Fiind prima postare, sfat: foloseste 'cauta...' din dreapta sus, ca s-a discutat cu siguranta de multe ori.
Cateva linkuri sugerate, deci la cautare sunt si mai multe:
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
Depinde cati bani ai.
Reglabile slabe: Ta-technix, jom, fk. Aspect 10/10, functionalitate 10/10, confort 4/10; adica sunt dure, zici ca ai scanduri in loc de amortizoare.
Reglabile ok+: kw, bilstein. Aici deja au pretul dublu sau mai mare. Daca maresti pretul incep cu reglaj pe duritate.
Aspect 10, functionalitate 10, confort 7->10.
Depinde si de tine cum folosesti masina. Daca iei gropile, sinele de tramvai si denivelarile in viteza, reglabila ieftina te va nenorocii, reglabila scumpa sa zicem ca va face fata.
Alta treaba, de ce reglabila?
Vrei sa o mai ridici iarna sau doar ideea de a o lasa exact cat crezi ca e ok?
Daca ai drumuri proaste, nu esti obisnuit sa ai grija sa nu atingi ceva pe sub masina (caci vei atinge, ba la denivelari luate in viteza, ba la damburi/speed bumpere, ba la o groapa), daca iti place sa parchezi pe bordura (nu prea mai poti daca lasi masina), mai bine iei o suspensie fixa, ceva cu drop mic, 40/20 si oricum se imbunatateste aspectul si tinuta de drum.
Si inca ceva, nu doar suspensia te tine bine pe sosea. Daca bucsile, capetele de bara, pivotii sunt varza, poti sa iei si cea mai scumpa suspensie, ca tot barca va fi, doar ca o barca joasa.