number403
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut. Acum cateva zile am desfacut roata stanga-fata si cand am montat-o probabil am strans prea tare si a inceput prezonul sa se invarta in gol ( cand l-am scos , filetul din fata era distrus) azi am cumparat alt prezon si la fel face . Un prieten mi-a spus ca ar fi butucul . Am citit la alte cazuri asemanatoare ca au schimbat fuzeta , rulmentul , etc ..Imi puteti spune la ce sa ma astept sa schimb cand o sa ma duc la service , sa nu ma duc complet nepregatit . Si imi puteti spune niste preturi aproximative .Multumesc !
Opel Astra G , 2001 z16se .
Opel Astra G , 2001 z16se .
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
rpp
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2011
- Mesaj Privat
S-a rupt filetul de la flansa rulmentului. Nu-ti recomand sa mergi in 3 prezoane si singura solutie e sa schimbi rulmentul. Unul cu senzor ABS inclus e cam 1000 ron GM si alta marca in jur de 400 ron.
Am mai auzit de solutii/carpeli cu folosirea unui prezon cu diametru mai mare si evident refacut filetul/gaura din flansa sa accepte prezonul repectiv. Eu personal zic ca asta e o solutie de carpaci din spatele blocului.
Singura solutie viabila ramane inlocuirea rulmentului. Am patit ceva similar cu ani in urma si m-a costat 750 cu tot manopera. Din pacate... trebuie sa accepti gandul ca te va costa si fara minim 500 de ron nu scapi. Asta e, e pentru siguranta ta in final
Am mai auzit de solutii/carpeli cu folosirea unui prezon cu diametru mai mare si evident refacut filetul/gaura din flansa sa accepte prezonul repectiv. Eu personal zic ca asta e o solutie de carpaci din spatele blocului.
Singura solutie viabila ramane inlocuirea rulmentului. Am patit ceva similar cu ani in urma si m-a costat 750 cu tot manopera. Din pacate... trebuie sa accepti gandul ca te va costa si fara minim 500 de ron nu scapi. Asta e, e pentru siguranta ta in final
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
number403
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2014
- Mesaj Privat
rpp a scris:S-a rupt filetul de la flansa rulmentului. Nu-ti recomand sa mergi in 3 prezoane si singura solutie e sa schimbi rulmentul. Unul cu senzor ABS inclus e cam 1000 ron GM si alta marca in jur de 400 ron.
Am mai auzit de solutii/carpeli cu folosirea unui prezon cu diametru mai mare si evident refacut filetul/gaura din flansa sa accepte prezonul repectiv. Eu personal zic ca asta e o solutie de carpaci din spatele blocului.
Singura solutie viabila ramane inlocuirea rulmentului. Am patit ceva similar cu ani in urma si m-a costat 750 cu tot manopera. Din pacate... trebuie sa accepti gandul ca te va costa si fara minim 500 de ron nu scapi. Asta e, e pentru siguranta ta in final
Am mai auzit de solutii/carpeli cu folosirea unui prezon cu diametru mai mare si evident refacut filetul/gaura din flansa sa accepte prezonul repectiv. Eu personal zic ca asta e o solutie de carpaci din spatele blocului.
Singura solutie viabila ramane inlocuirea rulmentului. Am patit ceva similar cu ani in urma si m-a costat 750 cu tot manopera. Din pacate... trebuie sa accepti gandul ca te va costa si fara minim 500 de ron nu scapi. Asta e, e pentru siguranta ta in final
Am inteles .. eu am gasit pe internet rulment cu abs de la 150lei - 300 lei .de exemplu : http://www.pieseauto.ro/rul...e-1372787165.html
- silviupopa27
- *
- 11 mesaje
- din 24 Feb 2016
- Dolj
silviupopa27
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2016
- Mesaj Privat
rpp a scris:S-a rupt filetul de la flansa rulmentului. Nu-ti recomand sa mergi in 3 prezoane si singura solutie e sa schimbi rulmentul. Unul cu senzor ABS inclus e cam 1000 ron GM si alta marca in jur de 400 ron.
Am mai auzit de solutii/carpeli cu folosirea unui prezon cu diametru mai mare si evident refacut filetul/gaura din flansa sa accepte prezonul repectiv. Eu personal zic ca asta e o solutie de carpaci din spatele blocului.
Singura solutie viabila ramane inlocuirea rulmentului. Am patit ceva similar cu ani in urma si m-a costat 750 cu tot manopera. Din pacate... trebuie sa accepti gandul ca te va costa si fara minim 500 de ron nu scapi. Asta e, e pentru siguranta ta in final
Am mai auzit de solutii/carpeli cu folosirea unui prezon cu diametru mai mare si evident refacut filetul/gaura din flansa sa accepte prezonul repectiv. Eu personal zic ca asta e o solutie de carpaci din spatele blocului.
Singura solutie viabila ramane inlocuirea rulmentului. Am patit ceva similar cu ani in urma si m-a costat 750 cu tot manopera. Din pacate... trebuie sa accepti gandul ca te va costa si fara minim 500 de ron nu scapi. Asta e, e pentru siguranta ta in final
N-ar fi mai putin costisitor sa ia de la dezmembrãri ce ii trebuie?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu nu as schimba rulmentul pt atata lucru. Se reface filetul la diametru mai mare si aia e. Nu e solutie de spatele blocului ci una absolut normala. 100 de lei cel mult. Inclusiv la blocurile motor se practica si nu-i nici o problema. Apoi cand ai bani cumperi un rulment de calitate si il schimbi daca iti sta pe creier. Singura problema, la roata respectiva, nu lasi meseriasii de la vulcanizare sa umble aiurea.
Fiecare face ce vrea.
Fiecare face ce vrea.
rpp
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2011
- Mesaj Privat
Salut.
Legat de preturi, eu m-am uitat pe site-ul celor de la EDS, au preturi decente. Nu stiu daca sunt cele mai mici preturi dar eu pe ei ii folosesc drept referinta de pret si intotdeauna am gasit preturi bune. Imi cer scuze daca suna a reclama, e doar parerea mea.
Daca tu gasesti mai ieftin in alta parte, mna... de ce nu. Vezi si vorba aia cu "prea ieftin sa fie adevarat/bun"
Piesele din dezmembrari ar fi o solutie pt. ca poti gasi piese de prim montaj GM dar e cu foarte mare cantec in ceea ce priveste gradul de uzura. Pur si simplu habar nu ai ce iei. Da, poti sa te uiti pe dinafara si sa para bun/nou samd, dar rulmentul propriu zis e incapsulat si doat tragand cu mana de el nu poti sa-ti dai seama daca e ok sau nu. Il iei si speri ca e inca bun.
Mi-am zis parerea de refiletat si folosit prezon mai gros, e decizia fiecaruia. In teorie, n-are de ce sa nu mearga, dar eu nu m-as simti in siguranta sa fac asta pe masina mea.
Ca o paranteza, din experienta proprie. La mine s-au rupt 2 prezoane(poveste lunga), un rest de prezon nu a putut fi scos si am fost nevoit sa schimb rulmentul cu totul. Cum am zis m-a costat la vremea aia 750ron cu tot cu montaj si cred ca marca era FAG. Dupa 1 an si un pic am sesizat ca ceva nu era chiar ok, roata mergea greu, parca infranata. Am ridicato pe elevator, scos sistem de franare samd si... o roata mergea relativ liber iar asta cu rulmentul nou schimbat trebuia sa depui efort s-o invarti cu mana. Din fericire am pastrat rulmentul original, am gasit un nenea strungar care stia ce face si a reusit sa scoata restul de prezon fara sa strice filetul. Am montat la loc rulmentul original si merg si acum cu el fara probleme. In final m-a costat 750 de ron pt. 1 an.
Acum fiecare trage ce concluzie vrea, daca sunt piese chinezesti sau nu, daca merita sa iei original sau nu, daca risti cu ceva din dezmembrari sau nu.
Noroace in gasit solutia cea mai buna
Legat de preturi, eu m-am uitat pe site-ul celor de la EDS, au preturi decente. Nu stiu daca sunt cele mai mici preturi dar eu pe ei ii folosesc drept referinta de pret si intotdeauna am gasit preturi bune. Imi cer scuze daca suna a reclama, e doar parerea mea.
Daca tu gasesti mai ieftin in alta parte, mna... de ce nu. Vezi si vorba aia cu "prea ieftin sa fie adevarat/bun"
Piesele din dezmembrari ar fi o solutie pt. ca poti gasi piese de prim montaj GM dar e cu foarte mare cantec in ceea ce priveste gradul de uzura. Pur si simplu habar nu ai ce iei. Da, poti sa te uiti pe dinafara si sa para bun/nou samd, dar rulmentul propriu zis e incapsulat si doat tragand cu mana de el nu poti sa-ti dai seama daca e ok sau nu. Il iei si speri ca e inca bun.
Mi-am zis parerea de refiletat si folosit prezon mai gros, e decizia fiecaruia. In teorie, n-are de ce sa nu mearga, dar eu nu m-as simti in siguranta sa fac asta pe masina mea.
Ca o paranteza, din experienta proprie. La mine s-au rupt 2 prezoane(poveste lunga), un rest de prezon nu a putut fi scos si am fost nevoit sa schimb rulmentul cu totul. Cum am zis m-a costat la vremea aia 750ron cu tot cu montaj si cred ca marca era FAG. Dupa 1 an si un pic am sesizat ca ceva nu era chiar ok, roata mergea greu, parca infranata. Am ridicato pe elevator, scos sistem de franare samd si... o roata mergea relativ liber iar asta cu rulmentul nou schimbat trebuia sa depui efort s-o invarti cu mana. Din fericire am pastrat rulmentul original, am gasit un nenea strungar care stia ce face si a reusit sa scoata restul de prezon fara sa strice filetul. Am montat la loc rulmentul original si merg si acum cu el fara probleme. In final m-a costat 750 de ron pt. 1 an.
Acum fiecare trage ce concluzie vrea, daca sunt piese chinezesti sau nu, daca merita sa iei original sau nu, daca risti cu ceva din dezmembrari sau nu.
Noroace in gasit solutia cea mai buna