- opel.cosmin
- OP
- 1 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Astra 2001 Z16SE
- Prahova
opel.cosmin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Opel Astra G, motor de 1.6 8v, an de fabricatie 2001.
Problema masinii este acea ca acul turometrului nu sta fix la relanti(asa cum am vazut la alte Opel-uri) ci oscileaza putin.
De cateva zile incoace atunci cand o pornesc si o las cam 2 min la relanti, turatia incepe sa scada cam pana pe la 700-750 de rpm si motorul tinde sa se opreasca.
Am adus masina din Germania cam acum doi ani, si de atunci si pana acum 3 luni alimentasem numai cu benzina Carrera 95. Acum 3 luni am inceput sa pun Carrera 100, deoarece auzisem ca asta ar putea fi una din cauzele problemei relanti-ului, insa nici asa nu se simte nici o diferenta.
Va rog ajutati-ma!
Am un Opel Astra G, motor de 1.6 8v, an de fabricatie 2001.
Problema masinii este acea ca acul turometrului nu sta fix la relanti(asa cum am vazut la alte Opel-uri) ci oscileaza putin.
De cateva zile incoace atunci cand o pornesc si o las cam 2 min la relanti, turatia incepe sa scada cam pana pe la 700-750 de rpm si motorul tinde sa se opreasca.
Am adus masina din Germania cam acum doi ani, si de atunci si pana acum 3 luni alimentasem numai cu benzina Carrera 95. Acum 3 luni am inceput sa pun Carrera 100, deoarece auzisem ca asta ar putea fi una din cauzele problemei relanti-ului, insa nici asa nu se simte nici o diferenta.
Va rog ajutati-ma!
- nicolaeclaus
- **
- 55 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Vectra 2006 z16xe
- Bucuresti
nicolaeclaus
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
george SFI- Suspendat
- 6 mesaje
- din 20 Feb 2009
- Calibra 1991 2000 SFI
- Bucuresti
george SFI- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 2000 SFI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
george SFI- Suspendat
- 6 mesaje
- din 20 Feb 2009
- Calibra 1991 2000 SFI
- Bucuresti
george SFI- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1991 2000 SFI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
dady_t
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2008
- Mesaj Privat
opel.cosmin a scris:Salut!
Am un Opel Astra G, motor de 1.6 8v, an de fabricatie 2001.
Problema masinii este acea ca acul turometrului nu sta fix la relanti(asa cum am vazut la alte Opel-uri) ci oscileaza putin.
De cateva zile incoace atunci cand o pornesc si o las cam 2 min la relanti, turatia incepe sa scada cam pana pe la 700-750 de rpm si motorul tinde sa se opreasca.
Am adus masina din Germania cam acum doi ani, si de atunci si pana acum 3 luni alimentasem numai cu benzina Carrera 95. Acum 3 luni am inceput sa pun Carrera 100, deoarece auzisem ca asta ar putea fi una din cauzele problemei relanti-ului, insa nici asa nu se simte nici o diferenta.
Va rog ajutati-ma!
Pot fi mai mult cauze.De aceea iti recomand s-o pui pe tester.Ar putea fi senzorul de ralanti,sonda lambda sau chiar ECU(calculatorul masinii)ATENTIE: testerele gen laptop nu iti arata toate defectiunile.
Am un Opel Astra G, motor de 1.6 8v, an de fabricatie 2001.
Problema masinii este acea ca acul turometrului nu sta fix la relanti(asa cum am vazut la alte Opel-uri) ci oscileaza putin.
De cateva zile incoace atunci cand o pornesc si o las cam 2 min la relanti, turatia incepe sa scada cam pana pe la 700-750 de rpm si motorul tinde sa se opreasca.
Am adus masina din Germania cam acum doi ani, si de atunci si pana acum 3 luni alimentasem numai cu benzina Carrera 95. Acum 3 luni am inceput sa pun Carrera 100, deoarece auzisem ca asta ar putea fi una din cauzele problemei relanti-ului, insa nici asa nu se simte nici o diferenta.
Va rog ajutati-ma!