Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • alan

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut,

Am verificat azi uleiul la masina mea, un Opel Astra G Hatch din 2002, motor Y20DTH, si am descoperit cu stupoare ca nu aveam nici sa atinga joja, dar martorul nu era aprins. La ultima verificare de ulei, acum vreo 2 saptamani, aveam ulei, acum, subit, aproape deloc. Pete de ulei nu am sub ea, nu a mirosit a ulei ars cand am mers, nu a dat ceva semne, nu nimic... Precizez ca de cand s-a racit vremea, am pornit-o de vreo 3 ori impinsa ca am descarcat bateria. Acum am completat pana peste linia maxima de la joja si o sa verific dimineata sa vad pe unde se scurge. Sa fi smucit ceva cand am pornit-o impins si sa se fi slabit vreun colier sau sa se fi fisurat ceva furtunas? Imi puteti da si mie niste sfaturi pe unde sa ma uit? sa nu stau ca fraieru doua ore langa ea si sa ma uit cu lupa.


Mersi!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salt-o pe elevator si vezi cum arata: baia de ulei, simering vilbrochen, simering palier, admisie, tubulatura turbina, intercooler...
  • alan

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
@iulian1971

O sa o urc dimineata pe rampa sa vad. Daca era baia nu ar fi trebuit sa fie sub ea pata?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca pierde putin, sau doar in mers, nu vezi nimic.
  • alan

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am fost azi la mecanic si a spus sa merg dimineata sa imi schimbe garnitura de la culbutori.
Revin maine cu un comment.
  • alan

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Am revenit mai tarziu, dar buba a fost garnitura de culbutori.
  • alan

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Acum alta, vad ca e pe la admisie ulei. Dar nu pare sa fi scazut uleiul. Precizez ca admisia a fost desfacuta si curatata. Ce sa fie de data asta?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Ai impresia ca in service iti sterge tot motorul de ulei - sterge cu o carpa zona si vezi daca mai prelinge.
Daca a fost garnitura capac culbutori - nu era normal sa ai prelingeri pe marginea de la capac pe unde garnitura a ceda.
Foloseste logica?
  • alan

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salut si mersi pentru raspuns!
Tura trecuta cand am pierdut, a fost pe la garnitura de la culbutori, acolo se vedeau urme, si am inlocuit-o. Dupa aceea am fost la alt mecanic si mi-a curatat admisia si EGR-ul( vezi topicul meu "Astra G 2.0DTI nu porneste"), asta fiind acum vreo 3 saptamani. Acum o saptamana am dat capacul de plastic de pe motor jos si am vazut iarasi urme de ulei, de data asta in dreptul galeriei de admisie( m-am uitat bine si asa era). Deci, de unde, ce, si cum?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR