Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am schimbat de fiecare data in ultimele 3 zile furtunasele la retur,s-a curatat rezervor,sorb,conducte.O amorsez si merge perfect in ziua aia,nu are erori de nici un fel,trage foarte bine pana in momentul cand crapa unul din furtunele de retur la injectoare...de 3 ori in 3 zile le-am schimbat si tot crapa.Nu este presiune pe ele,sunt mufate corect,nu stiu de ce face asta.Crapa in locul unde se mufeaza ele,la stutul injectorului,nu crapa pe la mijloc sau in alte locuri.Ma gandesc sa fac cumva cu un T-eu conectat la conducta de retur astfel incat returul injectoarelor sa se duca pe returul pompei,in rezervor,iar alimentare sa ramana doar alimentare.,adica sa astup stutul ala mic unde se mifeaza returul injectoarelor la pompa.Astept pareri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR