mariusmy
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
De ceva vreme aveam in bord aprins martorul de la abs si esp. Mam dus cu masina la un service iam facut o diagnoza rezultatul a fost senzor dreapta fir intrerupt. Am dat comanda de senzor a venit cu rulment cu tot lam pus si tot nu scap de martori nu se sting deloc. Asa ca mam gandit ca sa imi cumpar ceasuri noi fara acele erori in bord. Si daca tot demontez ma gandesc sa imi pun si becuri albastre in loc de cele galbene. Intrebarea este becurile cum se scot de pe placa se trag sau imi trebuie pistol de lipit? Sau daca ar cineva vro idee cum sa rezolv treaba cu martori.
- Augustin73
- **
- 129 mesaje
- din 20 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Bucuresti
Augustin73
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2014
- Mesaj Privat
- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat
mariusmy
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sterge erorile.
Mergi 50 de km cu masina si apoi verifica iar erorile.
Cele care reapar imediat dupa stergere (fara sa te plimbi) sunt erori existente permanent.
Cele care reapar dupa ce te plimbi sunt erori care apar intermitent.
Toate au o cauza anume si ideal ar fi sa fie rezolvate.
Schimbarea instrumentelor nu va rezolva problema decat daca problema este in ele (adica chiar daca nu ai erori, martorii raman aiurea aprinsi).
Daca ai erori, problema nu e de la instrumente, ele afisand martorul corespunzator erorii primite de la celelalte componente...
Mergi 50 de km cu masina si apoi verifica iar erorile.
Cele care reapar imediat dupa stergere (fara sa te plimbi) sunt erori existente permanent.
Cele care reapar dupa ce te plimbi sunt erori care apar intermitent.
Toate au o cauza anume si ideal ar fi sa fie rezolvate.
Schimbarea instrumentelor nu va rezolva problema decat daca problema este in ele (adica chiar daca nu ai erori, martorii raman aiurea aprinsi).
Daca ai erori, problema nu e de la instrumente, ele afisand martorul corespunzator erorii primite de la celelalte componente...