Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
,,Bine v-am gãsit" tuturor!
M-am bucurat de un preț mic și m-am procopsit cu o Astra 1.7 cdti din 10.2005 care, cand se încãlzește, scoate un fum alb-gri, f mult, și ÎMPROAȘCÃ picaturi negre de ulei pe toba, atât de mult, încât, dacã stai pe loc, se face baltã sub tobã!
V-aș ruga, dacã știți, mãcar ceva cauze, cã de remedii deja mã îngrozesc!
Mulțumesc tuturor!
M-am bucurat de un preț mic și m-am procopsit cu o Astra 1.7 cdti din 10.2005 care, cand se încãlzește, scoate un fum alb-gri, f mult, și ÎMPROAȘCÃ picaturi negre de ulei pe toba, atât de mult, încât, dacã stai pe loc, se face baltã sub tobã!
V-aș ruga, dacã știți, mãcar ceva cauze, cã de remedii deja mã îngrozesc!
Mulțumesc tuturor!
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
1. Filtru epurator.
2.Turbosuflanta,
3.Segmenti
Remedierea corecta si ieftina se realizeaza fix in ordinea de mai sus.
Adica... pentru punctul 1, incearca sa scoti capacul de la ulei . Daca in momentul in care il scoti fasaie, sau il absoarbe inapoi , filtru epurator este infundat, acesta creand presiune mare in carter si de aici probleme cu uleiul pe toba. Sau din contra filtru epurator arunca uleiul in admisie ,Asta e varianta cea mai ieftina.
Dupa aceea pentru pct 2 , scoti furtunul de la clapeta de oprire a motorului si vezi cat ulei este acolo. Daca este mult , verifica jocul axial al axului turbosuflantei.
Punctul 3 ... foarte rar se duc segemntii la diesel asa ca nu prea ar trebui luat in considerare.
O zi buna.
2.Turbosuflanta,
3.Segmenti
Remedierea corecta si ieftina se realizeaza fix in ordinea de mai sus.
Adica... pentru punctul 1, incearca sa scoti capacul de la ulei . Daca in momentul in care il scoti fasaie, sau il absoarbe inapoi , filtru epurator este infundat, acesta creand presiune mare in carter si de aici probleme cu uleiul pe toba. Sau din contra filtru epurator arunca uleiul in admisie ,Asta e varianta cea mai ieftina.
Dupa aceea pentru pct 2 , scoti furtunul de la clapeta de oprire a motorului si vezi cat ulei este acolo. Daca este mult , verifica jocul axial al axului turbosuflantei.
Punctul 3 ... foarte rar se duc segemntii la diesel asa ca nu prea ar trebui luat in considerare.
O zi buna.
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Vezi ce este cu filtru epurator... unele modele sunt cu separator de ulei , iar unele cu supapa. In unele cazuri supapa se poate bloca pe deschis iar uleiul este aspirat in admisie.
De curiozitate nivelul de ulei l-ai verificat ? Daca doar ce ai luat masina , posibil sa-i fi pus prea mult ulei , de aici apare acelasi fenomen ... il arunca pe esapament.
@alre Colegul nu a mentionat ce motor are DTL sau DTH. Daca este DTH turbo pica cu precizie "nemnteasca" adica nu este "pe viata " ca la DTL
De curiozitate nivelul de ulei l-ai verificat ? Daca doar ce ai luat masina , posibil sa-i fi pus prea mult ulei , de aici apare acelasi fenomen ... il arunca pe esapament.
@alre Colegul nu a mentionat ce motor are DTL sau DTH. Daca este DTH turbo pica cu precizie "nemnteasca" adica nu este "pe viata " ca la DTL
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
Nu stiu exact ce cod motor are. Menționez ca atunci cand se încãlzește scoate fim gri. Mult! Are 200.000 km
Chiar pe capacul culbutorilor, acolo unde am auzit ca ar trebui sa fie epuratorul, e o tãblițã pãtratã cu o garnitura spre înãuntru. Am vazut in alte posturi ca trebuie curãțat acolo.
Ulei i-am pus 1 litru cand era la minim, am încãlzit o, iar peste 2 km a dispãrut.Accelerata pe loc, face baltã de ulei sub ieșire eșapament. Curãț azi plãcuța pãtratã si verific.
Mulțumesc pt informații și sfaturi.
Chiar pe capacul culbutorilor, acolo unde am auzit ca ar trebui sa fie epuratorul, e o tãblițã pãtratã cu o garnitura spre înãuntru. Am vazut in alte posturi ca trebuie curãțat acolo.
Ulei i-am pus 1 litru cand era la minim, am încãlzit o, iar peste 2 km a dispãrut.Accelerata pe loc, face baltã de ulei sub ieșire eșapament. Curãț azi plãcuța pãtratã si verific.
Mulțumesc pt informații și sfaturi.
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
Am mai încheiat o runda de tavaleala prin parcare cu astra mea1.7 cdti din 10.2004.Da, 2004, nu 2005 cum am scris anterior. Scuze de greseala!
Þeava de la galerie la EGR e pe jumatate plina cu ulei vâscos; la fel ºi intrarea EGR, pe care n-am mai avut timp s-o desfac din cauzã de ...noapte!
Am desfacut ºi furtunul ce duce la turbinã, iar ea aratã cam aºa!
Menþiobez ca mizerua ce se vede pe margini are consistenþa prenandezului întãrit. Foarte întãrit!
Iar din ce am simþit la mâna, ar avea un joc de MAXIM un milimetru.
Þeava de la galerie la EGR e pe jumatate plina cu ulei vâscos; la fel ºi intrarea EGR, pe care n-am mai avut timp s-o desfac din cauzã de ...noapte!
Am desfacut ºi furtunul ce duce la turbinã, iar ea aratã cam aºa!
Menþiobez ca mizerua ce se vede pe margini are consistenþa prenandezului întãrit. Foarte întãrit!
Iar din ce am simþit la mâna, ar avea un joc de MAXIM un milimetru.
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
@tarnaveni nu exista nici un caz pe forum cu modelul lui de turbina care sa o ia pe ulei. Se intampla la y17dt nu la Z17dtl/dth.
Uleiul ala ajuns in admisie poate sa fie si de la simeringuri supape. E doar o ipoteza. Oricum te paste o curatare a intregii admisii, turbina, intercooler, egr. Tot traseul la ce e acolo. Pe urma vazut de unde ajunge uleiul pe evacuare.
Uleiul ala ajuns in admisie poate sa fie si de la simeringuri supape. E doar o ipoteza. Oricum te paste o curatare a intregii admisii, turbina, intercooler, egr. Tot traseul la ce e acolo. Pe urma vazut de unde ajunge uleiul pe evacuare.
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Desfa de pe motor galeria de evacuare, cu tot cu turbina de pe ea. Demontezi si admisia, sa vezi cum se prezinta (are mult ulei in ea sau e doar calamina). Apoi cu evacuarea si admisia demontate (pui conducta de alimentare cu ulei a turbinei intr-o sticla curata, ca sa poti recupera uleiul ce se va pierde cu turbina demontata) pornesti motorul si vezi pe la ce cilindru iti arunca cu ulei (posibil sa nu mai arunce cu ulei deloc si sa fi fost de la turbina). Daca iti mai arunca cu ulei vei sti la ce cilindru se intampla nenorocirea asta, daca e o problema ce tine de admisie ori problema e doar pe partea de evacuare a gazelor.
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Dupa ce demonteaza si porneste motorul, va sti daca a fost de la turbina, sau daca e pe partea de admisie ori evacure problema.
Eu unul cred ca daca elimina turbina temporar pierderea de ulei va inceta si atunci turbina e problema lui. La cum arata turbina in poza as zice ca turbina aspira ulei din sistemul propriu de ungere, il impinge in intercooler apoi ajunge pâna in admisie, inclusiv in camera de ardere. Nu mai are mult si o ia motorul pe ulei daca mai merge cu ea asa.
Eu unul cred ca daca elimina turbina temporar pierderea de ulei va inceta si atunci turbina e problema lui. La cum arata turbina in poza as zice ca turbina aspira ulei din sistemul propriu de ungere, il impinge in intercooler apoi ajunge pâna in admisie, inclusiv in camera de ardere. Nu mai are mult si o ia motorul pe ulei daca mai merge cu ea asa.
Decy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2016
- Mesaj Privat