- cornel_ionut
- OP
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra h
An fabricatie: 2005
Cod motor: z17dth
salutare,
am observat pete de ulei pe asfal,dupa demontare scut,am identificat problema la furtunul tur pompa vacuum(vezi poza).
l-a schimat imi bag nasul,problema mea este achizitionarea acestuia, deoarece are un pret prohibitiv,400 lei
1-stiti cumva ce diametre au holenderele?(ele fiind identice)
2- care este presiunea uleiului in acest furtun?
m am gandit sa cumpar furtun,holendere,coliere si sa mi-l confectionez sau sa iau din comert
3-ma puteti ghida catre magazine de profil,firme care vand furtune hidraulice,pt frana,etc?
stima,
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra h
An fabricatie: 2005
Cod motor: z17dth
salutare,
am observat pete de ulei pe asfal,dupa demontare scut,am identificat problema la furtunul tur pompa vacuum(vezi poza).
l-a schimat imi bag nasul,problema mea este achizitionarea acestuia, deoarece are un pret prohibitiv,400 lei
1-stiti cumva ce diametre au holenderele?(ele fiind identice)
2- care este presiunea uleiului in acest furtun?
m am gandit sa cumpar furtun,holendere,coliere si sa mi-l confectionez sau sa iau din comert
3-ma puteti ghida catre magazine de profil,firme care vand furtune hidraulice,pt frana,etc?
stima,
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cornel_ionut
- OP
- 107 mesaje
- din 01 Apr 2015
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
cornel_ionut
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
multam', stimati colegi!
am efectuat operatiunea astazi la o firma recomandata de prieteni si despre care am mai gasit recomandari pe un forum moto.
s-au taiat portiunile sertizate deoarece sunt turnate(pastrandu-se holenderele)si, in locul lor,la holendere s-au sudat oxiacetilenic cu argint industrial,"braduti", dupa care s-a venit cu bucsa si s-a sertizat
furtunul pus a fost hidraulic, cu insertie interioara, rezistent la 100 bari si 150 grade,marca semperit.
nu m-am mai murdarit pe maini ci am mers la service.baietilor de acolo le-a placut atat calitatea sudurii cat si a furtunului.
sudura: 40 lei, furtun+ sertizare 35 lei,diferenta pana la 250 lei a reprezentat-o manopera ,bacsisuri
am efectuat operatiunea astazi la o firma recomandata de prieteni si despre care am mai gasit recomandari pe un forum moto.
s-au taiat portiunile sertizate deoarece sunt turnate(pastrandu-se holenderele)si, in locul lor,la holendere s-au sudat oxiacetilenic cu argint industrial,"braduti", dupa care s-a venit cu bucsa si s-a sertizat
furtunul pus a fost hidraulic, cu insertie interioara, rezistent la 100 bari si 150 grade,marca semperit.
nu m-am mai murdarit pe maini ci am mers la service.baietilor de acolo le-a placut atat calitatea sudurii cat si a furtunului.
sudura: 40 lei, furtun+ sertizare 35 lei,diferenta pana la 250 lei a reprezentat-o manopera ,bacsisuri
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat