- dumiter
- OP
- 397 mesaje
- din 28 Nov 2011
- Astra 2002 z16se
- Arad
dumiter
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
Buna seara!
Am intampinat niste probleme si doresc ca sa catut rezolvarea, stiu ca sunt discutii deschise pe aceste eroari dar nu m-au lamurit!
Am masina de peste 4 ani.....acum 2 ani jumate mi sa aprins martorul de la noxe in bord i-am facut un test si mi-a dat P0400 ventil deschis am resetat eroare si dupa cateva zeci de km a reaparut din nou, iar test iar reset si tot asa de cateva ori pana nu l-am mai resetat(deja nu ma mai deranja martorul in bord).....masina a functionat in parametri normali desi l-am intrebat pe mecanic daca se poate curata, a zis ca nu are rost ca nu mai am ce sa ii fac!
Acum cateva zile a trebuit ca sa fac ITP-ul si cum motorul era cam uleios si plin de praf l-am spalat la o spalatorie prima spalare in 4 ani, toate bune si frumoase masina a functionat corespunzator timp de 3 zile chiar sa stins martorul din bord cand am pornito dupa spalare, dar acum cand o pornesc nu imi mai sta la relanti oscileaza 0-2000 rotatii dar de cele mai multe ori moare motorul mai ales daca o las pe liber si nu o turez.....dupa ce se incalzeste motorul isi mentine turatia undeva la 900, dar cand se raceste aceas problema....
Din cate am citit si inteles p0110 este un senzor in debimetrul de aer!?
Daca il schimb imi dispare problema cu oscilarea turatiei sau trebuie sa rezolv si problema cu Egr-ul?
Am inteles ca Egr se poate face si un update de soft la motorul meu....ar fi ceva dezavantaje ?
E cineva in Arad care face lucrul acesta ?
Daca nu am postat corespunzator rog un moderator sa mute postarea unde se cuvine fara sa o stearga!
Multumesc!
Am intampinat niste probleme si doresc ca sa catut rezolvarea, stiu ca sunt discutii deschise pe aceste eroari dar nu m-au lamurit!
Am masina de peste 4 ani.....acum 2 ani jumate mi sa aprins martorul de la noxe in bord i-am facut un test si mi-a dat P0400 ventil deschis am resetat eroare si dupa cateva zeci de km a reaparut din nou, iar test iar reset si tot asa de cateva ori pana nu l-am mai resetat(deja nu ma mai deranja martorul in bord).....masina a functionat in parametri normali desi l-am intrebat pe mecanic daca se poate curata, a zis ca nu are rost ca nu mai am ce sa ii fac!
Acum cateva zile a trebuit ca sa fac ITP-ul si cum motorul era cam uleios si plin de praf l-am spalat la o spalatorie prima spalare in 4 ani, toate bune si frumoase masina a functionat corespunzator timp de 3 zile chiar sa stins martorul din bord cand am pornito dupa spalare, dar acum cand o pornesc nu imi mai sta la relanti oscileaza 0-2000 rotatii dar de cele mai multe ori moare motorul mai ales daca o las pe liber si nu o turez.....dupa ce se incalzeste motorul isi mentine turatia undeva la 900, dar cand se raceste aceas problema....
Din cate am citit si inteles p0110 este un senzor in debimetrul de aer!?
Daca il schimb imi dispare problema cu oscilarea turatiei sau trebuie sa rezolv si problema cu Egr-ul?
Am inteles ca Egr se poate face si un update de soft la motorul meu....ar fi ceva dezavantaje ?
E cineva in Arad care face lucrul acesta ?
Daca nu am postat corespunzator rog un moderator sa mute postarea unde se cuvine fara sa o stearga!
Multumesc!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- dumiter
- OP
- 397 mesaje
- din 28 Nov 2011
- Astra 2002 z16se
- Arad
dumiter
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am fost cu masina la mecanic in speranta rezolvarii problemelor, dar nu am avut noroc de rezolvare!
pornesc motorul se tureaza 5-10 secunde si apoi moare, a incercat mecanicul sa bage o tablita sub egr(un fel de anulare) dar fara nici un rezultat, mi-a curatat clapeta de acceleratie, a verificat bujiile, verificat mufe ...peste 2 ore sa chinuit cu ea si nimic, nici un rezultat.
A inceput sa imi zica ca s-ar putea sa fi-e de la clapeta de acceleratie si sa iau alta! nu imi permit ca sa schimb jumate din piesele de pe masina doar pe baza a cuvantului POATE......daca aveam probleme cu clapeta nu trebuia ca sa am cod de eroare ?
Momentan nu imi mai intra eroari(ultima find tot de la egr) si problema persista! O sa incerc sa testez un egr bun de la un verisor sa vad daca tot asa sunt rezultatele, si daca face tot asa tind sa cred ca sa dus calculatorul !
pornesc motorul se tureaza 5-10 secunde si apoi moare, a incercat mecanicul sa bage o tablita sub egr(un fel de anulare) dar fara nici un rezultat, mi-a curatat clapeta de acceleratie, a verificat bujiile, verificat mufe ...peste 2 ore sa chinuit cu ea si nimic, nici un rezultat.
A inceput sa imi zica ca s-ar putea sa fi-e de la clapeta de acceleratie si sa iau alta! nu imi permit ca sa schimb jumate din piesele de pe masina doar pe baza a cuvantului POATE......daca aveam probleme cu clapeta nu trebuia ca sa am cod de eroare ?
Momentan nu imi mai intra eroari(ultima find tot de la egr) si problema persista! O sa incerc sa testez un egr bun de la un verisor sa vad daca tot asa sunt rezultatele, si daca face tot asa tind sa cred ca sa dus calculatorul !
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Cu testerul,se poate verifica existenta aprinderii si valoarea vacuumului in admisie,mai greu un pic,e verificarea presiunii de combustibil(3,5 bari) in momentele opriri motorului.Daca le ai pe acestea 3,motorul trebuie sa functioneze...la EGR,te asiguri vizual ca e inchisa supapa,si il lasi cu cupla demontata(il rezolvi mai tirziu,vei avea martor aprins in bord,cu eroare de EGR). De regula,cind sunt probleme de calculator,ai cod de eroare(autodiagnoza)...