Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Saptamana asta foarte geroasa cu pina la -17 in Bucuresti, dimineata pleca masina la max a 2a cheie avand in rezervor motorina super euro aditivata de la OMV. Aseara am pus 25 de l de motorina (super euro diesel) de la Petrom peste cei 10 care mai erau in rezervor. Rezultatul: azi dimineazta a pornit la a 5a cheie...si aia lunga Sad. Exista vreun aditiv care sa-l pun in rezervor sa ajute la pornire?
THX
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu pun alternativ in ordinea cantitatii de la: Petrom, Luckoil, OMV si masina porneste la "sfert de iarna", adica imediat ce dau la demaror, sub 1 secunda.
Deci problema nu cred sa fie de la motorina (nu este exclus) ci poate fi de la filtru de motorina infundat sau care are apa, bujii incandescente arse sau poate ulei uzat si/sau gros.
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Filtre aer si motorina plus ulei au fost schimbate in septembrie in Germania (la A.T.U.) inainte sa vin acasa. De atunci am facut 6500km...ceea ce nu mi se pare mult.
Basca la -17C porneste cu OMV la a 2a cheie, la -10C din prima....azi dimineata la -8,5C la a5a...cu petrom insa. Eu zic ca am nimerit motorina naspa.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bujiile incandescente iti functioneaza toate? Fa un diagnostic pe calc.
Cata motorina ai in rezervor de obicei? Eu am in general minim jumatate de rezorvor. Astfel daca prind o motorina mai proasta cand alimentez, se combina cu restul si nu se simte.
Eu am 10 mii km de cand am schimbat ulei, filtru ulei si filtru de motorina si porneste impecabil.
Inca o chestie de care citisem, este ca cu cat tii mai gol rezervorul, cu atat sunt sanse mai mari sa se formeze condens, eu daca il tin intre jumatate si 3/4 probabil face f. putin condens peste noapte.
Sau poate am avut eu intotdeauna noroc si tu ghinion cu motorina asta proasta din romania.
  • crisluca1985

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Bucucresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Eu pun de la Lukoil, si porneste imediat, adica normal, dar am schimbat toate filtrele iar de bujii nu stiu nimik, si o tin chiar deasupra la rosu mai tot timpu. Nu stiu de la ce ar putea sa fie, dar oricum cand ai motorina proasta iti dai imediat seama in mers, dupa cum trage masina.
  • fabian

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: jerusalem
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2005

  • Mesaj Privat
hi, am citit espre necazul vostru cu pornirea pe vreme de minus.......
Exsista spryuri care injecrate in galeria de aer ,dupa filtru ,face din pornire un vis. Nu-i nevoie nici de bujii pentru preincalzire.
pentru interesati pot sa dau lamuriri Marcel
  • ktgorik

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am luat din Carrefour un aditiv de motorina Shell si l-am pus peste restul de motorina din rezervor...si-a revenit masina. Pornire f. usoara, demaraj puternic in forta si fara pic de fum.
Off topic.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR