Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • odo

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare! Stiu ca s-a mai discutat despre acest subiect, dar problema unui prieten de al meu sta in felul urmator: prima data a schimbat chiuloasa impreuna cu 9 din cele 16 supape, de atunci au inceput problemele, iar apoi s-a stricat turbo. A schimbat turbina, una la mana 2-a, a mers aprox. o saptamana, in momentul de fata masina scotand o sumedenie de fum alb, dens (asemanator unui incendiu). Am rulat o diagnoza astazi si mi-au reiesit urmatoarele erori:

OP-COM-Fereastra de comunicare -KW2000> 2001|Astra-G|Motor|Y 17 DT
NumeSistemSauTipMotor: Y17DT
Identificare: 1305
Data de fabricatie: STRCB0A

Numãrul codurilor: 3

P0110 - Semnal traductor temperaturã aer admisie - prea mare
(01) - Prezent

P0100 - Tensiune debitmetru aer - prea mica
(02) - Prezent

P1125 - Defecþiune criticã 2 de sistem(vezi descrierea codului în tabela de defecte)
(05) - Prezent

Atasez si 3 fisiere cu datele inregistrate [url= https://mega.nz/#!jE50nBrA!KHRKgfu_TvROTfjiGahGu0gi4zwDU4_sdrna8AHlII4]aici[/url]

Voi ce parere aveti, turbo defect sau ceva prin motor?
Multumesc frumos!
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
pt p1125 am dat search in forum si am gasit aici si aici
pt P0110 daca nu gresesc tot din P0110 se trage. Deci rezolva debitmetru
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR