- alonso01
- OP
- 235 mesaje
- din 16 Aug 2013
- Astra 2001 Z16XE
- Bucuresti
alonso01
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2013
- Mesaj Privat
Va salut!
Am si eu o problema, ca sa zic asa, cu G-ul meu Z16XE si anume ca imi consuma foarte mult..si ulei( cam 1litru la 2600 de km, dar o sa ii fac segmentarea) si benzina. Pot spune ca trece de 12-13%..vad cum se misca acul:)).
Ideea e ca eu am catalizatorul original al masinii gol in interior.. e doar carcasa, dar in schimb am unul universal sudat pe evacuare. Asa am luat masina.
A doua sonda lambda este inaintea catalizatorului universal si nu dupa cum ar trebui. Practic ambele sonde sunt inaintea catalizatorului. Am intelesa ca treaba asta ar influenta consumul. Este adevarat?
M-am gandit ca sa fac niste modificari la evacuare si anume sa aduc catalizatorul cat mai aproape de a doua sonda lambda, iar sonda sa o mut dupa catalizator cum ar fi normal. Asta implica si prelungirea cablului de la sonda..banuiesc ca nu se intampla nimic daca il prelungesc. Este ok daca fac asa?
Nu as vrea sa dau o gramada de bani pe unul nou si nici SH nu as cumpara pentru ca nu stiu ce as cumpara.
Atasez si o poza sa vedeti cum si unde este situat catalizatorul universal.
Voi ce parere aveti? Ar mai putea fi si altceva?
Am si eu o problema, ca sa zic asa, cu G-ul meu Z16XE si anume ca imi consuma foarte mult..si ulei( cam 1litru la 2600 de km, dar o sa ii fac segmentarea) si benzina. Pot spune ca trece de 12-13%..vad cum se misca acul:)).
Ideea e ca eu am catalizatorul original al masinii gol in interior.. e doar carcasa, dar in schimb am unul universal sudat pe evacuare. Asa am luat masina.
A doua sonda lambda este inaintea catalizatorului universal si nu dupa cum ar trebui. Practic ambele sonde sunt inaintea catalizatorului. Am intelesa ca treaba asta ar influenta consumul. Este adevarat?
M-am gandit ca sa fac niste modificari la evacuare si anume sa aduc catalizatorul cat mai aproape de a doua sonda lambda, iar sonda sa o mut dupa catalizator cum ar fi normal. Asta implica si prelungirea cablului de la sonda..banuiesc ca nu se intampla nimic daca il prelungesc. Este ok daca fac asa?
Nu as vrea sa dau o gramada de bani pe unul nou si nici SH nu as cumpara pentru ca nu stiu ce as cumpara.
Atasez si o poza sa vedeti cum si unde este situat catalizatorul universal.
Voi ce parere aveti? Ar mai putea fi si altceva?