Am si eu o problema si vreau sa ma lamureasca cineva in sensul in care am avut un incident cu farurile (au fost zgariate rau), iar asiguratorul (casco) a acceptat sa le inlocuim.
Pana aici totul super ok, am dus masina la atelier (mai trebuie vopsita bara fata si capota....acelasi dosar casco), iar baietii au urcat pe platforma comanda de faruri, s-a licitat, s-a aprobat, totul ok,....doar ca surpriza cand au venit farurile?!....ale mele originale (masina cumparata de mine in 2008 de la Opel) sun pe fond negru, ca si stopurile si intreaga linie, iar cele sosite sunt pe interior clasic, adica albe,asa ca atat eu cat si atelerielul nu le-am aprobat si am facut returul.
Si pana la etapa asta am zis....se mai intampla....doar ca furnizorul si reprezentantul local Opel sustin ca acel model nu se mai fabrica, doar pe sistem bi-xenon cu AFL ?!....eu inca nu am reusit sa merg la Opel sa vb, doar ce mi-a transmis seful de atelier.
Daca cineva dintre voi a intampinat o problema asemanatoare, pana ajung eu la Opel sa vb cu ei, as vrea sa ma lamureasca, asta in ideea de a nu "inghitii" toate prostiile baietiilor de service, si va intreb daca se potrivesc pentru ca nu vreau sa schimb linia masinii.
Inteleg ca daca pun bi-xenon cu AFL nu vor functiona, dar sa stiu daca CIM le va recunoaste si isi vor face treaba la fel ca cele ale masinii fara aceste functii suplimentare.
Mentionez ca masina este facelift.
Mersi si astept raspunsurile voastre la subiect.
Catalin





