Scurt si la obiect : am cumparat un Opel Astra, varianta scurta, 2011 140000 km etc.
Ideea este ca deocamdata investitia nu s-a meritat . Prima data am avut probleme cu bujiile , le-am schimbat, no stress . Iar acum o saptamana circulam normal , fara turatii ridicate si imi apare semnul de baterie in bord , opresc, ii mai dau o cheie si observ ca dispare . dupa alti 2 km vad ca imi creste temperatura apei peste normal , era deja la 100 grade . Trag pe dreapta si nu o mai pornesc , chem pe cineva sa ma tracteze , o ducem la service , iar dupa ce s-a uitat mecanicul la ea , imi spune ca s-a rupt cureaua de la alternator si ca odata cu ruptura de curea mi-i s-a rupt si o piesa din bloc motor. SUPER! Mi-a dat 2 variante , bloc motor nou , varianta pe care nu mi-o permit si a doua-a , dat jos motor + o incercare de sudare a piesei . Mi-a zis un pret aproximativ de 700 Euro .
Acum as dorii de la voi , daca va gasiti putin timp , sa analizati pozele atasate mai jos si sa va dati si voi cu parerea .
Multumesc anticipat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)