Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Simptome:
Am atasat poza pentru mai multe detalii...
Cum remediez problema si care ar fi costurile ?!

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2004
Cod motor: Y22DTR
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pare a fi pompa de vacum. Garnituri sau paleta din interior.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Alea sunt pierderi pe la garnituri,se demonteaza degreseaza si etanseaza,piese necesare un tub de silicon cel putin la nivel de Victor Reintz si un tub de spray degresant,daca pompa de vacuum isi face treaba las-o in pace,dupa ce dai capacul de plastic de pe motor jos s-ar putea sa ai mai mult de lucru.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Pare a fi pompa de vacum. Garnituri sau paleta din interior.


Ce face acea pompa de vacuum mai exact? Are legatura cu ce?
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Alea sunt pierderi pe la garnituri,se demonteaza degreseaza si etanseaza,piese necesare un tub de silicon cel putin la nivel de Victor Reintz si un tub de spray degresant,daca pompa de vacuum isi face treaba las-o in pace,dupa ce dai capacul de plastic de pe motor jos s-ar putea sa ai mai mult de lucru.


In ce fel sa si faca treaba ? Ca sa stiu dupa ce ma uit
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pompa aia face vacuum ,se diagnosticheaza in 2 min cu un simplu vacuumetru si actioneaza mastervac-ul de la servofrana,Egr-ul, si actuatorul turbinei,daca ai frana beton,se infige,nu aprinde nici un bec in bord laso-n pace etanseaza scurgerile care pot fi de la garniturile din zona si de la corpul pompei si ai terminat.Varianta si mai simpla ,o spalare de motor si vezi in cat timp mai apare ulei,acolo nu pare scurgere s-a adunat in ceva timp.
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Nu mi se aprinde niciun bec in bord
  • hiperul

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2011

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Pompa aia face vacuum ,se diagnosticheaza in 2 min cu un simplu vacuumetru si actioneaza mastervac-ul de la servofrana,Egr-ul, si actuatorul turbinei,daca ai frana beton,se infige,nu aprinde nici un bec in bord laso-n pace etanseaza scurgerile care pot fi de la garniturile din zona si de la corpul pompei si ai terminat.Varianta si mai simpla ,o spalare de motor si vezi in cat timp mai apare ulei,acolo nu pare scurgere s-a adunat in ceva timp.


Frana nu e beton la franarile normale ...daca o calc brusc ingheata...am si capacul de la lichidul de frana fisurat...cauzeaza la ceva?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Nu pedala trebuie sa fie beton, frana sa tina bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR