Pentru început am avut doua erori de ceva vreme buna prima a fost 04005A,am înteles ca ar fi de la egr,l-am curãtat in tara dar degeaba a reapãrut la nici 2 zile.
Dupa a apãrut o alta eroare ECN 190175 am înteles ca ar fi fost de la DPF...In fine pot zice ca masina sa comportat foarte frumos 2000 km pe un drum fãrã oprire aproape ( doar alimentare ).
Ajuns in Italia am zis sa o pun pe testar sa vedem mai exact despre ce e vorba, in servis mi-au schimbat egr cu unul second ca a zis ca era rupt si niste furtune cu un senzor atasez poze.Cost total 550€.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ce sa zic fericire pe moment ca numai am luminitele aprinse in bord ca un brad de Crãciun...Nu fac 10 km si îmi reapare masinuta cu cheita,cand sa plec de la semafor simt acceleratia foarte grea,masina urca in timp/nu trage cum trebuie.
Ceea ce am observat este ca si in viteza si pe liber nu depãseste 3200 Rot.
Am tras rpd pe dreapta sa vãd ce eroare îmi apare la testul agrafa,surpriza nimic.Am plecat a mers iar bine fãrã nici o problema trãgea ca la început,am zis na poate vreo mufa de vina,cand sa ma pregãtesc sa intru într-un giratoriu,am frânt usor si am dat inferioarã din a 3-a in a 2-a surpriza a reapãrut,Cheita cu masina si masina fãrã vlaga iar maxim 3200 Rot,am tras repede pe dreapta sa fac iar testul agrafa si mi-a dat ECN 227911.
Am dus iar masina in Servis le-am explicat mi-au fãcut un blind la egr nu si din soft,am dat o tura cu ea super multumit am plecat acasã,zicând gata buba.Dar de unde azi dimineata iar ....
Am citit subiectele vechii cu aceasta prb nu am vãzut nimic in care sa se spunã un verdict care ar fi mai exact,ce recomandati sa fac,apelez si la voi pentru ca deja sunt f disperat,îmi este frica de drumul Italia România.