- alexandrusava93
- OP
- 41 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Astra 2001 Z17DTL
- Buzau
alexandrusava93
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor !
Am o mica problema cu al meu opel . In mare , invarte dar nu porneste .
Intreaga poveste. Am mers cu masina 40 de km dupa care am facut pauza 30 de minute . Dupa aceea a pornit normal insa dupa 1 km s-a oprit din mers . Dupa 10 incercari a pornit scurt , pt 1 secunda si s-a oprit . Dupa alte 10 incercari a pornit si a mers circa 2 km si i=ar s-a oprit . A 3-a oara a pornit si a mers doar 100 de metrii dupa care am decis sa o las acolo si sa vin acasa pe jos . Mentionez ca in trecut a avut probleme cu un anumit calculator (cred ca ecu) pe atunci era masina tatalui meu . Mai mentionez ca am in bord INSP (stiu ca era o chestie din cheie cum sa il stergi de acolo dar nu mai stiu cum) . Ce am observat este ca atunci cand pun contactul , nu se stinge nici un bec din bord , raman toate aprinse (baterie , motoras , cheie service , ulei si steluta aia galbena ce o fi nu stiu ) . In schimb cand porneste , acele becuri se sting .
Am mai avut problema cu cheile care nu erau recunoscute iar un anumit mecanic mi-a luat 500 lei pt ambele chei , care defapt nu au mers amandoua ci doar 1 .
Sa fie din cheie ? Nu pot renunta la acea cheie cu inchidere si sa fac una simpla fara butoane ?
Sa fie de la ECU ?
Voi ce ziceti ?
Am o mica problema cu al meu opel . In mare , invarte dar nu porneste .
Intreaga poveste. Am mers cu masina 40 de km dupa care am facut pauza 30 de minute . Dupa aceea a pornit normal insa dupa 1 km s-a oprit din mers . Dupa 10 incercari a pornit scurt , pt 1 secunda si s-a oprit . Dupa alte 10 incercari a pornit si a mers circa 2 km si i=ar s-a oprit . A 3-a oara a pornit si a mers doar 100 de metrii dupa care am decis sa o las acolo si sa vin acasa pe jos . Mentionez ca in trecut a avut probleme cu un anumit calculator (cred ca ecu) pe atunci era masina tatalui meu . Mai mentionez ca am in bord INSP (stiu ca era o chestie din cheie cum sa il stergi de acolo dar nu mai stiu cum) . Ce am observat este ca atunci cand pun contactul , nu se stinge nici un bec din bord , raman toate aprinse (baterie , motoras , cheie service , ulei si steluta aia galbena ce o fi nu stiu ) . In schimb cand porneste , acele becuri se sting .
Am mai avut problema cu cheile care nu erau recunoscute iar un anumit mecanic mi-a luat 500 lei pt ambele chei , care defapt nu au mers amandoua ci doar 1 .
Sa fie din cheie ? Nu pot renunta la acea cheie cu inchidere si sa fac una simpla fara butoane ?
Sa fie de la ECU ?
Voi ce ziceti ?
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alexandrusava93
- OP
- 41 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Astra 2001 Z17DTL
- Buzau
alexandrusava93
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
un mecanic local . mai exact Victor-din Magura , BUZAU.
Maine o sa merg la mecanicul care de cativa ani se ocupa de masina mea si a fost foarte ok tot timpul .
E posibil sa se dezamorseze ? Adica am avut o pierdere de antigel si m-am gandit ca a intrat in ulei insa s-a dovedit ca antigelul curgea pe la un colier ... insa mi-a crescut nivelul la ulei iar in unele momente am miros de motorina in masina (intra mirosul pe aerisire). Nenea mecanicul a zis ca poate sa intre motorina in ulei nu stiu pe unde . E posibil asa ceva ?
Maine o sa merg la mecanicul care de cativa ani se ocupa de masina mea si a fost foarte ok tot timpul .
E posibil sa se dezamorseze ? Adica am avut o pierdere de antigel si m-am gandit ca a intrat in ulei insa s-a dovedit ca antigelul curgea pe la un colier ... insa mi-a crescut nivelul la ulei iar in unele momente am miros de motorina in masina (intra mirosul pe aerisire). Nenea mecanicul a zis ca poate sa intre motorina in ulei nu stiu pe unde . E posibil asa ceva ?
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
- alexandrusava93
- OP
- 41 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Astra 2001 Z17DTL
- Buzau
alexandrusava93
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
jE a scris:masina fiind o specie de racheta hibrida, cu propulsie nucleara pe baza fuziunii intre praful de carbune si praful de pe strada..
Si sa nu zici sa se uite cineva la profil, ca acolo ai scris numa' prostii...
Si sa nu zici sa se uite cineva la profil, ca acolo ai scris numa' prostii...
nu ai ajutat cu nimic . ce legatura are profilul cu problema mea ? Daca era o insignia din 2015 nu aveam probleme cu ea ..dar are 15 ani ..are o multime de probleme ... vrei sa ii pun foc ? Tot ce e scri la profil e adevara .. Ti se pare o prostie ca are jante de tabla ? sau ca am beculete albastre in bord ?
- alexandrusava93
- OP
- 41 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Astra 2001 Z17DTL
- Buzau
alexandrusava93
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
- dan cristi
- **
- 436 mesaje
- din 04 Aug 2014
- Astra 2002 y17dt
- Bucuresti
dan cristi
- Mesaje scrise: 436
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Asa da..Eu cred ca e defect calculatorul de pe pompa de injectie(EDU).Cam asa se intampla cand pica ala..Fa i un test cu op-com sau cu pedalele si vezi ce erori ai(posibil P0251?),daca ai!Mai verifica sa nu traga aer fals pe alimentare.Dar sunt sanse f mari sa fie EDU,ar fi perfect daca ai imprumuta unul de la cineva sa vezi cum se comporta!Daca nu iti recunoaste cheia,clipeste intermitent martorul "masinuta cu cheita".
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- alexandrusava93
- OP
- 41 mesaje
- din 11 Jul 2011
- Astra 2001 Z17DTL
- Buzau
alexandrusava93
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
dan cristi a scris:Asa da..Eu cred ca e defect calculatorul de pe pompa de injectie(EDU).Cam asa se intampla cand pica ala..Fa i un test cu op-com sau cu pedalele si vezi ce erori ai(posibil P0251?),daca ai!Mai verifica sa nu traga aer fals pe alimentare.Dar sunt sanse f mari sa fie EDU,ar fi perfect daca ai imprumuta unul de la cineva sa vezi cum se comporta!Daca nu iti recunoaste cheia,clipeste intermitent martorul "masinuta cu cheita".
Deci cheia inseamna ca nu e de vina , pt ca maroturul ala ramane aprins . (il am aprins de vreo 2 ani ) O sa o duc azi la tester sa vad ce zice . Totusi ma gandesc si la vreo condicta pentru ca eu am scutul umed si nu e ulei , ci motorina . iar din cand in cand imi intra miros de motorina in masina prin ventilatie .