Asa ca m-am pus pe treaba si am inceput de la motor cu desfacut stutul de scurgere care este un cot de cauciuc la 90 grade prins in 2 suruburi torx T25, gasindu-se in dreapta vasului de servodirectie un pic jos.
Dupa ce am scos stutul pur si simplu se trage spre motor, am inceput sa desfac in interior torpedoul 4 suruburi torx T20, scos afara, dupa desfacut usita filtru de polen 2 suruburi torx T20, am desfacut si cele 2 plastice care se gasesc la picioare pe consola unde se gasesc caloriferul si condensatorul de AC, se trage de ele pana ies din locasurile lor iar dupa se vede tavita de condes care este prinsa in 4 suruburi torx T20, 2 pe stanga si 2 pe dreapta, dupa se trage de tavita in jos.
In interior are 2 canale de scurgere unul care este pentru condensator AC iar cel de al 2-lea este pentru calorifer, cel la AC avea mici resturi de frunze si pamant (praf) care au obturat orificiul care este de 3 mm pe 5 mm sa zic asa si in forma se semi-cerc.Dupa am bagat niste apa prin zona unde vine filtru de polen sa vad daca mai ramane apa in zona lui, si acuma se scurge frumos pe traseul normal.
















