- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
Va salut sunt nou pe club opel si am o problema cu masina mea am tot cautat pe google si nu am gasit solutie la problema mea asa ca am zis sa incerc si aici
Am un Astra G din 2000 break, diesel 1,7 dti(y 17 dt) si am urmatoarea problema:
-dupa cum scrie si in titlu nu baga caldura cand o las la relantii indiferent cat de cald este motorul iar cand ridic acceleratia undeva peste 1500 rot incepe sa bage si asta de fiecare data, cum o las la relantii nu mai baga caldura cum accelerez baga -am schimbat cureaua deoarece era crapata si scartaia
-am schimbat termostat crezand ca asta e de vina
-apoi am schimbat si pompa de apa , am crezut ca nu are destul debit daca accelerata baga caldura iar la relantii nu ,(si avea si ceva joc in ax), si toate fara rezultat
Iarna trecuta nu am avut aceasta problema
Mentionez ca masina nu este prevazuta cu aer conditionat
Ce credeti ca ar putea avea? Mi-ar fi de folos ceva sfaturi!
Am un Astra G din 2000 break, diesel 1,7 dti(y 17 dt) si am urmatoarea problema:
-dupa cum scrie si in titlu nu baga caldura cand o las la relantii indiferent cat de cald este motorul iar cand ridic acceleratia undeva peste 1500 rot incepe sa bage si asta de fiecare data, cum o las la relantii nu mai baga caldura cum accelerez baga -am schimbat cureaua deoarece era crapata si scartaia
-am schimbat termostat crezand ca asta e de vina
-apoi am schimbat si pompa de apa , am crezut ca nu are destul debit daca accelerata baga caldura iar la relantii nu ,(si avea si ceva joc in ax), si toate fara rezultat
Iarna trecuta nu am avut aceasta problema
Mentionez ca masina nu este prevazuta cu aer conditionat
Ce credeti ca ar putea avea? Mi-ar fi de folos ceva sfaturi!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
- OpelAstraCaravan
- **
- 194 mesaje
- din 12 Mar 2015
- Astra 2002 y2.0dti
- Buzau
OpelAstraCaravan
- Mesaje scrise: 194
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 y2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2015
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Am de la inceputul gerului cel putin 10 Opeluri cu probleme de genul asta cateva cu motoare 1.7dt problema identica unul avea si termostatul dar si dupa schimbare facea aproape acelasi lucru,s-a rezolvat cu demontat ambele furtune din compartimentul motor care duc in aeroterma.In sens invers al curgerii apei in aeroterma am spalat cu apa dupa care aer comprimat succesiv de 2-3 ori a iesit de la un diesel multa rugina pentru ca se mersese toata vara cu apa chioara din cauza unei scurgeri la radiatorul de racire. Chimic nu da rezultate si poate fi periculos daca vrei sa fii sigur poti pune un litru de otet cu o zi inainte si a doua zi sa faci operatiunea sa te tii mizerie ce iese de acolo.
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
Sa va spun ce am mai facut am desfacut furtunele de la calorifer am suflat pe unu din ele si am scos antigelul cca 300 ml cam putin nu? Bun am bagat otet tot cam atat 300ml l- am lasat 3 ore si am clatit cu apa si nimic tot la fel facea ',apoi sm schimbat furtunele intre ele adica cel cu mufa alba l-am pus sus iar cea neagra jos si surpriza chiar se cunoaste acum baga mult mai bie dar totusi are momente cand face la fel ca inainte . Am sa incerc sa spal toata instalatia de racire cu ceva solutie
Acum intreb care mufa este in partea de sus in mod normalcea cu inelul alb sau cea cu inelul negru?
O solutie de curatat imi puteti recomanda?
Acum intreb care mufa este in partea de sus in mod normalcea cu inelul alb sau cea cu inelul negru?
O solutie de curatat imi puteti recomanda?
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
Sa va spun ce am mai facut am desfacut furtunele de la calorifer am suflat pe unu din ele si am scos antigelul cca 300 ml cam putin nu? Bun am bagat otet tot cam atat 300ml l- am lasat 3 ore si am clatit cu apa si nimic tot la fel facea ',apoi sm schimbat furtunele intre ele adica cel cu mufa alba l-am pus sus iar cea neagra jos si surpriza chiar se cunoaste acum baga mult mai bie dar totusi are momente cand face la fel ca inainte . Am sa incerc sa spal toata instalatia de racire cu ceva solutie
Acum intreb care mufa se montraza in partea de sus in mod normal cea cu inelul alb sau cea cu inelul negru?
O solutie de curatat imi puteti recomanda?
Acum intreb care mufa se montraza in partea de sus in mod normal cea cu inelul alb sau cea cu inelul negru?
O solutie de curatat imi puteti recomanda?
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
Mai revin cu incercarile mele de a rezolva problema
Am spalat instalatia de racire cu o solutie din comert am clatit conform instructiunilor pus antigel si rezultatul nu este tocmai bun
Acum mai rau face dpuma in vasul de antigel o spuma alba la culoare alba ,curata nu are urme de ulei
Ce sfat imi puteti da sunt deschis la sugestii
Am spalat instalatia de racire cu o solutie din comert am clatit conform instructiunilor pus antigel si rezultatul nu este tocmai bun
Acum mai rau face dpuma in vasul de antigel o spuma alba la culoare alba ,curata nu are urme de ulei
Ce sfat imi puteti da sunt deschis la sugestii
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- danluminita
- OP
- 23 mesaje
- din 15 Dec 2014
- Astra 2002 z16xe
- Dambovita
danluminita
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gbl1008
- **
- 154 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Corsa 2003 Y17DTL
- Iasi
gbl1008
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2003 Y17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut
vezi ca am raspuns eu la intrebarea ta ,la discutii generale ,
Ai aer pe instalatie iti este infundat corpul de la termostat la furtunul cel subtire care intra in vasul de expansiune ,nici eu nu aveam caldura la relantiu, acuma am caldura suficienta .vezi raspunsul de la discutii generale corsa c
vezi ca am raspuns eu la intrebarea ta ,la discutii generale ,
Ai aer pe instalatie iti este infundat corpul de la termostat la furtunul cel subtire care intra in vasul de expansiune ,nici eu nu aveam caldura la relantiu, acuma am caldura suficienta .vezi raspunsul de la discutii generale corsa c