- florin uricec
- OP
- 29 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Zafira 2004 Z16XE
- Suceava
florin uricec
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Buna seara! Am o Vectra A "93 C18Nz si ieri m-a oprit un militian care mi-a retinut talonul pe motiv ca am geamurile spate tratate chimic si nu am omologare pt asa ceva. N-are rost sa spun ca masina o am de 8 ani , timp in care am trecut de vreo 3 ori prin rar, vreo 4 ITP-uri, vreo trei controale RAR pe drum, cu poze ale masinii si tot tacamul...ude nimeni nu a obiectat nimic de geamuri. Singura solutie pe care o vad eu e sa merg la RAR ori cu alte geamuri (curate) , ori sa curat in vre-un fel aceste geamuri. A mai facut cineva asa ceva, ma puteti ajuta cumva? Sa nu spun ca militianul mi-a dat dovada inlocuitoare a talonului FARA drept de circulatie si am ramas in masina cu sotia si copilul de 6 LUNI pana a venit un prieten cu platforma si ne-a luat... Firma care a ionizat geamurile a spus ca ma poate ajuta doar daca duc masina la ei , ceea ce este imposibil sa o plimb 1000 km pe platforma pana la Pitesti... Poate ma puteti ajuta cumva cu vreun sfat , va rog! Va multumesc anticipat!
virusux
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Vorbesti prostii.
Este o modificare neomologata asupra masinii.
Atat timp cat ionizarea s-a facut fara acte (sau nu ai tu actele) esti bun de plata.
Parerea mea, schimba geamurile cu unele clare, fa-ti cele necesare sa iei certificatul de inmatriculare si apoi te duci la un service omologat si-ti pui folie conform legii cu acte.
Pastrezi o copie dupa actele de omologare a foliei in masina.
Dupa asta nu te intereseaza, poate sa te opreasca oricne in trafic...
Le arati hartia si nu au ce comenta.
Eu asa am si de fiecare data se iau de mine cu folia..
Le arat copia, maraie si pleaca..
Si la mine folia e pusa de vechiul proprietar.
Alt proprietar si alt numar de inmatriculare... deci pe act e doar seria de sasiu care corespunde si nu comenteaza...
Este o modificare neomologata asupra masinii.
Atat timp cat ionizarea s-a facut fara acte (sau nu ai tu actele) esti bun de plata.
Parerea mea, schimba geamurile cu unele clare, fa-ti cele necesare sa iei certificatul de inmatriculare si apoi te duci la un service omologat si-ti pui folie conform legii cu acte.
Pastrezi o copie dupa actele de omologare a foliei in masina.
Dupa asta nu te intereseaza, poate sa te opreasca oricne in trafic...
Le arati hartia si nu au ce comenta.
Eu asa am si de fiecare data se iau de mine cu folia..
Le arat copia, maraie si pleaca..
Si la mine folia e pusa de vechiul proprietar.
Alt proprietar si alt numar de inmatriculare... deci pe act e doar seria de sasiu care corespunde si nu comenteaza...
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
virusux a scris:daca ai ionizate doar geamurile laterale spate si luneta nu iti trebuie autorizatie. Daca le ai si pe fata atunci e o problema
Acelasi lucru mi-au comunicat si mie cei de la R.A.R in trafic. M-au intrebat pe fata daca am folie, le-am zis ca NU, si eu javra cum sunt i-am rugat sa verifice actele daca sunt OK pe spate, si mi-au raspuns ca pe spate n-au treaba ,doar cu fata.
Dar si @jgyprime are dreptate,
- florin uricec
- OP
- 29 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Zafira 2004 Z16XE
- Suceava
florin uricec
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru sfaturi! Intre timp am rezolvat! Eram hotarat sa schimb geamurile, le-am dat jos si-am zis ca hai sa incerc sa curat cumva unul , ca si asa nu am ce pierde. Am incercat cu mai multe solutii: Diluant, acid sulfuric, acetona, detartrant, deruginol, etc... In fine, am pus peria de sarma la flex si cu spray de degripat suruburi am reusit sa le curat (nu sa zgarie deloc, daca asta va intrebati), toata smecheria e sa nu le "polizati" pe uscat , ca nu mai iese... Spray din abundenta si flex, apoi un burete su apa si detergent puternic de vase , clatiti si daca a mai ramas ceva reluati operatia... E destul de lucru, dar decat sa cumperi alte geamuri... Daca stiu cum am sa pun si ceva poze... Apoi am mers la RAR , inginerul de acolo m-a intrebat pentru ce am venit , ca el nu intelege ce scrie pe dovada, i-am spus ca pt geamuri, nici nu s-a uitat la ele, am platit 96 lei si in 15 minute am iesit de acolo cu dovada stampilata si cu timbru pe ea... Interesant e ca pe fisa aia de activitate RAR scria Identificare vehicol, nu scria nimic de geamuri ionizate... Sper sa fie de folos si pentru altii in situatia mea... Toate cele bune!