parara
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna seara,este prima mea postare.
Sunt nou membru,de curand am achizitionat un opel vectra c 1.9 cdti 6 trepte cod motor z19dt 120cp an 2007,o masina care o doream de mult!
Dupa achizitionare au inceput si unele probleme consumabile fulie,arc spate,amortizor fata scurs,distributie etc schimbate dupa cateva zile.
Problema mare este ca imi bat tachetii cand plec de pe loc si accelerez incepe sa se auda niste batai de la motor,am fost la servise au dat capacul jos au verificat cu Lera si au zis ca este distanta mare intre pastila tachetului si ax, am zis bun ii comand si gata ii schimbat, am fost sa ii comand si la piese auto au spus ca toti tachetii sunt la aceeasi dimensiune iar mecanicul spunea ca difera grosimea intre ei la admisie si evacuare ceva de genul am inteles! poate cineva sa ma lamureasca ? Va multumesc si sper ca am postat bine! o seara buna
Sunt nou membru,de curand am achizitionat un opel vectra c 1.9 cdti 6 trepte cod motor z19dt 120cp an 2007,o masina care o doream de mult!
Dupa achizitionare au inceput si unele probleme consumabile fulie,arc spate,amortizor fata scurs,distributie etc schimbate dupa cateva zile.
Problema mare este ca imi bat tachetii cand plec de pe loc si accelerez incepe sa se auda niste batai de la motor,am fost la servise au dat capacul jos au verificat cu Lera si au zis ca este distanta mare intre pastila tachetului si ax, am zis bun ii comand si gata ii schimbat, am fost sa ii comand si la piese auto au spus ca toti tachetii sunt la aceeasi dimensiune iar mecanicul spunea ca difera grosimea intre ei la admisie si evacuare ceva de genul am inteles! poate cineva sa ma lamureasca ? Va multumesc si sper ca am postat bine! o seara buna