ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
Saptamana asta foarte geroasa cu pina la -17 in Bucuresti, dimineata pleca masina la max a 2a cheie avand in rezervor motorina super euro aditivata de la OMV. Aseara am pus 25 de l de motorina (super euro diesel) de la Petrom peste cei 10 care mai erau in rezervor. Rezultatul: azi dimineazta a pornit la a 5a cheie...si aia lunga . Exista vreun aditiv care sa-l pun in rezervor sa ajute la pornire?
THX
THX
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Eu pun alternativ in ordinea cantitatii de la: Petrom, Luckoil, OMV si masina porneste la "sfert de iarna", adica imediat ce dau la demaror, sub 1 secunda.
Deci problema nu cred sa fie de la motorina (nu este exclus) ci poate fi de la filtru de motorina infundat sau care are apa, bujii incandescente arse sau poate ulei uzat si/sau gros.
Deci problema nu cred sa fie de la motorina (nu este exclus) ci poate fi de la filtru de motorina infundat sau care are apa, bujii incandescente arse sau poate ulei uzat si/sau gros.
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat
Filtre aer si motorina plus ulei au fost schimbate in septembrie in Germania (la A.T.U.) inainte sa vin acasa. De atunci am facut 6500km...ceea ce nu mi se pare mult.
Basca la -17C porneste cu OMV la a 2a cheie, la -10C din prima....azi dimineata la -8,5C la a5a...cu petrom insa. Eu zic ca am nimerit motorina naspa.
Basca la -17C porneste cu OMV la a 2a cheie, la -10C din prima....azi dimineata la -8,5C la a5a...cu petrom insa. Eu zic ca am nimerit motorina naspa.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bujiile incandescente iti functioneaza toate? Fa un diagnostic pe calc.
Cata motorina ai in rezervor de obicei? Eu am in general minim jumatate de rezorvor. Astfel daca prind o motorina mai proasta cand alimentez, se combina cu restul si nu se simte.
Eu am 10 mii km de cand am schimbat ulei, filtru ulei si filtru de motorina si porneste impecabil.
Inca o chestie de care citisem, este ca cu cat tii mai gol rezervorul, cu atat sunt sanse mai mari sa se formeze condens, eu daca il tin intre jumatate si 3/4 probabil face f. putin condens peste noapte.
Sau poate am avut eu intotdeauna noroc si tu ghinion cu motorina asta proasta din romania.
Cata motorina ai in rezervor de obicei? Eu am in general minim jumatate de rezorvor. Astfel daca prind o motorina mai proasta cand alimentez, se combina cu restul si nu se simte.
Eu am 10 mii km de cand am schimbat ulei, filtru ulei si filtru de motorina si porneste impecabil.
Inca o chestie de care citisem, este ca cu cat tii mai gol rezervorul, cu atat sunt sanse mai mari sa se formeze condens, eu daca il tin intre jumatate si 3/4 probabil face f. putin condens peste noapte.
Sau poate am avut eu intotdeauna noroc si tu ghinion cu motorina asta proasta din romania.
- crisluca1985
- **
- 116 mesaje
- din 29 Aug 2004
- Bucucresti
crisluca1985
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucucresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2004
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
ktgorik
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2004
- Mesaj Privat