Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt cam incepator pe forum cu toate ca am cam invatat cam tot despre masina mea, o Opel Astra G Y17DT DIN 2001, care nu mai vrea sa porneasca de cat trasa sau impinsa mai sanatos.
Am dus-o la reprezentanta Opel - Braila si dupa jumatate de zi nu au stiut ce are, au zis ca e posibil sa fie ECU sau Imobilizatorul, deoarece dupa o incercare de pornire pe imobilizator se genereaza o eroare "b3059 no engine request received" care nu mai apare in mers sau dupa ce porneste motorul daca e tactat.
Pe motor am o eroare "P1690 - Engine Telltale Voltage Low (04) - Present" care nu se poate sterge banuiesc eu ca este din cauza ceasurilor din bord care puse de pe un motor de 2 l si nu au becul "check engine".
Am facut schimb pe rand de ECU si apoi de Imobilizator, de la un prieten si acelas lucru, nu porneste, electro motorul invarte cum trebuie, am dat jos calculatorul de injectie si l-am dus la cineva sa-l verifice, nu are nimic, am fost la un electrician si a reconditionat releele.
Am masurat firele de la ECU la Imobilizator si eu si cei de la service si nu sunt intrerupte, nu dau la masa, cu interfata OP-Com nu am vazut nici o problema pe Imo si nici pe Ecu.
Nu stiu ce sa mai verific sau unde sa ma mai duc, o sa incerc si la reprezentata Opel - Galati dar daca nu le zic eu ce sa caute nu cred ca o sa rezolv ceva, cine stie ce prostie o sa-mi zica.
Va rog mult sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa fac !
Acestea sunt valorile inregistrate cu Op-Com-ul:
Skip ads

  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Calculatorul pompei de injectie l-ai verificat pe alta masina ?
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
sal
daca ar fi ecu nu ar mai porni deloc
de invartit invate?
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Calculatorul pompei de injectie l-am dat jos la un service si m-au trimis la un electrician ca se ocupa cu repararea calculatoarelor, l-a demontat si a masurat tensiunile din el si a zis ca nu are nimic, electro motorul invarte da sa porneasca dar nu porneste.
Daca o trag sau o imping mai tare porneste f usor.
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
la baterie t-ai gandit
nici eu nu am crezut ca o baterie poate sa invarta motorul si masina nu porneste,mie mi-a demonstrat un mecanic batran chestia asta.deci o baterie daca are curent sa invarta motoru si nu are amperi nu porneste nici sa o omori.
ia o baterie de la un prieten si incearca
daca ar fi de la ECU,IMMO,CIP masina nu ar porni,sau ar porni si s-ar opri imediat,asta stiu de la mine findca am o masina identica ca a ta
sau electromotoru iti da impresia ca invarte bine dar nu invarte cum trebuie
deci alta explicatie logica si mecanica pt fenomenu care ti se intampla tie nu exista,as crede ca mai degraba e electromotoru
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
bateria a fost prima care am susppectat-o, am incecat cu cabluri de pornire, am tinut bateria pe redresor 48 de ore si la service am incercat cu robot de pornire si nimic, invarte de o ia dracu, da sa porneasca de se opreste
Oricum totul a inceput de cand am dus masina la service si mi-au schimbat bendixul ca incepuse sa patineze, cand am luat masina am vazut ca mecanici se tot impleticeau si-mi spuneau ca masina porneste greu dar eu stiam ca nu am nici o problema pe pornire.
Acum satu si ma gandesc o fi doar o coincidenta sau au facut ceva gresit acolo.
Pote problema mea sa apara de la senzorul de rotatie de la arborele cotit, dar trebuia sa dea eroare daca nu functiona ?
Am mai auzit ca ar putea aparea probleme de la valva split de pe pompa de injectie, (care am schimbat-o de la SH vara asta) dar nu trebuia sa-mi apara erori sau ceva anomalii in mers ?
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
clar electromotoru
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
mai bine mergi la dezmembrari cumperi un electromotor la mana a doua si il desfaci te uiti in el,daca e nevoie schimbi carbuni il pui si ar fi bine sa fie problema rezolvata.
exact cum tiam zis nu exista logica sa porneasca impinsa si la automat nu
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
...sau mai bine treci pe la https://www.clubopel.com/vie...44&start=3840
Vezi ce zic baietii, poate s-a "lovit" vreunul de problema ta.
La Multi Ani.
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
La Multi Ani.
electro motorul invarte repede, si nu porneste, doar abea a fost demontat la service si schimbat bendixul, nu da semne ca invarte greu sau incet. Sad
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
aparatul de masura pe masina in momentul in care dai la cheie si zi-ne ce tensiune ai pe baterie...
distributia e la locul ei?
  • 29nnn

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001 1.7 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2012

  • Mesaj Privat
daca ar fi distributia nu ar porni deloc
eu tind sa cred ca este electromotoru sau bateria
cu alta baterie ai incercat?poate a ta nu mai are amperaj destul de bun
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am incercat cu 2 roboti de pornire la 2 service diferite si cu cabluri de pornire in parcare, electromotorul invarte, da sa porneasca da nu o ia(se aude ca si cum ar porni dar nu porneste si daca insist si tin la automat mai mult invart motorul degeaba), am sa incerc sa masor tensiunea la borne cand dau cheie sa va spun.
Eu vroiam sa stiu daca senzorul de turatie de pe arborele cotit are vro influenta in pornire saudaca mai exista vrun senzor care sa influeenteze pornirea.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sunt de parere ca da, orice senzor care are legatura cu turatia motorului, ar avea influenta insa ar trebui sa apara eroare zic eu...
si distributia ar putea sa aiba o oarecare influenta. stiu pe cineva care a avut o problema similara cu o masina de la alt producator exact din aceasta cauza... dupa ce a fost la un mecanic care stia ce face si i-a pus distributia la punct masina pornea la sfert de cheie...
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
cu distributia asta merg cred ca din primavara montata de cand am schimbat pompa de injectie si pana de curand nu am avut probleme la pornire si nu a mai umblat nimeni la cureaua de distributie sa sara de la punct.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu iti dau posibile scenarii...
ce am auzit...

cu tensiunea pe baterie ampatit-o unui bun prieten (nu e opel, m-a chemat pe mine sa-mi dau cu parerea), si anume cand dadeam la cheie pe bornele bateriei ramaneau undeva pe la 7 V, cu toate ca elecromotorul invartea cu simt de raspundere, ecu nu se mai alimenta corect (cu tensiune suficienta) si de asta nu pornea
am dus masina intr-un service (era masina de servici) si s-a reparat prin inlocuirea electromotorului si a unor cabluri (reparatie pe garantie daca nu ma insel)
explicatia de mai sus a primit-o de la mecanicul de s-a ocupat de masina...
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pai da, o sa incerc sa masor tensiunea de la borne cand dau cheie, dar daca ar fi asta problema, cand iau curent de la cineva prin cabluri sa cu robot de pornire pe borne, nu ar trebui sa scada tensiunea. nu ?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
asta nu stiu sa-ti zic...
mai bine ai cauta un electrician bun...
trebuie sa scada cat de cat insa nu sub un anumit prag deoarece daca computerele masinii nu mai primesc tensiune suficienta ele nu mai citesc valorile corecte date de diversi senzori si din aceasta cauza nu porneste...
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ai pus opcom pe ea?ce zice?un tester de baterie ai folosit?dureaza un minut ca sa inlaturi banuielile asupra electromotorului!daca reusesti si o pornesti da un tf,vii la atelier si-i facem test.
  • lucian79ionut

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am pornit masina azi, ad descoperit ca la bornaa de la baterie (+) intrerupea(incarca cand 14,2 v cand 13,5 sau 13,8 v si daca intepam firul dupa borna tensiunea era constanta de 14,2 v) , am capsat borna pe fir mai bine, cam empiric, am batut in ea cu o unealta de stantat si s-a strans pe fir si nu mai am fructuatii la incarcare.
Am cumparat o baterie noua de 75 Ah.
Acum masina porneste usor, dar..... mai am doua erori care nu stiu ce sunt
1. pe modulul mototului: P1690 - Engine Telltale Voltage Low (04) - Present
2. pe modulul imobilizatorului: B3059 - No Engine Request Received (00) - Present
pe modulul motorului eroare nu se sterge si banuiesc ca este de la lipsa becului de eroare din bord deoarece am schimbat ceasurile si noile ceasuri sunt de pe un motor de 2 l care nu e prevazut cu bec de eroare.
Dar eroarea de pe imobilizator se sterge dar apare de fiecare data cand pornesc motorul reapare, ce ar putea fi ?
E ceva grav ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR