Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • Sh4rX

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare dragi Opelisti! Am un Vectra B2 berlina din 2001 cu probleme la directie. Am achizitionat masina in Ianuarie 2015 si pana in mai 2015 toate bune si frumoase. De atunci masina a inceput sa traga dreapta oricand, in masura egala, la orice viteza. Am fost la geometrie, verdict: capete bara, bielete directie, pivoti. Pe 1 Decembrie am avut un accident destul de puternic pe partea stanga fata, avand ca rezultat: brat stang strambat, bieleta antiruliu stanga crapata, telescop indoit, cap bara indoit. Roata batea in sasiu spre portiera, si asa am mers cu ea ceva km (vreo 30) de nevoie... Cauciucul stang drept urmare a fost ros/mancat PUTERNIC pe interior in mod special de caroseria masinii.
Avand in vedere problemele pe care deja le aveam, m-am hotarat si am schimbat urmatoarele (stanga + dreapta, fata + spate unde e posibil)
-Bielete directie
-Bielete antiruliu
-Capete bara
-Brate
-Pivoti
-Telescoape
-Discuri + placute
-Tobe intermediara + finala (neimportant pentru directie, dar in fine)

Omuletul, care a schimbat absolut orice de fata cu mine (am stat toata dimineata in service) m-a avertizat ca aveam si ambele flanse + rulmenti sarcina dusi, si ca ar fi trebuit sa le schimb atunci. Neavand banii extra, am zis lasa asa ca merge, omul avertizandu-ma, din nou, ca ar fi trebuit acum dar, in cel mai rau caz, cat mai repede, pentru a nu uza componentele noi abia instalate.
Montat tot, facut geometria pe calculator si am plecat la drum, totul perfect. Masina mergea drept ca niciodata, auzeam bufnituri infundate de la flanse, dar in rest, impecabil. Dupa 3 saptamani si aproximativ 100 km parcursi asa, prin drumurile din Bacau (pentru cine stie) absolut sub orice critica, ma duc sa fac tinichigeria si flansele + rulmenti. Las masina la om, alt service, de "familie'' si dupa 4 zile e gata.
Ma duc sa o iau, imi spune "'vezi ca ai bieletele directie cam duse''. Ii zic ca abia le-am schimbat, imi spune ca de la mersul cu flansele uzate s-au dus.
Si surpriza, masina acuma trage dreapta, la viteze mici insesizabil (defapt, nu trage de loc pana la 30-40 km/h), peste 50 km/h devine imposibil de suportat. Am mers o perioada scurta de timp cu 180 km/h si ce sa vezi, ma duceam in sant intr-un sfert de secunda maxim lasand volanul. Problema majora este ca volanul RAMANE DREPT (atentie!) si ca urmare pentru a merge drept trebuie sa-l tin inclinat spre stanga cu maxim 5 grade.
Intrebarea mea este, fiindca m-am saturat de bagat bani in ea (desi o parte mare a fost platita de catre asigurare, eu nefiind vinovatul) ce mai are acum? Cauciucurile sunt umflate 2,1 toate 4, cel de pe stanga este foarte mancat, in special pe interior. Sasiul este drept, verificat. Aud cloncaneala la drumuri cu gropi multe si mici, daca ma uit ochiometric rotile stau foarte usor spre dreapta cu volanul drept (in special roata din dreapta, adica nu roata cu cauciucul mancat). Ce sa-i mai fac? Ma duc la o geometrie? Schimb din nou bieletele + capete + geometrie? O arunc? Va rog ajutor!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR