TGratuite
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2022
- Mesaj Privat
Salutare, am un Opel Astra H din 2005, motorizare 1.7 CDTI 101cp, mi se aprinde la pornire mașinuța cu cheițã, în același timp are și un șuierat, menționez cã mașinuța cu cheițã și șuieratul dispar când motorul se încãlzește ( minim 45° ), când atinge viteza de peste 120km/h, apare din nou mașinuța în bord, turometrul maxim 3000 mai mult nu se duce..de la ce ar putea fi ?
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 CDTI
LOCATIE: Caracal
MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7 CDTI
LOCATIE: Caracal
Tuneru
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
TGratuite
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2022
- Mesaj Privat
TGratuite
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2022
- Mesaj Privat
Deci șuierã doar la rece și mașinuța cu cheițã e prezentã, când se încãlzește motorul, nu știu ajunge la 40°-50°, dispare acel șuierat și dispare și mașinuța din bord, când ma dau la ea treaptã mare de viteza a 5-a cu peste 100km/h, nu șuierã, doar se aprinde martorul mașinuța cu cheițã și turometrul nu depãșește 3000rpm..dacã o las mai moale și nu mai turez, dispare martorul, trage, când apare martorul iar e leneșã...si tot așa
TGratuite
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2022
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Off topic:
Cand ai pus masina pe tester, se pare ca l-ai calcat (pe tester), cu rotile din fațã si l-ai stricat.
Trebuia sa pui testerul pe masina, nu masina pe tester.
Asta, ca o gluma asa, destul de proasta si destul de prost spusa.
On topic:
Cum adica sa ai erori "ECN" si pe tester sa nu apara erori pe motor?!
Trecand peste faptul ca ti-ai batut joc cand ai citit/scris erorile ECN se pare ca testerul pus, nu functiona.
Martor in bord aprins = Eroare inregistrata in ECU.
Si chiar daca, prin absurd, cineva s-a jucat prin soft si nu mai declara erori (nu aprindea nici martor), daca tot ai avut testerul la indemana, trebuiau verificati macar cativa parametri (Presiune aer, presiune combustibil, temperaturi ...). Verificati chiar in mers, astfel vedeai "ce nu are destul" cand aprinde martorul si intra in Limp Home Mode.
Cand ai pus masina pe tester, se pare ca l-ai calcat (pe tester), cu rotile din fațã si l-ai stricat.
Trebuia sa pui testerul pe masina, nu masina pe tester.
Asta, ca o gluma asa, destul de proasta si destul de prost spusa.
On topic:
Cum adica sa ai erori "ECN" si pe tester sa nu apara erori pe motor?!
Trecand peste faptul ca ti-ai batut joc cand ai citit/scris erorile ECN se pare ca testerul pus, nu functiona.
Martor in bord aprins = Eroare inregistrata in ECU.
Si chiar daca, prin absurd, cineva s-a jucat prin soft si nu mai declara erori (nu aprindea nici martor), daca tot ai avut testerul la indemana, trebuiau verificati macar cativa parametri (Presiune aer, presiune combustibil, temperaturi ...). Verificati chiar in mers, astfel vedeai "ce nu are destul" cand aprinde martorul si intra in Limp Home Mode.
TGratuite
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2022
- Mesaj Privat