- alex.oltean
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2013
- Bucuresti
alex.oltean
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu un Astra H din 2007 (motor Z17DTH, 170.000km) si vreau sa stiu parerea voastra despre toate schimburile / revizii / curatare piese care ar prelungi durata de viata a masinii sau ar aduce orice imbunatatire in modul de functionare al masinii.
Ce am facut eu pana acum:
- clasicele schimburi de ulei / filtre(toate, pt ca in Bucuresti e plin de praf, etc) la 10.000km
- schimbul de ambreiaj + volanta: pentru ca incepea sa dea semne
- curatat electromotor odata cu schimbatul ambreiajului: de mentionat ca am scos 1 pumn de pilitura de la ambreiaj. Este FF important sa il curatati daca tot schimbati ambreiajul.
- schimb lichid frane, directie, cutie viteze(odata cu ambreiajul)
- curatat EGR. Pentru mine asta a dus la o FOARTE MARE DIFERENTA. Consuma mai putin. Trage MULT mai bine masina. Era teava dintre EGR si motor infundata aproape de tot. Turbina nu mai fluiera deloc. Inainte de curatare intre 2000 si 3000 rpm daca o acceleram mai apasat fluiera deranjant.
As dori sa stiu ce altceva ar aduce o viata mai buna sau ar trebui sa am in vedere in curand. Am auzit ca s-ar curata ceva la admisia de motorina / senzorul de aer, sau o placuta electronica de admisie motorina care am vazut pe net ca in timp e posibil sa apara ulei de la motor.
Orice informatie este apreciata
O seara buna!
Am si eu un Astra H din 2007 (motor Z17DTH, 170.000km) si vreau sa stiu parerea voastra despre toate schimburile / revizii / curatare piese care ar prelungi durata de viata a masinii sau ar aduce orice imbunatatire in modul de functionare al masinii.
Ce am facut eu pana acum:
- clasicele schimburi de ulei / filtre(toate, pt ca in Bucuresti e plin de praf, etc) la 10.000km
- schimbul de ambreiaj + volanta: pentru ca incepea sa dea semne
- curatat electromotor odata cu schimbatul ambreiajului: de mentionat ca am scos 1 pumn de pilitura de la ambreiaj. Este FF important sa il curatati daca tot schimbati ambreiajul.
- schimb lichid frane, directie, cutie viteze(odata cu ambreiajul)
- curatat EGR. Pentru mine asta a dus la o FOARTE MARE DIFERENTA. Consuma mai putin. Trage MULT mai bine masina. Era teava dintre EGR si motor infundata aproape de tot. Turbina nu mai fluiera deloc. Inainte de curatare intre 2000 si 3000 rpm daca o acceleram mai apasat fluiera deranjant.
As dori sa stiu ce altceva ar aduce o viata mai buna sau ar trebui sa am in vedere in curand. Am auzit ca s-ar curata ceva la admisia de motorina / senzorul de aer, sau o placuta electronica de admisie motorina care am vazut pe net ca in timp e posibil sa apara ulei de la motor.
Orice informatie este apreciata
O seara buna!
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
- alex.oltean
- OP
- 8 mesaje
- din 26 Nov 2013
- Bucuresti
alex.oltean
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2013
- Mesaj Privat