Onut2611
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Incep prin a-mi asuma injuraturile pe care mi le voi lua, pe cuvant ca am cautat si citit pe forum dar nu am gasit solutia, desi am limitat posibilitatile.
Un Astra G din 2001, motorul de Isuzu, 1.7 dti, iarna porneste foarte foarte greu (iarna trecuta pornea de multe ori dupa 5-6 chei).
De dimineata a pornit FOARTE greu (initial nu invartea, nu se auzea niciun click), usor usor pana la urma a pornit, am mers ca 15 km cu ea, mai turat decat de obicei, poate poate incarca bateria alternatorul. Seara cand sa plec nu a mai pornit deloc. Se aude doar un click scurt si toti martorii din bord se sting iar acele coboara sub 0 (de aici banuiesc bateria slaba, are vreo 5-6 ani. Am incercat sa ii dau curent, aceleasi simptome, click scurt fara sa invarta si nu porneste, toti martorii dispar, acele coboara din nou (de obicei stiu ca asa face la baterie slaba). Problema e ca am incercat sa o imping, desi se infraneaza cand ridic de pe ambreiaj nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca. Ventilatorul de la radiator porneste cu contactul taiat si se opreste doar cand pun contactul, farurile se aprind normal deci ceva urme de curent pare ca ar mai fi, nu am cu ce sa masor tensiunea. Inclin sa cred ca e bateria foarte uzata, dar m-ar ajuta o a doua parere, sa nu dau bani aiurea pe baterie si sa fie electromotorul. Ideea e ca e ramasa relativ departe de un service deci cumva m-ar ajuta sa o pornesc cumva ca sa ma tarasc la un service pentru ceva verificari mai in detaliu, deci orice sfat mi-ar fi de mare ajutor.
Multumesc anticipat.
Incep prin a-mi asuma injuraturile pe care mi le voi lua, pe cuvant ca am cautat si citit pe forum dar nu am gasit solutia, desi am limitat posibilitatile.
Un Astra G din 2001, motorul de Isuzu, 1.7 dti, iarna porneste foarte foarte greu (iarna trecuta pornea de multe ori dupa 5-6 chei).
De dimineata a pornit FOARTE greu (initial nu invartea, nu se auzea niciun click), usor usor pana la urma a pornit, am mers ca 15 km cu ea, mai turat decat de obicei, poate poate incarca bateria alternatorul. Seara cand sa plec nu a mai pornit deloc. Se aude doar un click scurt si toti martorii din bord se sting iar acele coboara sub 0 (de aici banuiesc bateria slaba, are vreo 5-6 ani. Am incercat sa ii dau curent, aceleasi simptome, click scurt fara sa invarta si nu porneste, toti martorii dispar, acele coboara din nou (de obicei stiu ca asa face la baterie slaba). Problema e ca am incercat sa o imping, desi se infraneaza cand ridic de pe ambreiaj nu da niciun semn ca ar vrea sa porneasca. Ventilatorul de la radiator porneste cu contactul taiat si se opreste doar cand pun contactul, farurile se aprind normal deci ceva urme de curent pare ca ar mai fi, nu am cu ce sa masor tensiunea. Inclin sa cred ca e bateria foarte uzata, dar m-ar ajuta o a doua parere, sa nu dau bani aiurea pe baterie si sa fie electromotorul. Ideea e ca e ramasa relativ departe de un service deci cumva m-ar ajuta sa o pornesc cumva ca sa ma tarasc la un service pentru ceva verificari mai in detaliu, deci orice sfat mi-ar fi de mare ajutor.
Multumesc anticipat.
- nelu.1270
- ***
- 581 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Astra 2001 Y17DTI
- Bucuresti
nelu.1270
- Mesaje scrise: 581
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut,baterie descarcata sau obosita de vreme 5-6 ani,daca alternatorul incarca normal la 13.8V la 14,2V ...Acele peste cap le da o baterie descarcata veche.Ventilatorul de la radiator porneste automat in momentul care bateria e sub tensiunea de 12 V cu alternatorul defect,.Verifica incarcarea cu motorul pornit si vezi daca alternatorul baga ceva...adica cel putin 13,8 V. Bafta.