Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • corsaC2001z

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare am un corsa C din 2001 de curand am schimbat toate la el distributie acum 4 luni si am segmentat mororul acum o saptamana toate bune si frumoase dupa ce am facut 350 km cu masina a inceput motorul sa numai aiba putere si cand il las pornit pe liber tremura...Am schimbat bujiile plus bobina la fel imi face..am codurile p0100,p0300 ca si cum ar merge in 2 pistoane...poate fi de la EGR? (clapeta am curatat-o)nu stiu ce sa ii mai fac..Va las un video ?
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai gasit pistonul care nu merge? asta e constatare de 10 min. daca ai la indemana si un compresmetru,verifica daca ai compresie pe el,se mai rup axele cu came la motoarele astea,tacheti hidraulici blocati doar unul e suficient si merge in 2 .... ia repede masuri ca dupa aia se ard supapele colo unde e problema si trebuie sa dai chiulasa jos. Verifica astea si te indrumam mai departe.
  • corsaC2001z

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu am compresmetru am resetat erorile si dupa imi apare o alta eroare p0302 si p0340 cred ca e pistonul 2......cum imi pot da seama daca e blocat un tachet ?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu ai compresmetru,poti pune pistonul 2 in PMS scoti bujia si cu o valva care se monteaza la roata pusa pe pistolul de unflat roti sufli scurt ,vezi daca se ridica manometrul daca nu poti auzi si pe unde sufla in admisie ori evacuare,cauzele daca nu ai compresie pe pistonul respectiv sunt supapa arsa sau tachet blocat.Doar tachetul se verifica scotand capatul de la tacheti tot la fel pistoanele in PMS pe rand si verifici daca culbutorii se misca putin ,daca sunt blocati in cama atunci tachetul respectiv este blocat,trebuie rezolvata ca urmarea va fi arderea supapei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai si P0340 mai mult ca sigur distributia e pusa aiurea si risti motorshaden, adica kaput.
  • corsaC2001z

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Scuza-ma da daca distributie nu e pusa bine la punct de ce mi-a mers bn la pornire am mers 340 km cu ea nu am avut nici o problema motorul era silentios...
  • Cosmin.skf

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2015

  • Mesaj Privat
verifica furtunele de la vacum !
  • corsaC2001z

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
am fost sa verific compresia pe cilindrii cilindrul 2 are compresie 0...Motivul nu il stiu....ca is in italia si numai daca imi desface motorul imi ia o caruta de bani...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
corsaC2001z vinovat este cel care a segmentat motorul, nu o fi strans la cuplu suruburi, nu le-a inlocuit desi GM scrie clar asta, nu a spalat tachetii, a facut alba-neagra cu semicuzineti axe came, nu a spalat toate canalele de ungere, cam asa se intampla si chiar foarte des.
Pe mine sau mecaNIK poate nu o sa ne crezi si ai mai multa incredere in mecanicul tau Nea Vasile si ajutorul Dorel. Nici mecaNIK nu m-a crezut cu un Y17DT blocat pana nu a avut si el unul. Ai istorie scrisa pe forum cu motor exact ca al tau, distributia schimbata de maimuta de la colt ca deh, omul trebuia sa plece in concediu la greci, motor poc concediu varza si grecii au facut un ban cinstit. Tot motor ca al tau, Dorel nu a inlocuit garnitura si a pus silicon din belsug, pompa de ulei pompa aer ca avea regulatorul si sorbul blocate cu 3in1 usa cualiti, rezultatul a fost clasic ca la un motor care a mers fara ungere.
Povesti sunt multe si chiar nu sunt povesti, intamplari reale scrise de oameni gauriti la buzunar si nervii la pamant. Si ei au fost fericiti, tot ca tine cativa km.
  • corsaC2001z

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema era de la o supapa rupta .....Mersi pentru ajutor....Mecanicu lu vasile de aici din italia is varza am adus un mecanic din Romania care mi-a zis fara sa vada din prima supapele....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR