- costelush79
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Mar 2008
- Brasov
costelush79
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Masina a stat aproape 2 ani. Dupa o revizie mai serioasa am inceput sa merg din nou cu ea, dar au inceput si problemele.
Pe la 2500 - 3000 de turatii motorul murea in mers. Dupa, daca reporneam motorul mergea corect.
Am citit erorile, aveam P1191 P0093 P1481 si P0108 (7)
Primele 2 au fost rezolvate cu schimbarea garniturilor la regulatorul de presiune de pe rampa.
Am ramas cu P0108 (7) Boost pressure High Pressure - Not present.
Masina merge fara nici o problema in viteza 1 si 2 la orice turatie, dar in viteza a 3-a pe la 2500 - 3000 de turatii da putin in nas si intra in limp mode, nu mai pot trece de 3000 de turatii in nici o treapta de viteza. Daca opresc motorul si pornesc din nou merge bine.
Am schimbat senzorul de MAP cu unul second, dar face la fel. Senzorul de pe masina era destul de infundat pe partea dinspre pompa de vacuum cu negreala, dar cel nou era ok.
Mecanicul care s-a ocupat de ea mi-a spus ca singura rezolvare ar fi sa curatam turbina, cauza problemei fiind geometria turbinei. A curatat de asemea si EGR-ul.
Am gasit aceasta problema pe forum, dar rezolvarea a fost schimbare Electrovalva Turbo. Nu cred ca se aplica si la Corsa pentru ca, din ce mi-a spus mecanicul si din ce am mai cautat pe net, Corsa nu are Electrovalva Turbo.
Va rog sa-mi confirmati daca pe Corsa exita Electrovalva turbo si sa-mi spuneti daca credeti ca problema poate sa vina si din alte parti.
Multumesc anticipat!
Masina a stat aproape 2 ani. Dupa o revizie mai serioasa am inceput sa merg din nou cu ea, dar au inceput si problemele.
Pe la 2500 - 3000 de turatii motorul murea in mers. Dupa, daca reporneam motorul mergea corect.
Am citit erorile, aveam P1191 P0093 P1481 si P0108 (7)
Primele 2 au fost rezolvate cu schimbarea garniturilor la regulatorul de presiune de pe rampa.
Am ramas cu P0108 (7) Boost pressure High Pressure - Not present.
Masina merge fara nici o problema in viteza 1 si 2 la orice turatie, dar in viteza a 3-a pe la 2500 - 3000 de turatii da putin in nas si intra in limp mode, nu mai pot trece de 3000 de turatii in nici o treapta de viteza. Daca opresc motorul si pornesc din nou merge bine.
Am schimbat senzorul de MAP cu unul second, dar face la fel. Senzorul de pe masina era destul de infundat pe partea dinspre pompa de vacuum cu negreala, dar cel nou era ok.
Mecanicul care s-a ocupat de ea mi-a spus ca singura rezolvare ar fi sa curatam turbina, cauza problemei fiind geometria turbinei. A curatat de asemea si EGR-ul.
Am gasit aceasta problema pe forum, dar rezolvarea a fost schimbare Electrovalva Turbo. Nu cred ca se aplica si la Corsa pentru ca, din ce mi-a spus mecanicul si din ce am mai cautat pe net, Corsa nu are Electrovalva Turbo.
Va rog sa-mi confirmati daca pe Corsa exita Electrovalva turbo si sa-mi spuneti daca credeti ca problema poate sa vina si din alte parti.
Multumesc anticipat!
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
Eu zic sa m ai cauti.Si tu si mecanicul tau.si sa m ai cititi. https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1083958
urmareste furtunasul de vaccum ce pleaca de la turbina si o sa o gasesti.
urmareste furtunasul de vaccum ce pleaca de la turbina si o sa o gasesti.