eXy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2016
- Mesaj Privat
Salut, am achizitionat de curand un opel astra g 2.0 break si am observat ca la viteze de peste 140km/h mi se aprinde in bord martorul masina cu cheita si imi opreste turbina...stiu ca s-a mai discutat foarte mult despre asta dar nicaieri n-am gasit un raspuns concret, un "mecanic" de la mine din localitate mi-a zis ca de vina este EGR-ul dar pe forum am vazut ca se discuta n probleme care ar putea cauza acest fenomen. Imi poate spune cineva daca problema asta este cauzata dintr-un singur factor sau poate avea mai multi? Multumesc.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
eXy
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
in primul rand curata galeria de admisie complet si schimba furtunasele de retur de la toate injectoarele pana la pompa si pune doar din cele cu cauciuc pe exterior si panza in mijloc. cu ocazia asta cureti si EGR-ul si il verifici sa se miste usor (daca ai cel pneumatic verifici daca tine vidul) si apoi vezi daca mai face. Daca nu mai face ai scapat, daca mai face atunci problema este din alta parte. Exista in seciuntea tutoriale cum se curata galeria de admisie si EGR. Spor la citit si apoi la mesterit.