Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua.

Motor Z20NET si problema ,in care va rog sa ma jautati daca v-ati lovit de asa ceva sau daca aveti vreo idee in legatura cu ce ar putea fi, este ca masina nu mai are putere. Nu s-a transformat in caruta dar clar nu mai trage cum trebuie.

Numarul erori nu il stiu dar pusa pe calculator a aparut o eroare la turbina si la o sonda lambda. S-a resetat si a mers bine 2 zile. Am repetat precedura de mai multe ori cu exact acelasi rezultat. Apoi am schimbat supapa de presiune( sau cam asa ceva) la turbina si sonda lambda, degeaba, aceeasi problema. Ambele erori sunt acolo si masina nu merge.Apoi un electrician a curatat niste mufe( asa sustine el), tot degeaba.

Sonda lambda cred ca nu influenteaza acest lucru deoarece am masina de cativa ani si mereu am avut eroare de sonda lambda, daca am vazut ca nu am consumul mare am ignorat eroarea respectiva, si masina mergea foarte foarte bine.

Aveti idee care ar putea fi cauza?

Mentionez ca am cautat pe forum si nu am gasit nimic similar

Va multumesc.
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Ai cel mai probabil probleme cu turbine sau cu actionarea ei! Ai verficat furtunele de vacum?
Totusi ,sanse foarte mici sa gasesti aici o rezolvare motorul fiind foarte rar pe opel! Fa o intrebare pe forumul saabromania.ro deoarece motorul fiind de conceptie saab (cod B207L) este mult mai comun pe modele lor!
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru sugestie.

Daca ar fi fost furtunele de vacum nu ar fi mers bine masina dupa resetare a erorilor, cel putin asa cred, si poate le-ar fi depistat si cand a probat supapa de presiune pt turbina.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo?
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nici unul din cei care a incercat sa repare masina nu a zis nimic de electorvalva turbo. Eu nu stiu sa o verific dar presupun ca merge.

Am uitat sa mentionez, toate aceste verificari s-au facut inclusiv la reprezentanta.
  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca poti mergi la Eds ca ei au mai interactionat cu motorul asta!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
" Ambele erori sunt acolo si masina nu merge."... Scrie precis codul de eroare(Pxxxx) si astfel vom discuta in cunostinta de cauza,altfel vom discuta ...,vorbe!
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Am pus masina pe tester si erorile sunt:
P0037 -senzor oxigen tensiune circut scazuta(bank 1 senzor 2)
-intermtent ( pe asta la o a doua testare le-a dat si ca permanent)

P0138 -senzor oxigen tensiune circuit mare(bank1 senzor 2)
-intermitent

P0033 -senzor ridicare presiune turbo A parametrii circuit/performante
-intermitent

P0546 -senzor temperatura evacuare
-intermitent ( pe asta la o a doua testare le-a dat si ca permanent)

Multumesc pentru sugestie
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sonda lambda 2,cu probleme,daca instalatia e OK,se impune inlocuire. Pe sistemul turbo,se va urmari daca presiunea ceruta de calculator este realizata de turbo,existind situatii cind aceasta cerinta nu e realizata.Se va controla functionarea comenzii turbo. Ultima eroare avertizeaza ca gazele de evacuare,depasesc o temperatura maxima admisa,de regula,se verifica senzorul,instalatia si la nevoie cauzele ce pot genera temperatura excesiva... De proba,montajul unei rezistente(in cupla senzorului) de 2,2K ar trebui sa elimine eroarea,caz in care instalatia si calculatorul sunt OK...
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc.

Voi face aceste verificari. Sper sa ii dau de cap pana la urma.
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Daca Lambda 2 inca mai merge,pune un distantier.E cea mai ieftina solutie decat alta sonda.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Distantierul e o forma de "a-ti fura caciula singur"...
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu mi-am spus parerea, si dupa cum am scris, e cea mai ieftina solutie. La o evacuare directa, daca nu poti anula Lambda 2 din soft, ce faci?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cine ajunge la o evacuare directa...? In ce conditii se ajunge la o evacuare directa...? Cine nu-si permite sa intretina o masina,in conditii cit de cit normale,are destule alte optiuni..., printre care si distantierul,daca doreste... Nu-mi amintesc cine a spus ca,"suntem prea saraci,ca sa cumparam lucruri ieftine...!"
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Poluam topicul omului si el are o problema.Eu o sa ajung la o evacuare directa curand.Noroc ca sonda e anulata deja din soft.
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Masina era placut de condus cu motorul pe care il avea. Evacuarea directa ar insemna sa anulez cele 2 sonde lambda? In acest caz nu ar creste si consumul care si asa nu-i mic?
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 422
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu tot 2.0 turbo am. Consumul..daca te deranjeaza poti oricand sa iti pui gpl. Cu un plin de 150 lei faci in jur de 450 km la drum lung.Evacuarea directa o pui si tu cand faci upgrade-uri masinii,altfel nu ai de ce. La evacuarea directa se anuleaza doar a doua sonda. Cauta un service bun, eventual mergi la EDS. Sunt la capatul autostrazii A2. Ideal ar fi sa iti faci planuri de stat in Bucuresti ca sa iti faca o diagnoza si daca e ceva de schimbat, sa aiba timp.
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati.
De la ultimul post am facut urmatoarele:

Un plin cu benzina de 100 de la OMV si l-am consumat la drum lung mergand cu 2500-4000 rpm.
Am dus masina la service. Au curatat, au pus pe calculator si pana la urma au gasit un fir de la o sonda lambda rupt sau oxidat.

Si aici e aici , ei nu au putut anula erorile, mi-au zis ca prim pas sa iau o sonda lambda de la NGK pe care nu am luat-o inca, dar masina acum merge racheta.

O fi curatat benzina aia ceva sau or fi curatat ei vreun contact din graseala:)) cert e ca merge. Pana cand , nu stiu, sper ca mult si bine, acum vreau doar sa anulez erorile si o sa am masina buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Scrie SERVICE,unde ai dus masina la reparat,dar daca nu au meserias sa rezolve citeva erori la o masina de peste 10 ani...,ma gindesc cum pot remedia probleme la noile generatii ...? Meseriasii respectivi,e posibil sa aiba aptitudini...,pentru dezmembrari...!
  • radupa

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003 2.0 T
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu sper sa nu fie asa de nemernici!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR