Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua.

Am nevoie de un pic de ajutor din partea celor care au intalnit aceasta problema.
Va multumesc anticipat.
Masina porneste bine, trage nu da nici un simptom de defectiune, am schimbat injectoarele, am curatat EGR, clapeta de acceleratie, am schimbat cureaua de distributie, am verificat parametri pe tester si sunt ok... dar masina consuma 7.6l/100km in afara orasului.
Va rog ceva sfaturi.
Daca aveti nevoie de parametri ii pot scoate imediat.

Va multumesc

Model: Astra G
An fabricatie: 2004
Cod motor: Z17DTL
Skip ads

  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Citește pe tester valoarea debitmetrului la ralanti. Am avut și eu consum mare 8 - 9%, mașina trãgea foarte tare dar și consuma pe mãsurã. Trebuie sã ai o valoare de aproximativ 200mbari.(nu știu dacã este unitatea de mãsurã corectã). Eu aveam aproape dublã valoarea.
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Valoare este de 410 mg/strk si din cate am citit ar fi ok.

Battery Voltage,14.0 V
Ignition Status,On 12V
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.97 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0 %
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.49 V
Barometric Pressure,101 kPa
Barometric Pressure,4.00 V
Boost Pressure Command,99 kPa
Boost Pressure,100 kPa
Boost Pressure,1.87 V
Mass Air Flow Sensor,410 mg/strk
Mass Air Flow Sensor,2.02 V
Intake Air Temperature,15 °C
Intake Air Temperature,3.11 V
Coolant Temperature,39 °C
Coolant Temperature,2.52 V
Desired Common Rail Fuel Pressure,24.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure,24.42 MPa
Common Rail Fuel Pressure,1.04 V
Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio,339 %
Engine Speed,900 RPM
Desired Injection Quantity,7.8 mm3
Actual Injection Quantity,7.8 mm3
Injection Pulse,1.2 ms
Pilot Injection Time,0.7 ms
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Throttle Position Switch,Active
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve,13 %
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,95.0 %
Swirl Plate Position Switch,Active
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio,90.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.2 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation),0.95 V
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),90 %
Capacitor Voltage 1,826.4 V
A/C Information Switch (Air Conditioning),Active
A/C Relay (Air Conditioning),Active
A/C Pressure (Air Conditioning),408 kPa
Fan Relay 1,Inactive
Fan Relay 2,Inactive
Glow Time Relay,Active
Diagnosis Glow Time Relay,Inactive
Glow Time Telltale,Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Malfunction Indicator (MI),Off
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Vehicle Speed,0 km/h
Immobiliser Function Programmed,Yes
Security Wait Time,Inactive
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Eu am motor 1.3 cdti, iar valoarea debitmetrului trebuie sa fie intre 10 ... 22 kg / h la ralanti, daca ai accelerat trebuie sa astepti 70 secunde si ai intre 25 ... 35 kg / h, iar in accelerare usoara mai mare de 20 kg / h.Posibil sa ai aceleasi valori si la 1.7, dar nu sunt sigur. Valorile trebuiesc citite cu motorul cald (peste 80 grade).
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Valoarea la ralanti trebuie sã fie la jumãtate.
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Vreun update? si-a revenit dupa schimbarea debitmetrului? Si eu cred ca am aceeasi problema.
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvatã. Era strangulare furtunasul de gaze la pompa de pe Alternator. L-am schimbat și acum consuma 5.45 mixt cu aer condiționat.
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
@johnnytl te referi la acest furtun?
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Acesta este de ulei, tot la pompa de pe alternator. la mine a fost strangulat cel de gaze, este un furtunas subtire care este in parte de sus a pompei.
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Il tot caut pe net si nu il gasesc. Ma poti ajuta cu o poza sau un cod? Iti sunt tare recunoscator.
  • johnnytl

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Imi pare rau dar nu am cum sa-i fac poza si nici cod nu am. Eu am improvizat, l-am taiat si am innadit o bucatica de furtun. Nu este un furtun special, trec doar gaze prin el, fara presiune. Am gasit o poza pe net, cel incercuit cu rosu:
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Merci tare mult de raspuns. Cand apuc sa ma bag pe sub masina o sa-l verific mai cu rigurozitate.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel e furtun de vacuum. johnnytl poti sa urmaresti traseul acestuia si sa ne spui unde ajunge?
  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Este furtunasul de vacuum care duce la EGR. Ti se blocase pe inchis/deschis si d-aia consuma atat.


Ultima modificare făcută de DiplomaT la Sam 14 Jan, 2017 9:31 pm, modificat de 3 ori în total
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu mi-s mare mecanic, dar am desfacut un egr de z17dtl. Nu am vazut nimic actionat vacumatic la el. Doar o mufa electrica, asa ca nu cred ce-ai zis.
  • DiplomaT

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, nu am stiut ca la Z17DTL e actionat electric.
  • peski

  • Mesaje scrise: 310
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Nu ii bai. Cate-odata din brain-storming si contradictii ies cele mai bune idei.
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 272
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
eu ma refeream la turbina cand am adus vorba de furtun de vacuum
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ala e furtunas de vacuum si duce undeva in spatele admisiei, unde comanda niste clapete existente in admisie. Clapetele alea... eu nu am citit inca ca nu m-a interesat in detaliu, deci nu am inteles exact care e logica din spatele acestui mecanism, dar opinia mea la o prima vedere ar fi aceea ca de la o anumita turatie vine prea mult aer in admisie si acesta trebuie limitat prin inchiderea partiala a 8 din cele 16 valve de admisie. Poate detaliaza cineva de ce se inchid clapetele, cum functioneaza valva de vacuum la ce presiune intra ea in actiune si cum se intampla asta (la ce turatii, la ce presiune de aer in admisie , etc... orice detaliu e binevenit). La motoarele Isuzu turbodiesel in 8 valve nu exista aceste clapete, sunt prezente doar la cele in 16 valve.

Am curatat admisia si EGR-ul la Astra G cu Z17DTL... dar la ce volum de munca a fost chiar n-am mai avut curiozitatea sa vad daca clapetele imi functioneaza. M-am bucurat ca motorul a plecat imediat si a disparut fumul... asa ca am presupus ca valva de vacum lucreaza corect si inchide (sau deschide?) clapetele din admisie la momentul cand e nevoie de ele. Daca stie cineva -la concret- cum testez cu masina in stationare si motorul pornit daca imi lucreaza electrovalva de vacum care comanda clapetele il rog sa detalieze aici in topic.

Cu Stima.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR