Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Sall am Un vectra c 2.2dtr la o viteza de peste 80 km si la o turatie de 2800 imi intrerupe si imi creste apa Dar coboara repede am fost cu ia la servis opel si miau spus ca este egr.mentionez ca am schimbat egr si tot la fel face.in bord nu am nici o eroare si nici pe Un testar op.com sau Un delphi e 100.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Curata EGR si admisie.
Verifica pe tester, in mers, turatie motor si turatie pompa.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am curatat egr am verificat ficare furtunas in parte. Am mai observat cand intrerupe scade si intensitate lumini in bord.am o teama sa nu fie de la calculator
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul de pe pompa da eroare daca e defect.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Si din alta parte de pe unde ar putea
fi?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Filtru de motorina imbacsit, sorb rezervor infundat, aer fals pe traseul de motorina...
Daca scade intensitatea luminilor cand face asa, verifica panoul de sigurante, alternator, cabluri de masa.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am pus testarul acm pe ia si mia dat p0400-5b si p0155-03 testarul este op.com
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Ma pote ajuta si pe mine cineva cu erorile?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ce-i asa greu ?
P0400 - EGR partial blocat
P0115 - senzor temperatura apa - lipsa semnal.
Sterge erorile si vezi daca mai apar.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am sters erorile nu mai apar Dar tot imi intrerupe. Multumesc frumos pentru sfaturi. Nu stiu o sa ma duc luni la reprezentanta iar si sa vedem de la ce e.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pui iar testerul si vezi ce erori iti da.
Eu zic sa verifici masa la caroserie sau poate iti porneste ventilatorul de racire...
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
IonuDanica am verificat masa la caroserie si nu e nimic in neregula. Ventilatorul porneste cand ajunge apa paste 90 grade.Dar nu stiu dc intrerupe nu mai in mers la o turatie constanta si atunci cand intrerupe creste apa maxim 5 grade si dupa aia scade la cat era am fost cu ia la reprezentanta opel si miau spus ca este egr am schimbat cu unul nou care ma costa 700 euro am mai schimbat si debilmetru tot nou am schimbat filtrele si tot la fel face.pe testar acum nu imi mai da nimic si nici in bord. Nu stiu de la ce ar putea fi. Astep pana luni ca o duc la o alta reprezentanta opel.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cauta un service Opel, dar nu reprezentanta.
Cum sa dai 700 de euro pe un EGR ? De banii astia veneai pana in Bucuresti la EDS sau Autoa, iti reparai masina, te intorceai si iti mai ramanea de o masa la restaurant.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Scuze am uitat sa mentione ca sunt in germania. Si ma gandeam ca nu stiu ce sa ii mai fac.in cel mai rau caz daca mai ma tine sa ajung in tara o sa ma duc la bucuresti sincere nu stiu ce are
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
George debitmetru adica masoara debitul de aer nu debil....si pentru problema ta la masina nu cred ca era nevoie sa schimbi egr si toate enumerate mai sus...
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Sall mam intros cu problema mea de intrerupe .am fost azii la servis opel si cei de acolo miau spus ca este ceasul din bord de temperatura .am intrebat ca din cauza asta imi intrerupe si miau spus ca da. Dar sincer e ff penibil de la Un cease de temperatura sa fac asa. Si inca nu sunt convinced ca de la asta e problema
Mentionez ca am fost la Un service in germania.
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Sall mam intros cu problema mea de intrerupe. am fost azii la servis opel si cei de acolo miau spus ca este ceasul din bord de temperatura. am intrebat ca din cauza asta imi intrerupe si miau spus ca da. Dar sincer e ff penibil de la Un cease sa fac asa.
  • deleted-50226

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am tot y22dtr, si Egr imi functiona, bine pana cand se incalzea motorul...apoi la mers constant 120-130 intrerupea , nu se mai tura peste 2500 si scotea fum, si implicit nu mai intra nici turbo..L am curatat, de m am plictisit ..degeaba.tija aia culisanta am observat vca avea joc(nu stiu daca are importanta) Am pus alt EGR si acum merge. Cei de la service mi au spus ca e o problema la partea electronica la EGR, acuma nu stiu...Incearca sa pui testerul in mers si vezi exact ce erori apar atunci cand intrerupe.

In legatura cu ceasul din bord ,nu stiu ce sa zic aparatele de bord preiau informatia si ti o transmit tie, nu vad ce legatura ar avea...cu functionarea motorului, EGR, turbo, etc sau poate din cauza acelui indicator sa iti intre motorul in regim de avarie..si sa iti dea impresia ca problema vine de la motor...n as prea crede.

apropo de egr in Ro, e undeva la 12-15 milioane nou, si il schimbi tu in 15 minute (2 suruburi, 2 coliere, 1 mufa) pana la 700 de euro mai e cale lunga
  • George 14

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Mersi frumos se pare ca am rezolvat problema am schimbat motorasul sau cum io spune de la indicator de motorina la cel de temperatura. In cloncluzie servisurile sunt facut sa iti manance niste bani
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR