- Ducucucucu
- OP
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2015
- Zafira 2001
- Tulcea
Ducucucucu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salut baieti! Acum o saptamana am curatat clapeta de acceleratie si i-am pus silicon de temperatura inalta in loc de garnitura. De cand am umblat cand pornesc masina dimineata, se tureaza la 1700 de ture (inainte pana la 1000..1200) relantiul e instabil (600..200 rotatii), iar in mers cand sunt de exemplu in viteza a 4-a, pe drum drept si merg fara sa accelerez, doar cat sa mentin viteza incepe sa smunceasca ca si cum m-ar impinge cineva repetat de la spate. Daca accelerez smunceala dispare si motorul se accelereaza normal. Pe tester imi da urmatoarele erori:
p0100 mass or volume air flow circuit/intrare scazuta/intermitent
p0110 intake air temperature circuit/imput signal too high/intermitent
p1130 o2 senzor 1 circuit - transition switch time ratio/intermitent
p0170 evacuare bogata/intermitent
p1500 electronic throttle control motor/functionare defectuoasa/intermitent
p1550 control electronicacceleratie administrare putere/intermitent
p1525 eroare pozitie/intermitent
p1526 pozitie acceleratie eroare adaptare/intermitent
p1555 senzor pozitie acceleratie semnal incarcare (sarcina) incorect cu incarcare motor/intermitent
Am umput o foaie a4 cu erorile motorului meu. Primele 4 erori le am dinainte de relantiul instabil, restul dupa ce am ublat la clapeta.
Rog pe cine stie de problema sa ma ajute si pe mine. Nu mai stiu ce sa-i mai fac...ce sa mai stric
Am mai descoperit ceva: La drum lung(Tulcea - Constanta) am mers tot drumul cu aprox. 60...70 grade la apa. Afara erau 2..3 grade. In oras sau pe loc apa creste la 80...95 grade si iese un abur incins de undeva din zona distributiei de sub filtrul de aer, cred ca din cauza pompei de apa, fiinca nu e nici un furtun in zona...cred. Aburul miroase a antigel incins/ars si intra si prin gurile de aer din habitaclu de ma ustura ochii. Cum opresc motorul si ridic capota sa vad, dispare si aburul. Daca o repornesc nu mai face abur. Apa din vasul de expansiune pare sa scada usor de tot si nu curge de pe furtunul de sus al bazinului. Ce ar putea sa fie? termostatul?
Ultima modificare făcută de Ducucucucu la Vin 11 Dec, 2015 8:17 pm
p0100 mass or volume air flow circuit/intrare scazuta/intermitent
p0110 intake air temperature circuit/imput signal too high/intermitent
p1130 o2 senzor 1 circuit - transition switch time ratio/intermitent
p0170 evacuare bogata/intermitent
p1500 electronic throttle control motor/functionare defectuoasa/intermitent
p1550 control electronicacceleratie administrare putere/intermitent
p1525 eroare pozitie/intermitent
p1526 pozitie acceleratie eroare adaptare/intermitent
p1555 senzor pozitie acceleratie semnal incarcare (sarcina) incorect cu incarcare motor/intermitent
Am umput o foaie a4 cu erorile motorului meu. Primele 4 erori le am dinainte de relantiul instabil, restul dupa ce am ublat la clapeta.
Rog pe cine stie de problema sa ma ajute si pe mine. Nu mai stiu ce sa-i mai fac...ce sa mai stric
Am mai descoperit ceva: La drum lung(Tulcea - Constanta) am mers tot drumul cu aprox. 60...70 grade la apa. Afara erau 2..3 grade. In oras sau pe loc apa creste la 80...95 grade si iese un abur incins de undeva din zona distributiei de sub filtrul de aer, cred ca din cauza pompei de apa, fiinca nu e nici un furtun in zona...cred. Aburul miroase a antigel incins/ars si intra si prin gurile de aer din habitaclu de ma ustura ochii. Cum opresc motorul si ridic capota sa vad, dispare si aburul. Daca o repornesc nu mai face abur. Apa din vasul de expansiune pare sa scada usor de tot si nu curge de pe furtunul de sus al bazinului. Ce ar putea sa fie? termostatul?
Ultima modificare făcută de Ducucucucu la Vin 11 Dec, 2015 8:17 pm
- Ducucucucu
- OP
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2015
- Zafira 2001
- Tulcea
Ducucucucu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
- gyenes
- **
- 296 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Zafira z1.8xe
- Timis
gyenes
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira z1.8xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Ducucucucu
- OP
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2015
- Zafira 2001
- Tulcea
Ducucucucu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Azi am desfacut din nou clapeta. M-am gandit ca eu cand am curatat clapeta am scos banutul acela care obtureaza aerul. Nu am notat pozitia ei, fata spate, rasucita (mare gresala).... Am montat-o in toate cele 4 pozitii posibile. Cand am rotit banutul la 180 de grade motorul mergea fara intreruperi, dar accelerat cam la 900 rpm. Daca o pun in pozitia opusa, turatiile coboara la 500...600 rmp, dar relantiul e uneori instabil. Acuratetea reglarii are vreo insemnatate? adica pozitia banutului aluia in cele doua gauri... Are stantata pe o fata cifra 4 si doua linii de-a lungul axului, iar pe fata opusa nu e nimic stantat, este doar mai patata din cauza calaminei dinspre motor.
Cu aburii aceia am fost la mecanic, am ridicat-o pe elevator si am constatat ca curge pompa de apa. Nu tot timpul, decat atunci cand circul mult prin oras. Picura exact pe cureaua de accesorii si aceasta arunca antigel pe alternator si compresorul ac... Deci trebuie schimbata pompa si distributia cu aceasta ocazie.
Cu aburii aceia am fost la mecanic, am ridicat-o pe elevator si am constatat ca curge pompa de apa. Nu tot timpul, decat atunci cand circul mult prin oras. Picura exact pe cureaua de accesorii si aceasta arunca antigel pe alternator si compresorul ac... Deci trebuie schimbata pompa si distributia cu aceasta ocazie.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Ducucucucu
- OP
- 36 mesaje
- din 15 Mar 2015
- Zafira 2001
- Tulcea
Ducucucucu
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2015
- Mesaj Privat
Eu scriu aici sa ma ajute cineva si eventual sa si invete altii de greselile si actiunile mele. Inainte de a-l desface am cautat pe net de eventuale pericole....nu am gasit nimic legat de aceasta actiune, de a muta banutul de la locul lui. Nimeni nu scrie ca nu trebuie mutata pozitia lui fiindca e reglata din fabrica pozitia lui. Nu inteleg de ce trebuie ata precizie...
- deleted-21201
- **
- 269 mesaje
- din 02 Aug 2008
deleted-21201
- Mesaje scrise: 269
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2008
- Mesaj Privat
- MBurcea498
- *
- 1 mesaje
- din 20 Mar 2022
MBurcea498
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2022
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat