duci la cineva cu TECH 2 si sa vezi daca totul e programat cum treubuie.
stiu sigur ca in TM e cel putin un coleg cu TECH 2 care te-ar putea ajuta...
cam tot ce tine de lumini (faruri, triple, etc) e comandat cu tranzistoare de putere.
ce ramane cu relee sunt chestiile care au motorase (pompa de spalator parbriz de exemplu) si unii consumatori foarte mari (posibil claxoane, sirena alarma, etc).
parerea mea e sa incerci sa te duci la cineva cu TECH 2 si sa vezi daca totul e programat cum treubuie.
stiu sigur ca in TM e cel putin un coleg cu TECH 2 care te-ar putea ajuta...
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Daca nu reusesc sa rezolv altfel, o sa incerc si varianta cu Tech2.
Inainte de Vectra asta am avut un Passat B5 la care am tot mesterit singur si am invatat multe chestii de mecanica, electronica auto si joaca cu diagnoza (VAG-COM acolo).
Imi place sa fac chestiile astea singur si sa invat, de aceea si apelez la colegii de pe forum, asa m-am obisnuit de la Passat, acolo fiind o comunitate mai mare.
O sa verific azi si firele din usa. Adica mie mi se pare ciudat ca daca scot siguranta si o introduc iar se activeaza inchiderea pt cateva secunde, nu prea imi pare a fi problema de programare si de contact imperfect sau scurt pe undeva.
Ce modul contine inchiderea centralizata la Vectra C? Am vazut ca la Astra G de exemplu e CENTRAL DOOR LOCKING in OpCom. La Vectra C nu am asta.
Inainte de Vectra asta am avut un Passat B5 la care am tot mesterit singur si am invatat multe chestii de mecanica, electronica auto si joaca cu diagnoza (VAG-COM acolo).
Imi place sa fac chestiile astea singur si sa invat, de aceea si apelez la colegii de pe forum, asa m-am obisnuit de la Passat, acolo fiind o comunitate mai mare.
O sa verific azi si firele din usa. Adica mie mi se pare ciudat ca daca scot siguranta si o introduc iar se activeaza inchiderea pt cateva secunde, nu prea imi pare a fi problema de programare si de contact imperfect sau scurt pe undeva.
Ce modul contine inchiderea centralizata la Vectra C? Am vazut ca la Astra G de exemplu e CENTRAL DOOR LOCKING in OpCom. La Vectra C nu am asta.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
vectra c nu e astra g.
vectra c foloseste CAN-BUS pe cand astra g nu.
inchiderea centralizata este un modul integrat in mai multe dintre modulele masinii...
printre care: CIM, BCM, DDM, PDM, REC.
Posibil sa mai fie si alte module implicate direct.
Indirect e posibil sa fie implicate toate modulele masinii...
Daca nu ma insel comanda pleaca de la CIM.
vectra c foloseste CAN-BUS pe cand astra g nu.
inchiderea centralizata este un modul integrat in mai multe dintre modulele masinii...
printre care: CIM, BCM, DDM, PDM, REC.
Posibil sa mai fie si alte module implicate direct.
Indirect e posibil sa fie implicate toate modulele masinii...
Daca nu ma insel comanda pleaca de la CIM.
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am observat acum ca daca scot siguranta F10 din interior, functioneaza si lumina la bord si inchiderea centralizata, dar nu pot da la automat deci sigur e legat un modul ce are si imobilizatorul pe siguranta asta. Cand bag siguranta asta la loc, in cateva secunde nu mai functioneaza nici inchiderea nici lumina la ceasuri
Stie sa-mi zica cineva ce alimenteaza defapt siguranta F10? Banuiesc a fi totusi un scurt pe undeva.
L.E. tocmai am gasit aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=84879
Se pare ca F10 alimenteaza chiar CIM-ul
Stie sa-mi zica cineva ce alimenteaza defapt siguranta F10? Banuiesc a fi totusi un scurt pe undeva.
L.E. tocmai am gasit aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=84879
Se pare ca F10 alimenteaza chiar CIM-ul
- constantinmarian
- *
- 39 mesaje
- din 31 Jul 2013
- Astra 2009 z16xer
- Giurgiu
constantinmarian
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2009 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2013
- Mesaj Privat
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
m7an9u
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
Buna baieti , (am pus locatia Arad , dar locuiesc in Spania )
Am un vectra c din 2002 , 2.0d , 101cp , si am probleme cu CIM-ul .
Ramane-am fara semnalizare , cu esp aprins , cadeau acele , etc . L-am demontat si am zis sa-i refac lipiturile pini-lor , zis si facut , le-am refacut , dupa ce l-am remontat pe masina , nu mai imi merge nimic , adica nu se aprinde decat becul motorului la punerea contactului , nici un martor de la bord nu se mai aprinde , si ce este cel mai grav nici masina nu mai porneste . am bagat op-com-ul pe masina si imi spune ca nu am CIM , adica nu mi-l vede ...
Daca as vrea un modul second la care cod sa ma uit delphi - 45369004 , sau GM - 13112784XR ?
Am un vectra c din 2002 , 2.0d , 101cp , si am probleme cu CIM-ul .
Ramane-am fara semnalizare , cu esp aprins , cadeau acele , etc . L-am demontat si am zis sa-i refac lipiturile pini-lor , zis si facut , le-am refacut , dupa ce l-am remontat pe masina , nu mai imi merge nimic , adica nu se aprinde decat becul motorului la punerea contactului , nici un martor de la bord nu se mai aprinde , si ce este cel mai grav nici masina nu mai porneste . am bagat op-com-ul pe masina si imi spune ca nu am CIM , adica nu mi-l vede ...
Daca as vrea un modul second la care cod sa ma uit delphi - 45369004 , sau GM - 13112784XR ?
m7an9u
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
m7an9u
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat