CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Dupa ce m-am pricopsit cu o Corsa C 1.3 cdti din 2004, cod motor z13dt, cu mai multe probleme, am inceput sa le caut remediul. Masina porneste greu, drept pentru care i-am facut un test de injectoare cu paharele gradate, imprumutate. Dupa 2min de mers la relanti, paharele erau umplute astfel: injector 1 - 18ml, injector 2 - 18ml, injector 3 - 20ml, injector 4 - 22ml (cu aproximatie). Imi poate spune cineva daca sunt bune valorile sau nu? Un amic mi-a precizat ca injectoarele bune nu trebuie sa dea pe retur mai mult de 5, max 10 ml in acele 2 min. Sa iau de buna ce spune el?
CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Cantitatile sunt cat de cat egale. Cred ca injectoarele sunt ok.
Verifica presiunea in rampa la pornire. E posibil sa se fi uzat regulatorul de presiune de pe rampa.
In afara de asta, verifica electromotorul. Din fabrica e cel de 1,1 kw care e cam slabut, mai ales daca e bateria slaba.
Daca gasesti, monteaza-l pe cel de 1,8 kw si pune o baterie buna.
Verfica distributia. Chiar daca e pe lant, poti avea surprize cu ea.
Verifica presiunea in rampa la pornire. E posibil sa se fi uzat regulatorul de presiune de pe rampa.
In afara de asta, verifica electromotorul. Din fabrica e cel de 1,1 kw care e cam slabut, mai ales daca e bateria slaba.
Daca gasesti, monteaza-l pe cel de 1,8 kw si pune o baterie buna.
Verfica distributia. Chiar daca e pe lant, poti avea surprize cu ea.
- vladutsss
- ***
- 969 mesaje
- din 23 Apr 2015
- Iasi
vladutsss
- Mesaje scrise: 969
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2015
- Mesaj Privat
CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
Ma suparasem pentru ca intrebarea a fost adresata acum 4 zile, nu sunt absurd sa stea careva pe forum si sa imi raspunda mie fix in ziua de Craciun, no offence. Regulatorul e dus, pt ca are sita din cap rupta de vreun mecanic priceput pe la care o fi fost masina inaintea mea. Pe tester variaza presiunea raportat la cea optima. Am luat deja o rampa sh completa, ramane sa o schimb dupa Craciun. Mersi mult baieti ca v-ati facut putin timp si pentru mine, apreciez!
Ultima modificare făcută de CheLoo.86 la Vin 25 Dec, 2015 10:26 pm
Ultima modificare făcută de CheLoo.86 la Vin 25 Dec, 2015 10:26 pm
CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
Bateria e noua, nu cred ca e o problema electromotorul, deoarece nu palpaie deloc kilometrajul sau luminile din bord cand invarte in gol, pana sa porneasca. Tind sa cred ca regulatorul e cauza, deoarece doar la rece e pornirea excesiv de greoaie. Initial, imi dadea egr blocat pe tester. Dupa curatare, a inceput sa scoata fum albastrui, ca si cum ar consuma ulei si l-ar arde... dintr-o belea in alta, pare'se
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pentru moment, adica pana Luni, bucura-te de Craciun!
Apoi poti sa-l cauti pe Dan Cuciureanu https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Te poate ajuta, dar depinde de atitudinea ta.
Pentru faptul ca te-ai pricopsit cu un cazan de apa calda esti responsabil tu, nimeni altul!
Ultima modificare făcută de corsablue la Sam 26 Dec, 2015 2:16 pm
Apoi poti sa-l cauti pe Dan Cuciureanu https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Te poate ajuta, dar depinde de atitudinea ta.
Pentru faptul ca te-ai pricopsit cu un cazan de apa calda esti responsabil tu, nimeni altul!
Ultima modificare făcută de corsablue la Sam 26 Dec, 2015 2:16 pm
CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat
I-am adresat intrebarea domnului Dan, dar a zis ca e satul de panaramele astea de motorizari italiene si nu isi mai bate capul cu nimic... atitudinea dumnealui a lasat de dorit, nu a mea. Eu daca as putea ajuta pe careva, as face-o, pentru ca de aia am si aderat la acest forum, sa ajut si sa fiu ajutat, atat cat pot
CheLoo.86
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2015
- Mesaj Privat