Raimoond
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2014
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=Awcza6AtGfY
Raimoond
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2014
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,178 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,178
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dupa ce porneste, desfa pe rand conctele de la injectoare sa fii sigur ca nu ai aer in conducte.
In al doilea rand, dupa ce ai facut asta, agata masina de o alta masina, porneste-o trasa si roaga-l pe cel care te trage , sa accelereze pana liti duce tie masina pe la 4000 ture, sa mearga asa cam 1km.
Apoi verifici din nou, opresti si pornesti masina, vezi daca se accelereaza, vezi daca mai aprinde bec.
In al treilea dand, pui testerul pe masina, vezi ce eroare ai acolo, verifici daca mufa este bine intrata pe pompa, verifici sa nu ai contacte oxidate.
Vi aici cu codul de eroare si vedem ce ii facem apoi. Dar fara nervi da?
Nu am ochelarii la mine si scriu din telefon , a rog pe titi sa ignorati greselile, sunt involuntare, stiu sa scriu, va asigur!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
te intelegem ca esti suparat nevoie mare dar esti unul dintre miile de utilizatori care au probleme sau cauta raspunsuri pe acest forum. Daca ardea asa de tare atunci puneai mana pe telefon si sunai la un service si te rezolva contra cost. Aici este totul gratis dar pretul este timpul care dureaza pana cineva care iti poate da un sfat citeste si postul tau si iti da un raspuns. Asa ca pe viitor poti lasa la o parte observatiile de genul celor de sus si atitudinea asta si vei avea mai mult de castigat.
Ca sa fiu la subiect acum, iti dau urmatoarele sfaturi:
1 deconecteaza bateria complet (sa ai codurile de la casetofon daca il mai ai pe cel original) si o lasi asa cam 15 minute.
2 cat timp este bateria deconectata, scoti mufa de la pompa si mufele la care ai mai umblat cat ai schimbat piesele respective si le verifici sa fie toate conectate si corect conectate.
3 pui la loc bornele bateriei si apoi impreuna cu un amic desfaci pe rand fiecare injector si verifici daca iti vine motorina la injectoare. Ideeal este sa ai bateria bine incarcata inainte, eventual o pui pe redresor inainte de operatiune
4 daca iti vine motorina la toate injectoarele si ai verificat toate mufele sa fie corect conectate atunci urmeaza operatiunea descrisa de bunicu destul de detaliat si daca nici asa nu iti va merge masina bine atunci iti trebuie deaparat un tester ca sa vezi ce erori sunt stocate si sa depistezi mai usor unde este problema. Ai colegi de forum in Brasov care au interfata mai mult ca sigur si te vor putea ajuta cu o citire de coduri. Succes si revino cu rezultatul cand il vei avea.
P.S. informatie pe forum exista multa dar trebuie sa cauti un pic si tu nu doar sa astepti mura in gura sa pice rezultatul si sa ti se dea un verdict real si mai ales trebui sa ai cat de cat niste cunostiinte de specialitate in privinta anumitor sisteme ale masinii , daca nu mergi la un servici si este mai sigur decat sa strici si altceva care apoi sa te coste mai mult. Bafta si sper sa rezolvi problema rapid.