Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • traian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am un Opel astra 1994, motor 1.7 TDI Isuzu, la care in prezent motorul se incinge la turatii de peste 2000 de ture, cand temperatura se ridica foarte repede si arunca apa din vasul de expansiune.
Daca merg cu pana la 2000 de ture motorul merge, fara sa se incinga.
Am schimbat: termostat, termocupla, garnitura chiuloasa, verificat planeitate chiuloasa, verificat pompa apa. Mi s-a sugerat ca trebuie sa schimb chiuloasa, desi nu se vede nici o defectiune sau fisura.
Daca a mai avut cineva aceeasi defectiune sa este cineva care stie cum poate fi remediata dectiunea as ramane indatorat.
PS cat ajunge o chiuloasa SH ?
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
De cand iti face asa ceva? Uleiul este OK? nu intra apa in el? Dar in vasul de expansiune sunt pete de ulei?
  • traian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Slick a scris:De cand iti face asa ceva? Uleiul este OK? nu intra apa in el? Dar in vasul de expansiune sunt pete de ulei?


Nu. Nu am apa in ulei, nu face gaze in vasul de expansiune, nu pierd apa pe evacuare ... si face de circa o sapatamana.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ai verificat capacul de la vasul de expansiune....?(borcan).....ca s-ar putea sa nu inchida supapele si sa nu-shi fca circuitul prin motor radiator ....poate de aceea se incinge
  • traian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2005

  • Mesaj Privat
edy2172 a scris:ai verificat capacul de la vasul de expansiune....?(borcan).....ca s-ar putea sa nu inchida supapele si sa nu-shi fca circuitul prin motor radiator ....poate de aceea se incinge


Este inchis capacul si pompa de apa functioneaza
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
o fii inchis capacul dar ,dupa ce merge motorul cateva minute si desfaci capacul face un fisssssssssssssssss? daca face e ok supapele inchid dar tre` sa si deschida sa-si ia aer ........pune de proba un alt capac sa vezi daca mai fierbe
  • traian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2005

  • Mesaj Privat
edy2172 a scris:o fii inchis capacul dar ,dupa ce merge motorul cateva minute si desfaci capacul face un fisssssssssssssssss? daca face e ok supapele inchid dar tre` sa si deschida sa-si ia aer ........pune de proba un alt capac sa vezi daca mai fierbe


Face fissss, pana la temp de 95 de grade, dupa temp asta presiunea este atat de mare in vas ca furtunul gros de la radiator este beton. Iar daca scot capacul de la vas apa da afara.
  • slim_jim

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu am avut probleme cu un motor de 2.3 D..din cate stiu eu sunt mult mai slabute decat cele de isuzu...eu am avut chiulasa fisurata...am reparat-o si acum e totul ok...s-ar putea sa fie avansul de vina...atunci cand avansul nu e reglat bine motorul se poate incinge..mie m-a fisurat o intrare de la radiator din cauza ca motprul s-a incins prea tare(dupa ce am reparat chiulasa si am pus-o la loc)...verifica daca motorul e bine pus la punct...
  • traian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc tuturor.
Se pare ca am rezolvat problema. Radiatorul, desi a functionat cu antigel de cand am eu masina(nu am avut-o de noua), era infundat aproape complet. L-am decapsulat, curatat si acum merge.
  • stefanTVM

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2012

  • Mesaj Privat
salut, am si eu o problema asemanatoare la un motor 1.7 isuzu tc4ee1. Masina mea este ''un pic'' modificata, asta insemnad undeva la 130-140 cp, eu merg fara termostat vara ca se incinge, iar electroventilatorul pus pe direct( pe buton). De curand am schimbat radiatorul cu unu nou si de atunci au inceput problemele, nu se raceste bine deloc, de ex: Veneam pe A2, la 120 km/h cu electroventilatorul pornit apa crestea catre 100 de grade, cum scadeam viteza la cc 100-110 se racea sau ramanea constanta la 95grade, am accelerat pana la 200 timp in ce apa a crescut la peste 100grade, undeva intre 100 si 110 grade, am revenit la 100km/h si nu mai scadea apa mai jos de 100grade. Am oprit la un magazin, am deschis capota si constat ca nu mai aveam apa in vas, o aruncase pe la dop (cred). Am completat cu 2 litrii de apa distilata si nu am mai avut probleme, decat oar peste 120km/h. Alta problema, daca stau la relanti, cu motorul la 90 grade, dupa 1-2 minute nu mai baga caldura, decat o adiere, daca o turez la 1500 ture sau merge cu ea baga normal caldura. Iar la relanti nu face presiune in vas deloc, daca o turez face. Mentionez ca in iarna am facut: chiuloasa(pt ca era fisurata intre fiecare supapa) cu planat tot ce trebuie, distributie, dar pompa de apa nu a fost pusa noua, dar nici nu avea joc in pale, tind sa cred ca o fii de la pompa, nu vreau sa ajung iar la chiuloasa. Pareri? Multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR