Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • codrutbzv

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2015

  • Mesaj Privat




Ultima modificare făcută de codrutbzv la Lun 25 Jan, 2016 10:17 pm, modificat de 2 ori în total
Skip ads

  • codrutbzv

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2015

  • Mesaj Privat
am vazut ca este de la antigel . m.am uitat azi in vasul de antigel si am o intrebare unde este minimul de antigel pentru ca pe vas nu apare nimic scris este doar o dunga mai groasa din plastic pe la jumatatea lui . acela este minimul sau maximul?
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Dunga aia groasa e si minim si maxim daca nivelul e sub ea mai adaugi daca e peste ai prea mult si martorul ala e de la nivel antigel daca e ok nivelul atunci e senzorul dus si din cate stiu se schimba tot rezervorul ca nu vine separat .
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cand motorul e rece antigelul trebuie sa fie la nivelul buzei aleia.
Candse incalzeste se va ridica putin peste dar nu foarte mult.
Daca e sub nivel cel mai probabil se va aprinde martorul in bord.
Daca e peste nivel si martorul se aprinde, atunci e senzorul defect sau firul in scurt pe undeva.
  • codrutbzv

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2015

  • Mesaj Privat
da este sub acea dunga nivelul la antigel si probabil ca asa cum a zis bogdan dupa ce se incalzeste se ridica putin si se ridica exact cat sa nu mi se mai aprinda martorul la cald . o sa completez cu antigel . multumesc frumos de raspunsuri baieti !
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cum sa nu fie inscriptionate ...Max si Min ?/...Ce masina ai ..?...La mine la Vectra C are scris ...COLD si HOT......!? Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pe rezervoarele aftermarket nu mai e scris asa ceva...
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Pai si ce treaba are cold si hot cu max si min
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Min = cold (rece)
Max = hot (fierbinte)
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic dar nu pot sa fiu de acord cu tine cold e nivelul ce trebuie sa l aiba antigelul la rece si hot e nivelul la cald dar niciunul nu spune care e min si care e max e doar nivelul ideal in functie de temperatura motorului
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Serios?
Si manualele de fizica din generala ce zic?
Un lichid are o densitate la rece, pe cand la cald are o alta densitate...
Daca luam in calcul densitatile la cald si la rece, o sa observam ca un lichid rece are volumul mai mic decat acelasi lichid la cald.
De aici deducem ca volumul minim e la rece iar cel maxim e la cald.
Logic?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
bogdanop a scris:Nu stiu ce sa zic dar nu pot sa fiu de acord cu tine cold e nivelul ce trebuie sa l aiba antigelul la rece si hot e nivelul la cald dar niciunul nu spune care e min si care e max e doar nivelul ideal in functie de temperatura motorului
Se pare ca tu chiar nu vrei sa intelegi ce scriem aici!!Nu facem nici fizica dar daca ..Adam Opel asa a scris pe vasul de expansiune iari in cartea masinii scrie care trebuie sa fie nivelul lichidului de racire...si tu nu intelegi atunci nu este treaba noastra si fa cum crezi de cuviinta.
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
tase eu nu spun ca adam x a scris gresit hot sau cold dar nu vad legatura intre min si max cu hot si cold atat
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:Serios?
Si manualele de fizica din generala ce zic?
Un lichid are o densitate la rece, pe cand la cald are o alta densitate...
Daca luam in calcul densitatile la cald si la rece, o sa observam ca un lichid rece are volumul mai mic decat acelasi lichid la cald.
De aici deducem ca volumul minim e la rece iar cel maxim e la cald.
Logic?

deduci tu dar domnii ingineri dc s au mai obosit sa scrie hot si cold cand puteau sa scrie min si max daca e tot una
Eu zic asa la rece ca atunci cand torni lichid e semnul de maxim ala unde scrie cold asa ca nu e asa cum zici tu
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Daca ala e maxim, de ce atunci cand e sub nivel (nu mult sub nivel) se aprinde martorul ?
Daca e 1 cm sub nivel se aprinde martorul...

Daca scriau min si max, arunci se gaseau gigeii sa puna pana la maxim...
Si cand se incalzea motorul trecea de maxim...
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca nu e ala maximul la rece atunci care zici tu ca e ca eu cand completez pun pana la linia cold ca s prost si nu stiu ca ala e minim ce fac pun pana la hot ? Ca dupa voi ala e maxim . Mai bine o lasam asa si speram ca omul care a inceput discutia si a rezolvat problema
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bogdan, parerea mea este ca nu esti destul de informat in privinta nivelului de antigel si nu ma refer doar la Opel ci in general pentru ca fiecare producator a ales un alt mod de reprezentare dar ele spun acelasi lucru...
La VW de exemplu este cu minim si maxim la Opel este cu Cold si Hot ca sa fie mai precisi si mai mult sa fie mai siguri ca utilizatorul nu face prostii cum poti face daca te iei dupa semnele de la VW. LA VW daca pui antigel pana la maxim o sa remarci ca are o zona hasurata peste maxim care este zona de indicatie a dialatatiei lichidului la cald si atunci cand este pus lichidul la maxim cand este rece el prin incalzire trebuie sa ajunga sa fie pana la limita maxima a hasurii de peste max altfel trebuie scos din lichid. In functie si de concentratia de antigel cu apa un lichid de racire se va dilata mai mult sau mai putin.
Cei de la Opel au fost mai precisi si au pus Cold si Hot ca sa fie siguri ca indiferent de concentratia de antigel cu apa nu se va depasi nivelul de Hot ceea ce duce la o presiune prea mare in sistem cand motorul este fierbinte (poate duce la spargerea furtunelor sau alte probleme de genul daca supapa din capacul vasului de expansiune nu functioneaza corect.
In concluzie Cold este nivelul pana la care trebuie sa fie antigelul in vasul de expansiune cand motorul este rece (Min ca si echivalent la alte firme) si reprezinta volumul maxim pana la care completezi cu antigel cand mototul este rece.
Hot este nivelul maxim pana la care are voie sa fie antigelul cu motorul cald. Daca nu ajunge la acel nivel cand motorul este cald atunci este posibil ca sa fie o concentratie de antigel mai mica decat cea calculata de producator si cu motorul cald poti completa cu antigel in concentratie de 1:1 pana cand nivelul de antigel ajunge la nivelul de Hot si atunci o sa vezi probabil ca la rece nivelul de antigel este peste indicatia Cold.
Sper ca am fost destul de explicit si am lamurit treaba cu Min si Max respectiv Cold si Hot.
  • bogdanop

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2006 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Hai ca in loc sa ma lamuresti m ai ametit mai tare cold e minim dar si maxim nu te mai chinui ca eu stiu una si buna la cald adica la temperatura de lucru al motorului nu poti completa ca te arzi in cazul moturului meu nu poti sa deschizi capacul .La rece bag pana la nivelul cold si ala e maximul care nu ar trebui depasit pt ca risti sa faca presiune prea mare si ti pocnesc furtunele ce e asa greu
P.S. la fiat am min si max iar hot e reprezentat mai sus de max asa cum ai zis tu hasurat deci nu are legatura cu maximul de nivel
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La fiat ai senzor de nivel?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR