Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mihmad88

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
----
Simptome: Salut! Am si eu niste probleme cu un opel vectra C din 2003, imi cad toate acele din bord in timpul mersului, aparent fara motiv, cateodata isi revin dupa cateva secunde alta data dupa cativa km parcursi, motorul merge bine in timpul asta dar daca opresc motorul risc sa nu mai porneasca, alte ori merge ok, dar daca o lasi in parcare cateva minute oprita cateodata nu mai porneste, cand rasucesti cheia in contact se aude un ticait in partea stanga unde se afla cutia de sigurante, electromotorul nu invarte deloc, motorul merge ft bine, bateria e noua.nu are o logica problema asta apare doar cand vrea ea cateodata imediat dupa ce plec cu masina alteori nu face absolut nimic chiar dupa un drum de peste 100 km.am impresia ca uneori acele cad si apoi isi revin la gropi sau denivelari dar alte ori si la drum lin sau cateodata chiar in felul asta porneste fara a se ridica vreun ac {toate acele din bord turometru indicator benzina, temp vitezometru}
Stie cineva de la ce poate fi problema(am verificat CIM)?

Model: Vectra
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z18XE
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut!
Verifica alternatorul, mi s-a intamplat si mie de cateva ori si s.a dovedit a fi acesta de vina.
De asemenea, poti lua in considerare si CIM-ul defect. Cred ca una din astea doua probleme se regasesc la tine.
Poti face un test:
Cu motorul pornit, apasa lung butonul SETTINGS/MAIN in functie de unitate, pana se aude un bipait. Odata intrat in test mode, navigheaza prin meniul secret apasand butonul BC, pana la pagina cu informatiile despre curentul de incarcare. Ar trebui sa ai undeva intre 13.7 si 14.1 Volti.
Daca ai o valoare mica, inseamna ca alternatorul este de vina.
  • mihmad88

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns! O sa verific si alternatorul. Daca ar fi din cauza alternatorului,nu ar trebui sa faca tot timpul asa?
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Depinde de mai multi factori, consumatorii joaca un rol important in problema asta.
  • LIacomi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Bunã ziua. Am aceeași problema cu masina mea, ati rezolvat? care era problema ?
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
La marea majoritate Vectra-C 2002-2004 defectul prezentat este din cauza: CIM pe primul loc, connector ABS - locul 2 (magistrala CAN) si bord (instrumete) contacte imperfecte locul 3.
Recomandare: schimbare CIM cu singurul moldel care inca NU am auzit sa fie vreunul cu defecte (CIM-ul 2005 sau varianta CIM nou (>2008) cu alpha cod DL), reparatie conector mufa ABS si reparatie ceasuri, bord IPC.

CristianTM.
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Va salut acceasi problema o am si eu la a mea vectra c din 2002 cad acele inclusiv specificatiile de pe displeyul cb"ului ramane doar ora data temperatura in rest la consum instant sau range etc apare un F
Din discutiile urmarite vinovat cum ati spus e cim"ul acum intrebare se poate monta plug & lay sau trebuieste cumva imperecheat
Daca e cineva din Galati / Braila priceput sa il schimbe platesc nu e problema doar sa ma ajute indiferent de situatie
Va multumesc
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Pentru CIM-ul nou care vine pus pe masina trebuie avut codul lui de securitate sau sa fie resetat altfel NU poate fi folosit. De asemenea e nevoie de codul de securitate al masinii in cauza si toate cheile prezente, programare recomand doar cu Tech2 sau MDI, op-com sau alte interfete NU sunt potrivite ba chiar pot sa strice ! Si al treilea aspect important este butucul cheii. La Vectra-C sunt doua variante, daca nu vi se potrivste butucul existent pe CIM-ul nou e necesara o 'operatie' de transplant ! Operatiune ne-recomandata incepatorilor sau celor care nu stiu despre ce e vorba.

CristianTM.
  • gigel73

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Galati
  • Masina: Mokka 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult
  • GGabriel96

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Salut Cristian TM
Am și eu un opel astra h 2005 în timpul mersului îmi cad acele în bord ,se deblocheazã portbagajul, dacã dau într-o groapa revine totul la normal
Au fost schimbate mai multe pe partea electrica
Alternator. ,CIM. Etc....dacã ști vreo rezolvare ,sau dacã crezi ca poți rezolva tu .....și eu sant tot din Timișoara
Mulțumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR