Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ludusan cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua, am si eu o problema cu masina , un opel astra h , 2006, 1.9 cdti
Am avut defect de cand am cumparat o clapeta de acceleratie , imi erau rupti 2 dinti si nu porneam regenerarea la filtru de particule si nici nu se tura mai mult de 3000
Am schimbat ieri clapeta ( cu une luata de la dezmembrari ) a pus testerul pe ea si a sters toate erorile care erau , pe tester si daca fac chestia cu pedalele(ambreaj + frana ) nu mai apare nici o eroare dar dupa ce am pornit o mi s au stans toate becurile din bord. Dupa jumate de minut s a aprins cel de la bujie si palpaia incontinuu. Am oprit o si am pornit o iar ( inainte sa o pornesc nu se mai aprinde acest bec la bujie) acelasi lucru...am mers asa cu ea tragea foarte bine si se tura peste 3000, mergea si pilotul automat...cea ce nu se intampla inainte...dupa 10 km sa stins becul la bujie si s a aprins cel cu cheia...azi cand am pornit s a aprins din nou acel bec cu motorul ( cum era inainte sa schimb clapeta ) cel de bijie nu se apride tot timpul inainte sa pornesc....
Am intrebat la service si mi a spus sa ar trebui sa o pun pe un tester si cumva sa intre in calculator si sa fac sa recunoasca piesa...fiind de pe alta masina...
Ma poate ajuta cineva cu un sfat.
Ms
0753026746 - cristi
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ia si tu bornele 5 minute sa incerci o resetare.Si cauta alt service,nu i clapeta de acceleratie ci de cut off.Ea opreste motorul.Nu i trebuie calibrare.Fa i o diagnoza si posteaza erorile asa te putem ajuta cat de cat.
  • ludusan cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ok, merci...incerc astazi si scriu ce apare...
o zi frumoasa
  • ludusan cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut, am fãcut și cu bornele...a fost ok puțin timp dupã care iar s au aprins becurile pe rand cel cu cheia , la bujie și rãmâne cel cu motorul aprins tot timpul...înainte sa schimb clapeta de accelerație am fost la Cluj la Adam cu mașina și mi a zis ca filtru de particule este 300% înfundat. ..sa fie de la filtru toate astea.....?astea sunt codurile ce apar
190175
112561
161450
Ms
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salut poti incerca cu o regenerare fortata sau iesi cu ea la drum ii dai peste 3500rpm cam 15 minute poate incepe regenerarea.
  • ludusan cristi

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ok, ms...am fost pana la ploiesti cu ea si am turat o , s a stins toate becuriele.....aseara a pornit din nou regenerarea si dupa ce s a termint iar mi s a aprins cel cu motorul ...dar se tureaza si merge si pilotul, nu mai are sintomele dinainte.....o sa mai merg cu ea turata poate se stinge iar.
ms
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cand filtrul de particule e infundat la maxim ii trebuie multa forja....
Cat despre erori trebuie sa faci un test.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR