Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • vladutz84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1964
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2015

  • Mesaj Privat
In ciuda faptului ca in viata de zi cu zi conduc o alta marca de automobile si am 3 modele, aflandu-ma in vizita la tara la niste prieteni si fiind foarte curios am gasit in garajul lor "trabantul verde" care era ingropat intr-un morman de lucruri, de abia distingeam ce marca e...Am fost foarte entuziast tinand cont ca am avut o Dacia 1100 si imi plac masinile vechi mici si, ca mai am un Ford LTD 1973, model american, care din pacate nu a intrat in procesul de restaurare pentru ca mi-a luat inima Kadett-ul! A fost o adevarata aventura pana i-am convins sa mi-l vanda si sa nu il lase sa se rugineasca de tot, dar adevarata aventura a inceput cand eu cu mine in propriul garaj am inceput sa il "dezbrac" pana la tabla goala si sa il restaurez...proces ce dureaza deja de mai bine de 6 luni...reusind sa termin doar puntile de sablat si de vopsit, iar acum le asamblez....dar gata cu vorba am sa va prezint un Kadett A din 1964!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Imi place!

Cu ce sablezi la exterior si cum procedezi ? Poti sa dai ceva detalii ?
Sunt interesat, mi-am luat si eu un aparat de sablat RODCRAFT 8112 si as vrea sa ma apuc si eu la un moment dat.
  • vladutz84

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Kadett 1964
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Sablatul puntilor a fost realizat cu un aparat industrial cu nisip fin, cu care se sableaza remorcile de camioane
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR