tmrbv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema (sau mai multe ) la corsa mea si as avea nevoie de un sfat daca se poate.
Acum aproximativ 2 luni imi cam trepida si aveam aprins martorul in bord, ma duc in service, imi zice e de la bujii, le schimb pe toate 4 iar cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei, filtre etc. Ma duc si o pun pe tester (de 2 ori) nu a iesit nimic, intre timp martorul se tot aprindea si stingea singur (exceptand cele 2 dati cand a fost sters de cei de la service) iar la relantiv dupa ce se incalzea motorul turometrul o lua razna,facea chiar urat,ma duc in service imi zice ca poate fi de la clapeta de acceleratie, intradevar au dat o jos si era f murdara, au curatat o, akm merge ok, dar marea dilema akm a venit....verificandu mi si nivelul la ulei au constatat ca e cam putin (mai ales ca l am schimbat recent,2000km), desfacand si capacul am observat o mazga de culoare maronie iar in vasul de expansiune urme de ulei (e aproape gol, din dec pana akm) si mi au zis ca s ar putea sa fie ciupita garnitura de chiulosa si ca trebuie schimbata. Voi ce parere aveti sau ce m ati sfatui sa fac?
Multumesc anticipat pt.sfaturi.
O zi buna,
Marius
P.S. Opel Corsa D 2011, 70.000km, A12XER
Am si eu o problema (sau mai multe ) la corsa mea si as avea nevoie de un sfat daca se poate.
Acum aproximativ 2 luni imi cam trepida si aveam aprins martorul in bord, ma duc in service, imi zice e de la bujii, le schimb pe toate 4 iar cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei, filtre etc. Ma duc si o pun pe tester (de 2 ori) nu a iesit nimic, intre timp martorul se tot aprindea si stingea singur (exceptand cele 2 dati cand a fost sters de cei de la service) iar la relantiv dupa ce se incalzea motorul turometrul o lua razna,facea chiar urat,ma duc in service imi zice ca poate fi de la clapeta de acceleratie, intradevar au dat o jos si era f murdara, au curatat o, akm merge ok, dar marea dilema akm a venit....verificandu mi si nivelul la ulei au constatat ca e cam putin (mai ales ca l am schimbat recent,2000km), desfacand si capacul am observat o mazga de culoare maronie iar in vasul de expansiune urme de ulei (e aproape gol, din dec pana akm) si mi au zis ca s ar putea sa fie ciupita garnitura de chiulosa si ca trebuie schimbata. Voi ce parere aveti sau ce m ati sfatui sa fac?
Multumesc anticipat pt.sfaturi.
O zi buna,
Marius
P.S. Opel Corsa D 2011, 70.000km, A12XER
tmrbv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2015
- Mesaj Privat
tmrbv
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2011 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2015
- Mesaj Privat
Mai revin cu o precizare, de la alt mecanic, mi a zis ca poate masina in trecut, a avut probleme la garnitura de ulei, ceva de genul asta, si ca prroblema mai mult ca sigur a fost rezolvata dar pt a putea fi sigur prima oara sa dau jos vasul de expansiune si sa l curat bine, sa completez cu antigel si sa merg vreo cateva zile sa vad intradevar daca imi mai arunca ulei in vas si debea dupa sa iau o decizie. Cred ca i cel mai indicat asa, o sa revin cu info dupa, daca aveti si alte sfaturi sunt bine venite, mersi.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat