Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • highlyaddicted

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2011 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare


Scurt si la obiect : am cumparat un Opel Astra, varianta scurta, 2011 140000 km etc.

Ideea este ca deocamdata investitia nu s-a meritat . Prima data am avut probleme cu bujiile , le-am schimbat, no stress . Iar acum o saptamana circulam normal , fara turatii ridicate si imi apare semnul de baterie in bord , opresc, ii mai dau o cheie si observ ca dispare . dupa alti 2 km vad ca imi creste temperatura apei peste normal , era deja la 100 grade . Trag pe dreapta si nu o mai pornesc , chem pe cineva sa ma tracteze , o ducem la service , iar dupa ce s-a uitat mecanicul la ea , imi spune ca s-a rupt cureaua de la alternator si ca odata cu ruptura de curea mi-i s-a rupt si o piesa din bloc motor. SUPER! Mi-a dat 2 variante , bloc motor nou , varianta pe care nu mi-o permit si a doua-a , dat jos motor + o incercare de sudare a piesei . Mi-a zis un pret aproximativ de 700 Euro .

Acum as dorii de la voi , daca va gasiti putin timp , sa analizati pozele atasate mai jos si sa va dati si voi cu parerea .

Multumesc anticipat
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pune tipu motorului la profil
si poate se geseste o varianta mai ieftina de reparat
  • highlyaddicted

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2011 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am facut update si la informatia ceruta . Apreciez intentia
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
pareea mea e ca e mult.... 700 de euro iei motor cu totul din afara tarii. si pt cei care poate o sa sara cu gura ca nu are cum sa fie asa putin un motor ca asta, raspunsul meu e ca e motor fiat 1.3 JTDm de pe punto, grande punto, meriva, mito, panda, ypsilon, idea, corsa, musa.... si imi pare rau sa spun ca nu sunt foarte laudate. sper sa rezolvi problema. un sudor bun o sa reuseasca sa iti faca o sudura trainica dar nu va mai fi niciodata ca piesa turnata.
ar mai fi o posibilitate: fa rost de proiectul blocului motor, vezi care sunt punctele unde poti fixa un suport pe care sa asezi piesa. e ceva de lucru si poate nu iti va lua chiar 700 de euro cat ti se cere pt o sudura.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu cred ca, cureaua de accesorii poate rupe o piesa din metal...indiferent din ce material este.
Din cate stiu eu daca se rupe cureaua mergi pe baterie...nu mai incarca alternatorul bateria.
Evenimentul este unul neplacut:(.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Daca masina are carte de service, poti incerca la garantii. Faptul ca s-a spart ceva la bloc denota un defect de turnare, ce-i aia, se rupe o curea si se sparge blocul. Pe urma iar, daca are distributia/accesoriile schimbate la service autorizat, poti vedea de ce s-a rupt cureaua si sa incerci sa tragi despagubiri si de acolo.
Un semn de intrebare vine de la faptul ca accesoriile antreneaza alternatorul, compresorul de la aerul conditionat si pompa de servodirectie, daca masina are servo hidraulica. Nu inteleg legatura dintre ruperea curelei de accesorii si incalzirea motorului. Pompa de apa este pe cureaua de distributie, sunt aproape 100% sigur. Cand s-a rupt cureaua, s-a infasurat pe acolo?
  • Aries

  • Mesaje scrise: 890
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Omu" a patit ca mine cu cautare capota fata Golf 5 pentru care mi s-a cerut la dezmembrari 11 mil. Cand am intrebat " pai bine frate, cum sa-mi ceri pt un rahat de capota atat" raspunsul a fost sec:
- nah, iar ai Golf 5 ! ( mici macar nu era al meu )

In fine - am dus piese ( demontate ce-i drept ) la un sudor adevarat, i-am cumparat si electrozi de fonta cum a cerut el si a a facut o sudura clasa intai !
Piesele erau de la capacele unui cilindru hidraulic ce ridicau un disc agricol mare - deci presiuni foarte mari. La fel, am mai dus la acelasi sudor si capace cilindrii fonta de la pistoanele unei masini de ierbicidat unde la fel, aveam nevoie de rezistenta si etanseitate. Si in ziua de azi functioneaza ambele.
Deci se poate doar ca trebuie demontata piesa.
Ps - fiecare reparatie m-a costat 150 lei si crapaturile erau intre 7 si 10 cm doar ca eu mai ceream si perfect etans pe langa o rezistenta mare fiind vorba de presiuni mari.


Ultima modificare făcută de Aries la Mie 09 Dec, 2015 3:35 pm
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Pompa de apa este pe accesorii nu pe distributie....poate asta e cauza cresterii temperaturii apei.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
My bad atunci, nu am gasit o diagrama a motorului. Cred ca are distributie cu lant si de aceea pompa de apa e pe cureaua de accesorii.
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu am pe curea distributia 1.7 A17DTR motorul de isuzu....si pompa de apa o am pe accesorii.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mi se par dubioase combinatiile astea Razz Dupa mine ar trebuie sa fie pe distributie pompa de apa....
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Pun pariu ca nu are scut sub masina. Probabil ca i-a intrat vreo piatra in zona accesoriilor si de acolo a pornit toata treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR