Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • opel.cosmin

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
Am un Opel Astra G, motor de 1.6 8v, an de fabricatie 2001.
Problema masinii este acea ca acul turometrului nu sta fix la relanti(asa cum am vazut la alte Opel-uri) ci oscileaza putin.
De cateva zile incoace atunci cand o pornesc si o las cam 2 min la relanti, turatia incepe sa scada cam pana pe la 700-750 de rpm si motorul tinde sa se opreasca.
Am adus masina din Germania cam acum doi ani, si de atunci si pana acum 3 luni alimentasem numai cu benzina Carrera 95. Acum 3 luni am inceput sa pun Carrera 100, deoarece auzisem ca asta ar putea fi una din cauzele problemei relanti-ului, insa nici asa nu se simte nici o diferenta.
Va rog ajutati-ma!
  • nicolaeclaus

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am mers la OPEL cu relantiul....nici la mine nu sta fix...
Acum nu stiu in ce masura se misca la tine.
La mine ffff putin...si mi-a spus ca este normal pentru benzina.
Nu face figuri sa se opreasca sau sa simt in masina ca se misca relantiul.
  • george SFI

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 2000 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2009

  • Mesaj Privat
la mine dak nu o acceleraz moare motorul
  • george SFI

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1991 2000 SFI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2009

  • Mesaj Privat
vreau sa zic k pana sa mi se duk ambreiajul motorul mergea perfect nu am avut niciodata probleme cu el sau cu relanti-ul
  • dady_t

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
opel.cosmin a scris:Salut!
Am un Opel Astra G, motor de 1.6 8v, an de fabricatie 2001.
Problema masinii este acea ca acul turometrului nu sta fix la relanti(asa cum am vazut la alte Opel-uri) ci oscileaza putin.
De cateva zile incoace atunci cand o pornesc si o las cam 2 min la relanti, turatia incepe sa scada cam pana pe la 700-750 de rpm si motorul tinde sa se opreasca.
Am adus masina din Germania cam acum doi ani, si de atunci si pana acum 3 luni alimentasem numai cu benzina Carrera 95. Acum 3 luni am inceput sa pun Carrera 100, deoarece auzisem ca asta ar putea fi una din cauzele problemei relanti-ului, insa nici asa nu se simte nici o diferenta.
Va rog ajutati-ma!
Pot fi mai mult cauze.De aceea iti recomand s-o pui pe tester.Ar putea fi senzorul de ralanti,sonda lambda sau chiar ECU(calculatorul masinii)ATENTIE: testerele gen laptop nu iti arata toate defectiunile.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR