Alberthos
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2016
- Mesaj Privat
- mario_vectra
- **
- 55 mesaje
- din 07 Dec 2015
- Bucuresti
mario_vectra
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
- mario_vectra
- **
- 55 mesaje
- din 07 Dec 2015
- Bucuresti
mario_vectra
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
john-nero
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1991 16 sv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
Daniel93
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2012
- Mesaj Privat
Ornamentele alea pe 'buzele' (pasajele) aripilor, sunt taranesti. Sincer.
Daca ai probleme cu rugina, in prima faza razuiesti bine petele (smirghel fin 180-240, pus pe deget), pana ramane doar metal lucios, fara rugina, apoi aplici niste Evipass (e ~10 lei o sticla si iti ramane pentru toate ruginiturile pe care o sa le mai ai), freci un pic praful care iese dupa Evipass (ideal este sa il lasi peste 4 ore, si in timpul asta sa tot aplici cate un pic cand se usuca), dupa care 'pictezi' un grund simplu (de ala rosu sau gri, tot ~10 lei o cutie). Daca sunt pete mari, mai combini vro doua vopsele casnice pana obtii o culoare asemanatoare cu masina (poti sa-i furi lacul de unghii al prietenei, culoare sa fie), si obtii un retus "home made" mult mai sanatos decat porcariile alea pe care le vedeam in '90-2000 pe aripile Daciilor, si mai nou pe Logan.
Intr-adevar, Golf 2 si 3 au niste ornamente de alea din fabrica, si arata bine, insa forma aripilor de la Opel este cu totul alta, si arata ca naiba daca incerci sa le "impotobesti".
Daca vorbim deja de zona putreda (rupta/gaurita), doar tinichigiul (eu, eu!) o mai repara.
Se cumpara segment aripa (pasaj) nou, 100ml grund/spritzchit, 300ml vopsea + lac.
Manopera depinde de service. Eu lucrez particular, cu vreo 70 de lei fac treaba asta, adica schimb pasajul si vopsesc aripa, dar materialele enumerate sunt mai scumpe decat manopera.
Nu mergeti la tinichigii ramasi in 'epoca de aur', care pun autogenul pe masina pentru orice punct, la astfel de treburi se foloseste sudura MIG, nu e nevoie de flacara, ca aia da foc masinii, si onduleaza toata aripa. Baga 'meseriasii' dupa aia cate 1kg de chit, ca sa-si 'finiseze' capodopera, mai exact ca sa acopere valurile ce apar pe aripa in timp ce ard ei pasajul nou.
Daca ai probleme cu rugina, in prima faza razuiesti bine petele (smirghel fin 180-240, pus pe deget), pana ramane doar metal lucios, fara rugina, apoi aplici niste Evipass (e ~10 lei o sticla si iti ramane pentru toate ruginiturile pe care o sa le mai ai), freci un pic praful care iese dupa Evipass (ideal este sa il lasi peste 4 ore, si in timpul asta sa tot aplici cate un pic cand se usuca), dupa care 'pictezi' un grund simplu (de ala rosu sau gri, tot ~10 lei o cutie). Daca sunt pete mari, mai combini vro doua vopsele casnice pana obtii o culoare asemanatoare cu masina (poti sa-i furi lacul de unghii al prietenei, culoare sa fie), si obtii un retus "home made" mult mai sanatos decat porcariile alea pe care le vedeam in '90-2000 pe aripile Daciilor, si mai nou pe Logan.
Intr-adevar, Golf 2 si 3 au niste ornamente de alea din fabrica, si arata bine, insa forma aripilor de la Opel este cu totul alta, si arata ca naiba daca incerci sa le "impotobesti".
Daca vorbim deja de zona putreda (rupta/gaurita), doar tinichigiul (eu, eu!) o mai repara.
Se cumpara segment aripa (pasaj) nou, 100ml grund/spritzchit, 300ml vopsea + lac.
Manopera depinde de service. Eu lucrez particular, cu vreo 70 de lei fac treaba asta, adica schimb pasajul si vopsesc aripa, dar materialele enumerate sunt mai scumpe decat manopera.
Nu mergeti la tinichigii ramasi in 'epoca de aur', care pun autogenul pe masina pentru orice punct, la astfel de treburi se foloseste sudura MIG, nu e nevoie de flacara, ca aia da foc masinii, si onduleaza toata aripa. Baga 'meseriasii' dupa aia cate 1kg de chit, ca sa-si 'finiseze' capodopera, mai exact ca sa acopere valurile ce apar pe aripa in timp ce ard ei pasajul nou.