Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut colegii! Am cumparat un Vectra B2 z18xe, problema la ea este ca sta la numai in 500 rpm la relantii si nu urca mai mult de 4500-5000 rmp la accelerare. Masina am pus-o pe tester si singura eroare a fost P0650. In mers daca iau piciorul de pe acceleratie masina da in nas.
Vreau si eu o parere sau un sfat.
Multumesc!
Skip ads

  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Mda... Am curatat clapeta de acceleratie, am desfundat gaurica minune. Aceiasi problema a ramas. Nu stiu unde sa mai incerc... Motorasul meu de la clapeta este capsulat si nu am cum sa il desfac. Inca astept niste pareri sau sfaturi.

L.E. Am observat ca acul de la relantii cand opresc motorul cade sub cifra 0, este normal asa ceva? Nu cumva eu vad 500 rpm din cauza ca el cade cam juma de cm sub cifra 0?
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pe tester nu iti apare turatia motorului? Nu este exclus ca acul sa nu fie deviat.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Era bunã o poza cu acul când e motorul pornit și una cu motor oprit. Eventual și una imediat dupã pornire când e socul activ.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pe tester turatia era parca intre 850-950 rpm. Am sa revin si cu poze. Ce nu inteleg, este de ce cand merg cu masina si iau piciorul de pe acceleratie imi da in nas masina, cum acc din nou nu imi mai da in nas.
  • mihaidarie

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Egr întredeschis. Așa a fost la mine. Scuze, simptome la fel, motoare diferite. Eu ziceam de z16xe.


Ultima modificare făcută de mihaidarie la Joi 10 Sep, 2015 12:46 pm
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si unde este acest EGR?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Este indreapta intre baterie si motor( daca ai) eu nu a mea nu am EGR...
Dar ce ti-a venit cu egr-ul ai eroare de egr?
turatia o ai ok, ai probleme la ceasuri cum aveam si eu...relantiul la 500 si pe tester 850...

Treaba cu acceleratia nu stiu ce sa zic....
OData am avut senzorul MAP, odata bobina...pentru aceeas cauza...deci 100% nu cred ca exista raspuns..doar ghicit

P0650 ce este? legat de martorul ala din bord cumva?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Pe vechea masina stiam unde este EGR, dar la asta nu l-am gasit si am tras concluzia ca nu are. P0650 este de la martorul Check Engine. Poate o fii ars becul, poate firul intrerupt/taiat... Nu m-am uitat inca.
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Relantii dupa 5 min.

Relantii cand pornesc motorul.

Acul cu de la relantii cu motorul oprit.

  • Dariescu Claudiu

  • Mesaje scrise: 684
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca problema e de la acele din bord (arata eronat), mai ales daca pe tester iti arata ca ai 850 de rotatii. Vezi ca multe Z18XE nu au EGR. Al meu nu are.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
oopsCam a scris:Relantii dupa 5 min.

Relantii cand pornesc motorul.

Acul cu de la relantii cu motorul oprit.


Cine a avut-o a umblat la ace a vrut el sa tuneze....
am avut si eu cu un bord cumparat din dezmembrari.

Nu cred ca ai egr, nici a mea nu are...parca:))
spor :* te-am pupat
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cu relantiul sa zicem ca am inteles problema. Dar ce fac cu datul in nas cand iau piciorul de pe acc, si masina are forta numai dupa ce vad acul de la relantii peste 1500-2000 de ture? O calc blana si doar dupa acele turatii o simt ca are forta.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Este benzina...nu are cum sa ai forta de jos...cam de la 2500 incepe sa se miste decent...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Masoara presiunea de benzina.... 3,8bar.
Verifica si bujiile....afumate...ude...etc
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cum masor presiunea? Am sa verific si bujiile, dar sa nu mai ploua ...

@PST Poate am sa dau o fuga pe la tine...
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
O masori cu opcom la valori reale.

Dar cum sa aiba 3.8 o pompa de z18xe? la mine la toate opelurile imi sta in 3...inclusiv pompa noua cumparata ieri ...

Dai un semn inainte sa fiu in zona si te astept!

Edit. Descriere: Pres. de act. 3 bar, electric, Debit 120 l/h, Injectie multipunct
Si pe net la fel gasesc..
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Autodata scrie 3,8bar
TIS2000 scrie 3bar.
TIS este de incredere. Cert e trebuie sa fie minim 3 bar.

pustiu_pst a scris: O masori cu opcom la valori reale.

Cum masori presiunea cu Op-Com?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am curatat bujiile. Sunt ok. Am sa mai duc cu ea pe tester inca o data. Ce spuneti de tamponul asta de la motor... Este ok sau trebuie schimbat?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 312
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si uite ca a mai trecut un an. Am incercat cu alta bobina, alte bujii si alt debimetru de aer. Aceleasi simtome am. Sa curatat clapeta... Si tot degeaba, in treapta 1 masina se tureaza pana la 5000rpm, iar in rest tot pana in 5000rpm. Erori in bord nu mai am. Daca merg cu masina in 4000 de ture, nu imi mai da in nas. Cum scad su 4000, incepe sa ma smuceasca. Am fost la mecanic... nu stie ce sa ii faca. Sad

Nimeni pe aici cu alte idei, sau care a avut problema asemanatoare?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR