- ai.ciprian
- OP
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut. Azi dimineata a inceput sa scoata niste sunete foarte ciudate motorasul meu (1.0, 2001). Se auzea baraiala de parca era sparta toba, doar ca era in partea din fata, la motor. Am ridicat capota si nu am observat nimic ciudat, dar zgomotul parea sa fie localizat in zona pompei de apa. Ce e si mai ciudat e ca dupa ce accelerez si baraie, la scaderea turatiei baraiala dispare, dar scoate unele pocnituri din cand in cand. Aveti idee ce poate fi? Baraiala a devenit mai zgomotoasa pana in seara asta. De mers nu am mers foarte mult: 10 minute dimineata si tot atat in seara asta.
L. E. : Am localizat problema. E pe dedesubt un furtun crapat de la evacuare. Are cineva o schema a conductelor de pe sub masina sau informatii despre identificare? (denumire, cod)
L. E. : Am localizat problema. E pe dedesubt un furtun crapat de la evacuare. Are cineva o schema a conductelor de pe sub masina sau informatii despre identificare? (denumire, cod)
- lucci
- **
- 236 mesaje
- din 04 Aug 2009
- Agila 2003 z10xe
- Galati
lucci
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2009
- Mesaj Privat
- lucci
- **
- 236 mesaje
- din 04 Aug 2009
- Agila 2003 z10xe
- Galati
lucci
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Galati
- Masina: Agila 2003 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2009
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- OP
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Se numeste racord flexibil evacuare. Atentie mare ca difera diametrul de intrare si cel de iesire. Masori si vezi ce poti gasi apropiat, ca lungime il cumperi mai lung cu 30-40mm. Pentru sudura: se taie pe masina cu flex, se pune cel nou si se puncteaza ca sa fii sigur ca nu iese strimb sau va diferi lungimea evacuarii. Sudura nu se face electric ca poti distruge calculatoare, sonda lambda. Daca nu are autogen sau argon decuplezi bateria si scoti mufe ECU si sonda lambda 2, punctul de masa sa fie cit mai aproape de locul sudurii.
Terminarea lucrarii se face cu evacuarea demondata de pe masina, grija mare la cele 3 piulite care fac prinderea la catalizator, se desfac foarte greu. Original sunt din bronz cu miez de aluminiu pe filet ca sa nu apara fenomenul de 'sudura', cheie de 13, ele in timp oxideaza si poti ajunge sa pui cheie de 11 pe ele prin batere. Daca nu poti sa le scoti trebuie taiate cu un flex mic cu pinza uzata ca sa le poti accesa. Nu forta ca rupi imediat surubul si sa vezi pe urma belea, trebuie sa dai gaura si materialul este de consistenta celui din burghiu. Piulitele sunt scumpe cam 15lei/buc, nu pune piulite de fier ca nu le mai scoti in veci si pururi. Daca gresesti lungimea evacuarii sau 'linia' ea va sta stresata si in timp se pot rupe bratele de la catalizator fapt des intilnit la Corsa (e si mai joasa de atinge usor pamintul).
Evacuarea este dintr-o singura bucata la Agila, din catalizator pina la esapament este fara flanse sau coliere.
Am scris cam mult dar tu ai mai facut 'istorii', mai bine citesti decit sa o comiti iarasi.
Terminarea lucrarii se face cu evacuarea demondata de pe masina, grija mare la cele 3 piulite care fac prinderea la catalizator, se desfac foarte greu. Original sunt din bronz cu miez de aluminiu pe filet ca sa nu apara fenomenul de 'sudura', cheie de 13, ele in timp oxideaza si poti ajunge sa pui cheie de 11 pe ele prin batere. Daca nu poti sa le scoti trebuie taiate cu un flex mic cu pinza uzata ca sa le poti accesa. Nu forta ca rupi imediat surubul si sa vezi pe urma belea, trebuie sa dai gaura si materialul este de consistenta celui din burghiu. Piulitele sunt scumpe cam 15lei/buc, nu pune piulite de fier ca nu le mai scoti in veci si pururi. Daca gresesti lungimea evacuarii sau 'linia' ea va sta stresata si in timp se pot rupe bratele de la catalizator fapt des intilnit la Corsa (e si mai joasa de atinge usor pamintul).
Evacuarea este dintr-o singura bucata la Agila, din catalizator pina la esapament este fara flanse sau coliere.
Am scris cam mult dar tu ai mai facut 'istorii', mai bine citesti decit sa o comiti iarasi.
- ai.ciprian
- OP
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- ai.ciprian
- OP
- 98 mesaje
- din 27 Dec 2007
- Corsa 2019
- Danemarca
ai.ciprian
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Danemarca
- Masina: Corsa 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2007
- Mesaj Privat
Revin cu problema. Am rezolvat-o initial la cineva, dar a reaparut. Nu am cumparat atunci piesa. Avea meseriasu un burduf si l-a pus dar nu a tinut, asa ca va trebui sa cumpar. Pentru Agila am gasit la un magazin doar toba cu totul, din fata pana in spate. Mai avea ceva care nu era strict pentru Agila. Invelisul exterior era din plasa de sarma. Pot pune asa ceva? Are vreo importanta?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Unde gasim un sudor adevarat ?
Ma confrunt cu o problema la esapament in Galati.
Acum 2 ani mi-am schimba racordul elastic la Astra mea si mi-am inlocuit toba finala cu una de inox universala. A fost tare greu sa gasesc un sudor in argon. Am gasit la o firma care vinde tuburi de oxigen si bine ca aveau si un elevator in hala. Dar a fost scump si enervant. A costat 200 ron manopera, acu doi ani dupa cum spuneam.
Sudura la racord a fost si este buna, dar la toba au folosit o bucata de teava pentru o prelungire de la un Aro. Ei bine, acea bucata a ruginit si are doua gauri cat degetul mare acu.
Am fost de am cumparat o bucata de teava de esapamament de la dezmemebrari si acum ma duc inapoi la mesteri, daca-i mai gasesc, daca nu nu stiu unde sa mai caut.
Doamne ajuta!
Ma confrunt cu o problema la esapament in Galati.
Acum 2 ani mi-am schimba racordul elastic la Astra mea si mi-am inlocuit toba finala cu una de inox universala. A fost tare greu sa gasesc un sudor in argon. Am gasit la o firma care vinde tuburi de oxigen si bine ca aveau si un elevator in hala. Dar a fost scump si enervant. A costat 200 ron manopera, acu doi ani dupa cum spuneam.
Sudura la racord a fost si este buna, dar la toba au folosit o bucata de teava pentru o prelungire de la un Aro. Ei bine, acea bucata a ruginit si are doua gauri cat degetul mare acu.
Am fost de am cumparat o bucata de teava de esapamament de la dezmemebrari si acum ma duc inapoi la mesteri, daca-i mai gasesc, daca nu nu stiu unde sa mai caut.
Doamne ajuta!
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
Revin.
Am colindat in lung si in lat pe la multe service-urile din oras si pana la urma am gasit singurul loc unde se mai sudeaza in argon in Galati, caci la Criomec nu mai dau access publicului.
Este un atelier pe strada Tecuci nr 270, se pare ca e cunoscut ca Nicu BMV, care Nicu e si patron si sudor si lipseste la munca, dupa cum spuneau mecanicii de acolo. Am aranjat cu el la telefon sa imi inlocuiesc maine bucata de teava. Sa vedem ce-o iesi.
Uite si o poza:
Am colindat in lung si in lat pe la multe service-urile din oras si pana la urma am gasit singurul loc unde se mai sudeaza in argon in Galati, caci la Criomec nu mai dau access publicului.
Este un atelier pe strada Tecuci nr 270, se pare ca e cunoscut ca Nicu BMV, care Nicu e si patron si sudor si lipseste la munca, dupa cum spuneau mecanicii de acolo. Am aranjat cu el la telefon sa imi inlocuiesc maine bucata de teava. Sa vedem ce-o iesi.
Uite si o poza:
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- **
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
timonea vasile a scris:La mine se aude un astfel de barait dar numai la viteza mai mare: 60_70 kmh. Nu apare cod eroare, iar racordul pare in regula. Nu-mi dau seama de la ce vine!
Salut. vezi la imbinarea la mufa acea de prindere intre catalizator si teava finala. poate ai vre-o mica fisura. Am avut si eu am intarit-o printr-o sudura si apoi am pus niste pasta cu care am etansa. Mi-am dat seama greu de tot intr-o iarna cand vedeam pe acolo iesit gaze(abur) si miroasea a gaze.
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Tiberiuf
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
szabo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2011
- Mesaj Privat
Dupa ce motorul meu de z12xe a fost reparat schimbat garnitura chiulasa si garnitura capac distributie de la o vreme se aude un barait ca de toba sparta mai ales cind se incalzeste motorul masina a fost verificata pe elevator si nu sa gasit nici o ruptura la racordul flexibil de unde ar mai putea veni acest sunet ?
- GL10PEL
- ***
- 779 mesaje
- din 17 Aug 2006
- Astra 2011 A16XER
- Alta tara
GL10PEL
- Mesaje scrise: 779
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2006
- Mesaj Privat
pai stai cu urechea peste motor cand il trece un asistent prin diverse turatii.
daca se aude din el, ai putea sa te uiti la imbinarea intre boc motor si galerie de evacuare. iti miroase a gaze cand stai peste motor?
ori inseamna ca ori ai jocuri la biele/pistoane/supape.. acest zgomot e mai mult tacanit, nu barait.
daca se aude din el, ai putea sa te uiti la imbinarea intre boc motor si galerie de evacuare. iti miroase a gaze cand stai peste motor?
ori inseamna ca ori ai jocuri la biele/pistoane/supape.. acest zgomot e mai mult tacanit, nu barait.
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
szabo
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2000 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2011
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru sfaturii, vreau sa mentionez ca acel zgomot nu se aude cind motorul merge in relanti, acel barait apare dupa ce motorul se incalzeste in mers cind accelerezi chiar dupa ce ai ridicat piciorul de pe acceleratie citeva secunde, motorul meu a fost foarte silentios inainte de reparatie ,altfel trage bine, porneste usor doar acel barait ma inerveaza am incercat si cu astupatul tevii de esapament tot nu am observat nimic nu se simt gaze arse deasupra motorului iar meseriasii spun ca totul e in regula(mie nu mi se pare)am facut drumurii mai lungi,am curatat trothel bady, nimic, oare la un tester se poate afla defectul as vrea sa merg la sigur va multumesc inca odata. sarbatori fericite tuturor agelistilor.